شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آیفون های 2018

آیفون های 2018 یکی از محصولات پرطرفداری خواهند بود که بسیاری از کاربران منتظر هستند تا با ورود این محصول به بازار کیفیت و کارایی آنها را یک بار دیگر امتحان کنند و از کار با آن لذت ببرند. هواداران آیفون همواره به دنبال مشاهده گوشی های بزرگتر و پیشرفته تری هستند.

آنچه از شواهد پیداست این است که آیفون های 2018  در اواخر سال جاری میلادی معرفی و عرضه می شوند. نام آیفون های 2018 هنوز مشخص نیست؛ شاید آیفون 9 و شاید آیفون S8 یا X2 یا XS و یا XI.

ویژگی های احتمالی آیفون های 2018

صفحه نمایش Super Retina که یک OLED با ابعاد 5.8 اینچ و رزولوشن 2436×1125 پیکسل است، از ویژگی های آیفون ایکس است که احتمال می رود در آیفون های 2018  نیز از همین صفحه نمایش استفاده شود. البته ظاهرا اندازه صفحه نمایش آیفون 2018 نیز 5.28 یا 5.85 و یا 6.46 اینچ خواهد بود.

احتمالاFace ID  نیز جایگزین سنسور اثر انگشت تاچ ID  در آیفون های 2018 خواهد بود. بهره مندی تراشه A12 اپل به عنوان یکی از وقایع حتمی برای آیفون های 2018 خواهد بود. این تراشه با بهبود عملکرد و عمر باتری همراه است.

اخیرا کمپانی اپل سیستم جدیدی را برای شارژ وایرلس گوشی های همراه ارائه کرده است، به گونه ای که آیفون ها از طریق هوا، انرژی لازم را دریافت خواهند کرد. این ویژگی در آیفون های 2018 نیز بی شک لحاظ خواهد شد.

آیفون های 2018، 4 آیفون جدید در راه است؛

طبق شواهد موجود یک ورژن از آیفون های 2018 صفحه نمایش ۵٫۸ خواهد داشت. ورژن دوم یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی دارد و آیفون سوم به پنل اولد مجهز خواهد بود. چهارمین ورژن آیفون های 2018 نیز احتمالا صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی از نوع اولد خواهد داشت. احتمالا یکی از آیفون های 2018  طراحی مشابهی با آیفون SE خواهد داشت.

 البته آیفون X Plus نیز درگیر شایعاتی است که در نوع خود جالب است و احتمال عرضه آن کم نیست. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این دو مدل از آیفون های 2018 همان راه آیفون  ۸ را ادامه خواهند داد و آیفون ایکس پلاس و SE نیز دو آیفون احتمالی دیگر از آیفون های 2018 خواهد بود که می توانند اعجاب را در این محصول بیش از پیش بالا ببرند.

هر آنچه که گفتیم بر اساس شواهد و قرائن موجود است و تنها بر اساس اخباری است که درباره آیفون های 2018 منتشر می شود؛ قطعی بودن یا نبودن این اطلاعات تنها در صورت عرضه و معرفی کامل این محصول خواهد بود.

تعمیر آیفون

آیفون احتمالا معروف ترین و در دسترس ترین محصول از کمپانی ارزشمند اپل است که با همه کیفیت فوق العاده بالا و منحصر خود خود، باز هم در معرض آسیب ها و اختلالاتی است که می تواند کاربر را نگران و مضطرب سازد.

در واحد فوق تخصصی تعمیر آیفون از دپارتمان اپل، همه امکانات لازم برای شناخت ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری فراهم است. اپل تعمیرکاران با سابقه و خبره در این واحد با شناخت از همه اجزای آیفون ها به راحتی می توانند مشکلات این دستگاه را شناسایی و برطرف کنند.

تعمیرات اپل

آیفون، آیپد، آی مک، آیپاد، مک بوک و هر آنچه که کمپانی اپل تولیده و روانه بازار می کند، در دپارتمان تخصصی اپل مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. این دپارتمان با جدا سازی واحد های تعمیرات اپل و اختصاص دادن امکانات و تجهیزات مدرن و سازگار با تولیدات اپل، مسیر تعمیر و ترمیم را همواره و بی مانع ساخته است.

در این دپارتمان صفر تا صد خدمات عیب یابی، ترمیم و تعمیر به همراه سرویس های دوره  ای به کمک کارشناسان و متخصصان اپل ارائه می شود. کیفیت خدمات تضمین شده است و کاربر می تواند با خیالی آسوده و مطمئن به اپل تعمیر کاران ما اعتماد کند و از این اعتماد لذت ببرد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل یکی از نمایندگی های باتجربه و معتبر در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی اپل است. در این نمایندگی می توانید مجموعه ای از بهترین و با ارزش ترین خدمات را از درگاهی امن و مطمئن دریافت کنید.

این نمایندگی در کنار خدمات پس از فروش شرکتی و اصل، امکانات و تسهیلات منحصر دیگری قرار داده است که به طور کلی خرید کابر را بیمه می کند و او را در هر مرحله از خرید و پس از آن نیز همراهی و یاری می کند.

مشتری مداری و رعایت حقوق او از ارزنده ترین اصول در نمایندگی رسمی اپل است. در این نمایندگی می توانید به کمک مشاوران فروش بهترین گزینه را با در نظر فاکتور های اساسی و متناسب با شرایط اختصاصی خود انتخاب و تهیه فرمایید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی اپل را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته