شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ال جی، سازنده پنل OLED آیفون

در طول سال های اخیر، سامسونگ تنها شرکتی بود که ساخت پنل های آیفون را برعهده داشت اما خبرها حاکی از آن است که اپل در نظر دارد ساخت پنل OLED گوشی های جدیدش را به کمپانی دیگری واگذار کند.

در این میان شرکت ال جی یکی از گزینه های مورد نظر اپل است.  «مینگ چی کو» تحلیلگر اپل اکنون عنوان کرده است که اپل برای تأمین بخشی از پنل‌های OLED آیفون‌ در حال مذاکره با شرکت ال جی است. با این اوصاف ظاهراً ال جی سازنده پنل های آیفونی خواهد بود که در سال 2018 عرضه می شود.

پنلOLED آیفون

ظاهراً پنل OLED آیفون که قرار است از سوی شرکت ال جی عرضه شود تفاوت هایی با پنل عرضه شده از سوی سامسونگ خواهد داشت. برای مثال گفته می‌شود نمایشگر ال‌جی مثل OLED سامسونگ پک نیست و به‌احتمال زیاد «front-end» یعنی فقط پنل است. برای تأمین سایر بخش های این نمایشگر نظیر لمینیت و کابل‌کشی، اپل احتمالاً باید در پی شرکای دیگری باشد.

شراکت ال جی و اپل در ساخت پنل OLED آیفون

«مینگ چی کو» تحلیلگر اپل اکنون عنوان کرده است که اپل برای تأمین بخشی از پنل‌های OLED آیفون‌ در حال مذاکره با شرکت ال جی است. رقم در نظر گرفته شده برای ساخت پنل OLED آیفون نشانگر آن است که این تولید در طول سه سال آینده ادامه خواهد داشت. با این قرارداد اپل هم تنوع تأمین‌کننده‌هایش را حفظ می‌کند و هم دریافت پیوسته OLED ها که بخش مهمی از آینده‌ی آیفون‌هایش هستند را تضمین خواهد کرد.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل در ایران به منظور ارائه تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران اپل در ایران راه اندازی گشته است. تمامی کاربران اپل در کشور می توانند با مراجعه به نمایندگی اپل در ایران خدمات مورد نیاز خویش اعم از ترمیم، تعویض و تعمیر دستگاه های اپل را دریافت نمایند. از آن جا که نمایندگی رسمی اپل در ایران هنوز تأسیس نگشته است، کاربران در هنگام خرید محصولات اپل همواره این ترس و تردید را به همراه دارند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نخواهد داشت.

اما این تصور کاملاً اشتباه است، زیرا متخصصان ما در مرکز تخصصی تعمیرات اپل، به دلیل دارا بودن مدارک بین المللی قادر به تعمیر و بازیابی تمامی محصولات اپل هستند. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه های اپل به تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها مسلط بوده و توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و به تخصصی ترین شکل ممکن ایرادات پیش آمده در آنها را برطرف سازند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی خواهند شد.

معرفی وب سایت

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به دیگر بخش های وب سایت با خدمات و سرویس های ارائه شده در نمایندگی اپل آشنا شوید. در سایر بخش های این وب سایت مطالبی با عنوان مقالات اپل (حاوی مطالبی مرتبط با ترفندهای تعمیر، شیوه رفع عیوب و … ) محصولات اپل (حاوی مطالبی در ارتباط با معرفی جدیدترین محصولات اپل) و پاسخگویی به سوالات متداول اپل ( حاوی پرسش های کاربران و پاسخ های کارشناسان) ارائه گشته است.

امتیاز شما به این نوشته