شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ارتقا لپ تاپ اپل

ارتقا لپ تاپ اپل از نیاز های ضروری بسیاری از کاربران اپل است که همواره به دنبال مرکزی معتبر و استاندارد هستند تا بتوانند با اعتماد به آن، کیفیت لپ تاپ اپل خود را بالا ببرند. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که لپ تاپ ها قابل ارتقا نیستند و برای ارتقا آن باید مدلی بالاتر و قویتر را جایگزین کرد که البته این کار هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت.

اولین نکته در ارتقا لپ تاپ اپل این است بدانیم از لپ تاپ خود چه می خواهیم و تعویض کدام یک از قطعات می تواند کارایی آن را برای ما رضایت بخش کند. هدف اصلی از ارتقا لپ تاپ اپل دست یابی به سرعت های بالاتر است و اگر این کار اصولی انجام نشود، فقط هزینه های بیهوده ای به کاربر تحمیل خواهد کرد.

برای ارتقا لپ تاپ اپل باید بدانید که تعویض کدام یک از قطعات تاثیر مستقیم در سرعت دستگاه دارد یا به طور کلی شما را به هدفتان نزدیک می کند.

ارتقا مک بوک اپل

چگونگی ارتقا لپ تاپ اپل

قطعات درگیر و تاثیرگذار در سرعت پردازش کامپیوتر CPU،RAM،Hard Disk، مادربرد و در کارهای گرافیکی کارت گرافیک است. برای افزایش سرعت لپ تاپ اپل لازم است یکی یا همه این قطعات را ارتقا دهیم، این در حالی است که با  محدودیت هایی نیز رو به رو هستیم و آن عدم امکان تعویض برخی از قطعات است.

برای ارتقا لپ تاپ اپل امکان تعویض مادربرد به هیچ عنوان وجود ندارد و تعویض گرافیک نیز تنها در بعضی موارد امکان پذیر است، لذا باید با استفاده از گزینه هایی همچون RAM، هارد دیسک و  CPU  برای ارتقا لپ تاپ اپل اقدام کنیم. نکته مهم این است که تعویض CPU کاری تخصصی بوده و به راحتی قابل اجرا نیست، اما به لحاظ عملیاتی بودن ممکن است. پس ساده ترین گزینه و راحت ترین کار برای ارتقا لپ تاپ اپل، ارتقا RAM و هارد است.

روند ارتقا لپ تاپ اپل

قطعات قابل ارتقا لپ تاپ اپل هارد و رم هستند. پس برای ارتقا لپ تاپ دو گزینه پیش رو داریم یا لپ تاپ خود را به طور کامل عوض کنیم یا اینکه این دو قطعه را تغییر دهیم. بسیاری از افراد معتقدند که بهترین کار تعویض لپ تاپ اپل است، اما امروزه پیشرفت تکنولوژی هدیه ای به بشریت داده که بزرگترین مانع سرعت کامپیوتر ها را برداشته و لذت یک سرعت واقعی را به کاربران چشانده است؛ آن چیزی نیست جز هارد های اس اس دی.

امروزه با رشد سریع این هاردها و پایین آمدن قیمتشان این گزینه پیش روی هرکاربری است که فقط با تغییر هارد لپ تاپ اپل خود، سرعت آن را ۱۱ برابر افزایش دهند و از این سرعت جدید لذت ببرند.

ارتقا لپ تاپ اپل

تعمیرات لپ تاپ اپل

بخش تعمیرات لپ تاپ اپل یکی از واحد های جداسازی شده واحد تعمیرات اپل است که خدمات اختصاصی این واحد را با استفاده از تجهیزات برتر و دستگاه های مدرن ارائه می دهد. تکنسین های بخش تعمیرات اپل با آنالیز و تحلیل همه مشکلات این دستگاه به راحتی می توانند صفر تا صد اختلالات و ایرادات لپ تاپ اپل را برطرف کنند و دستگاه سالم را به کاربران تحویل دهند.

این مرکز با استفاده از آرشیوی مجهز و اورجینال می تواند بهترین خدمات تعمیرات لپ تاپ را به کاربران اپل ارائه دهد.

واحد تعمیرات اپل

واحد تعمیرات اپل یک واحد کاملا تخصصی و اختصاصی در حوزه محصولات این کمپانی چند ملیتی آمریکایی است. این واحد تعمیراتی برای افزایش راندمان کاری خود، در یک اقدام هوشمندانه و متفکرانه، همه واحد های تعمیراتی را از هم جدا کرده است و تکنسین های اختصاصی هر محصول را به خدمت گرفته تا روند ارائه خدمات تعمیر کاملا حرفه ای و بی ایراد باشد.

لازم است یادآوری کنیم که این جداسازی، کیفیت تعمیرات را تا حد بسیار بالایی افزایش داده است و رضایت کاربران اپل را بیش از پیش بالا برده است.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”160″ columns_number=”7″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”7″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل یکی از نمایندگی های اصلی و قانونی کمپانی اپل است که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش همه محصولات اپل را بر عهده دارد. همه فعالیت های این نمایندگی زیر چتر قانون و با رعایت همه اصول و قوانین گمرکی انجام می شود. همین عامل سبب شده است که شرکت به راحتی بتواند خدمات پس از فروش اصل و اورجینال را به همه کاربران ارائه دهد و هزینه های اضافی را نیز از بین ببرد.

با خرید از این نمایندگی مجاز می توانید اطمینان کامل داشته باشید هر آنچه را تهیه می کنید، اصل و شرکتی است و به دنبال آن می توانید از خدمات پس از فروش شرکتی نیز بهره مند شوید. این نمایندگی با ارائه مشاوره های تخصصی و رایگان به کاربران، این امکان را فراهم کرده است که آنها بتوانند با دانش و اطلاعات کافی اقدام به خرید کنند و در نهایت از خرید خود رضایت کامل داشته باشند.

این نمایندگی استاندارد و مجاز تسهیلات جانبی دیگری نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که به آنها کمک می کند از دستگاه خود بهتر استفاده کنند و عمر دستگاه شان نیز افزایش یابد.

اخبار، اطلاعات، سوالات متداول کاربران و مقاله های مفید درباره کمپانی اپل را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”5″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″ overriding_link=”post”]
امتیاز شما به این نوشته