شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ

ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ زمانی داده می شوند که نشان از اختلال در عملکرد دستگاه وجود داشته باشد. ارور ها نوعی اخطار هستند جهت اطلاع کاربر از مشکل پیش آمده. به همین دلیل توجه به این کدهای خطا بسیار مهم است. در صورت بروز این خطاها برای رفع ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ نیاز است که با نمایندگی رسمی سامسونگ تماس بگیرید و یا با مراجعه ی حضوری به نمایندگی این ارورها را برطرف کنید. نمایندگی رسمی سامسونگ به دلیل بهره مندی از متخصصان می تواند به تعمیرات لباسشویی بپردازد و تمام ارورهای ماشین لباس شویی را برطرف کند.

ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ

رایج ترین ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ

در این بخش قصد داریم تا شما را با رایج ترین ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا کنیم:

ارورهای 8 E-3E لباسشویی سامسونگ

اختلال در موتور دستگاه منجر به بروز این کد خطا می شود. عدم کارکرد سنسور موتور، اتصال نادرست کانکتور و اختلال در عملکرد برد دستگاه باعث اعلام این کد می شود.

پیام خطای  5E-E5 لباسشویی سامسونگ

این ارور از رایج ترین ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ است و نشان از مشکل تخلیه دارد. علت این کد خطا آب گرفتگی لوله ( به دلیل گیر کردن سنجاق، سکه و…) ، یخ زدگی در زمستان، نرسیدن ولتاژ درست به قطعات و یا آسیب دیدگی موتور پمپ از داخل می باشد.

کد خطای 9EA-9E2

مشکل پاور، بررسی ولتاژ برق مصرف کننده و اتصال دو شاخه کمک می کند تا این ارور برطرف شود.

کد ارور 12E-BE1/ 12E- BE2/ 18E- BE3 لباسشویی samsung

مشکل سوئیچ یا رله اصلی باعث ایجاد این کد های خطا می شود. برای رفع این ارور دکمه استارت را برای ۱۲ ثانیه به صورت متناوب نگه دارید. دلیل دیگر سفت بودن یکی از پیچ هایی است که برد دستگاه را نگه داشته است. علت دیگر این است که رله اصلی برد دچار اتصال کوتاه شده است و یا ترمینال اصلی رله به درستی نصب نشده است.

ارورهای DE/DE1/DE2

وجود مشکل در درب ماشین لباسشویی سامسونگ باعث بروز این خطا می شود. کشیده شدن درب لباسشویی با فشار که منجر به دفرمه شدن زبانه ی درب می شود یکی از عوامل نشان دادن این کد خطا می باشد. عدم نصب درست سوکت سوئیچ قفل باعث این کد خطا می شود. خاموش و روشن شدن مداوم سوئیچ استارت که باعث تولید گرمای بسیار زیادی می شود از عوامل این کد خطا است.

خطاهای LE/11E/LE1/E9 لباسشویی 

مشکل نشتی آب در ماشین لباسشویی سامسونگ با این ارور نشان داده می شود. بیرون آمدن لوله ی هوا که باعث می شود در حین چرخش نشتی آب رخ دهد. شکستگی جای پیچ دیگ عقب، وجود ماده شوینده زیاد، عدم وصل صحیح لوله اتصال به محفظه ماده شوینده، عدم نصب درست کیس فیلتر پمپ تخلیه، اختلال در سنسور نشتی منجر به نشتی آب از ماشن لباسشویی سامسونگ می شود. این ارور عموما به پمپ تخلیه مربوط است می توانید برای توضیحات بیشتر به بخش پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مراجعه نمایید.

ارور CE ماشین لباسشویی

مشکل دمای آب با این کد اعلام می شود. اگر دمای آب لباسشویی بالاتر از ۵۵ درجه باشد علاوه بر اینکه عمل تخلیه صورت نخواهد گرفت بلکه عمل تخلیه هم انجام نخواهد شد. این ارور به دلیل مشکل سنسور حرارتی هم نشان داده می شود. اگر هیچ یک از راه های یاد شده برای رفع ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ اثرگذار نبود لازم است با مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ با استفاده از متخصصان و کارشناسان می تواند تمام عیوب لوازم خانگی شما را برطرف کند. واحد تعممیرات لوازم خانگی سامسونگ به دلیل بهره مندی از متخصصان و کارشناسان مجرب می تواند تمام ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ را برطرف کند. لوازم خانگی سامسونگ شامل: انواع تلویزیون های LCD  و LED ، انواع یخچال و فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و کولرگازی می باشد. واحد تعمیرات لوازم خانگی با دسترسی به تمام ابزارآلات می تواند انواع لوازم خانگی سامسونگ را تعمیر کند.

تعمیرات سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ با بهره مندی از برترین ها توانسته است گامی موفقیت آمیز در عرصه ی خدمات دهی به مشتریان بردارد. تمام محصولات تولید شده توسط کمپانی سامسونگ در این مرکز قابل تعمیر می باشد. هر دستگاه سامسونگ و با هر میزان آسیب دیدگی در این مرکز قابل تعمیر می باشد.

برای رفاه حال کاربران این مرکز از واحد هایی مجزا تشکیل شده است که هر یک تعمیرات خاص یکی از محصولات را انجام می دهند. لازم است بدانید کارشناسان ما می توانند بهترین خدمات را در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی عالی به شما ارائه کنند. تمام دستگاه های تعمیر شده در این واحد تعمیرات سامسونگ برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد صحیح تحویل داده می شوند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در بخش های فروش و خدمات پس از فروش کاربران گرامی را همراهی می کند. انواع محصولات عرضه شده توسط کمپانی سامسونگ در این نمایندگی به فروش می رسد. این نمایندگی با تکیه بر اصول تضمین کیفیت و مشتری مداری گامی بلند در خصوص  حمایت از مشترین برداشته است.

مشاوران ما آماده هستند تا برای انتخاب بهترین محصول به شما کمک کنند. ضمن مشاوره با کارشناسان ما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود در راستای کارایی دستگاه ها هم دریافت کنید. نمایندگی سامسونگ برای رفاه بیشتر مشتریان تمامی خدمات را در مدت زمان کوتاه و با بالاترین سطح کیفی ارائه می کند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *