شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مراحل اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ

چگونه هارد اکسترنال را به تلویزیون سامسونگ وصل کنیم؟ یا روش دقیق اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ چیست؟ سوالاتی از این قبیل معمولا برای مخاطبانی که همواره این دستگاه را به تی وی متصل می کنند و استفاده های گوناگونی از آن می کنند، پیش می آید. امروز می خواهیم اختصاصا در این باره با شما به گفت و گو بنشینیم و روش های موجود را بررسی و شناسایی کنیم. این روش ها و نکات مهم توسط جمعی از تکنسین های ماهر در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ جمع آوری شده است. همراه ما باشید.

اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ

مزیت اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ

در دنیای امروز کم کم سی دی ها و دی وی دی ها جای خود را به انواع و اقسام هارد های کوچک و بزرگ می دهند. درست همانند همان اتفاقی که برای نوار های کاست در سال های گذشته رخ داد. استفاده از هارد اکسترنال کمک می کند تا کاربر بر اساس علایق خود آرشیوی از فیلم ها و موسیقی ها یا برنامه های آموزشی گوناگون داشته باشد و هر لحظه که بخواهد آنها را از طریق پورت USB ،play  کند.

فعال کردن  HDD Registration

یکی از مراحل اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ، رجیستر کردن هارد است. دقت کنید که بعد از این کار، دیگر نمی توانید از هارد در کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کنید و باید حتما آن را فرمت کنید; حتی ممکن است نیاز به تعمیر هارد  باشد. بدین منظور باید بعد از وصل کردن هارد به تلویزیون، به مسیر HOME > Settings > Recording HDD Set-up > HDD Registration برای تلویزیون های اندروید و مسیر HOME > System Settings > Recording Set-up > HDD Registration برای دیگر تلویزیون ها بروید. سپس دستورالعمل های ارائه شده را به ترتیب اجرا کنید تا هارد رجیستر شود. برای لغو کردن رجیستر درایو هارد دیسک هم باید به مسیر HOME > System Settings > Recording Set-up > HDD Deregistration بروید .

مشکلات اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ

گاهی ممکن است با اتصال هارد اکسترنال خود از طریق پورت USB به تلویزیون هوشمند، با پیغام Not Recognized مواجه شوید. این پیغام نشان از عدم شناسایی هارد توسط تی وی دارد. چاره چیست؟ همراه ما باشید تا راه حل های موجود را با هم بررسی کنیم. علاوه بر این در بخش عدم شناسایی هارد اکسترنال در تلویزیون سامسونگ به طور کامل به این موضوع اختصاص داده شده ایست و می توانید با مشاهده این بخش ، مشکل را رفع نمایید.

غیر فعال کردن بخش رمزگذاری برای اتصال هارد

برخی از هارد های اکسترنال قابلیت رمزگذاری دارند. اگر این قابلیت در دستگاه شما وجود داشته باشد و فعال هم باشد، تنها از طریق کامپیوتر می توانید به اطلاعات هارد دسترسی داشته باشید. لذا قبل از اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ حتما آن را به کامپیوتر متصل کرده و در صورت فعال بودن قابلیت رمزگذاری ، آن را غیر فعال کنید.

از دفترچه راهنمای تلویزیون سامسونگ کمک بگیرید

اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ زمانی امکان پذیر است که تلویزیون شما از این قابلیت پشتیبانی کند. به کمک دفترچه راهنما می توانید این موضوع را بررسی کنید.

ویژگی YouView

برای ضبط برنامه ها بر روی هارد اکسترنال اگر ویژگی YouView در تلویزیون هوشمند سامسونگ فعال باشد، قابلیت های Satellite و HDD REC در دسترس نخواهند بود.

سلامت کابل ها را بررسی کنید

اطمینان از سلامت و صحت کابل ها در اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ بسیار مهم است. می توانید سلامت کابل را با دستگاه های دیگر چک کنید.

توجه به پورت مناسب

اگر هارد را به پورت مناسب متصل نکرده باشید ، هارد توسط تلویزیون شناسایی نمی شود و پس از اتصال هارد اکسترنال به تلویزیون سامسونگ با پیغام  Not Recognized می شوید. اگر تلویزیون بیش از یک پورت USB دارد، هارد اکسترنال را به پورت USB که با برچسب HDD REC علامت گذاری شده است، متصل کنید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی مرکزی تلویزیون سامسونگ یک واحد جامع و کامل است که خدماتی منحصر به فرد در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات تلویزیون  سامسونگ ارائه می دهد. این درگاه امن و ایمن به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در این مرکز امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای فراهم است. هر کاربر می تواند بر اساس شرایط اختصاصی خود یک مدل از تی وی های سامسونگ را از فروشگاه اصلی نمایندگی تلویزیون سامسونگ خریداری کند و از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی بهره مند شود.

در کنار این خدمات می تواند از امکانات تکمیلی نیز استفاده کند و خریدی مطمئن و ایمن داشته باشد. در بخش تعمیراتی نیز با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن تعمیراتی، پس از یک عیب یابی دقیق و هوشمندانه، مسیر تعمیر و ترمیم تی وی پیش گرفته می شود. اگر نیاز به تعویض قطعه هم باشد، به کمک آرشیوی مجهز از لوازم جانبی اصل و اورجینال این تعویض انجام می شود. همه سرویس های این مرکز همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *