شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

برترین گوشی های ال جی

شاید گوشی های ال جی، هم رده گوشی های مطرحی که توسط کمپانی های سامسونگ و اپل روانه بازار می شوند، نباشند. اما این موضوع به منزله آن نیست که این دستگاه ها نمی توانند نمونه های های  تحسین برانگیزی محسوب شوند.

گفتنی است، این کمپانی پرآوازه، جزء اولین تولیدکنندگانی می باشد که از نمایشگرQuad HD و طراحی دکمه در قسمت پشتی دستگاه برای اسمارت فون های خود استفاده کرده و نوآوری محسوسی را در این زمینه ایجاد نموده است.

به هرحال، اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که در این بازار پرهیجان به دنبال یک گوشی با دوربین درجه یک می گردید، یا اینکه به دنبال گزینه ای بادوام برای فرزند خود هستید، می توانید به راحتی آن را از میان گوشی های ال جی پیدا کنید. در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با برترین گوشی های ال جی در سال ۲۰۱۸ بیشتر آشنا کنیم.

برترین گوشی های ال جی

۴ نمونه از برترین گوشی های ال جی در سال ۲۰۱۸

گوشی LG G6+

این محصول از پرچم داران پیشین ال جی بوده و از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD plus برخوردار است.

همچنین این دستگاه دارای امتیاز IP68 بوده که بر اساس آن در مقابل گرد و خاک و همچنین آب بسیار مقاوم می باشد. از نظر ویژگی های سخت افزاری نیز نه تنها این دستگاه از قطعات بادوام بسیار خوبی بهره برده بلکه به آپشن های قابل قبولی به مانند پردازنده Snapdragon 821، رم ۴GB و حافظه داخلی قابل ارتقا ۲TB نیز مجهز می باشد.

خوشبختانه این گوشی به لطف باتری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعت خود می تواند تمام روز برای شما شارژ نگه داشته و از این حیث، خاطر آسوده شما را فراهم نماید.

دسترسی به یکی از آخرین نسخه های اندروید (Android 7.0)، سنسور تشخیص چهره و اثر انگشت، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی نیز از قابلیت های ارزشمند دیگری است که این محصول را در صف برترین گوشی های ال جی قرار داده است.

گوشی LG V30

این محصول از جمله برترین گوشی های ال جی محسوب شده که نه تنها از یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ X 2880 بهره برده بلکه، از یک فریم باریک نیز بهره مند است.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به وجود پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 835 و رم با ظرفیت ۴GB آن اشاره کرد و دیگر آنکه، این محصول مجهز به یک دوربین خوب با سنسور۱۶ مگاپیکسلی و گشادی دیافراگم f/1.6 است، که این قابلیت برای اولین بار در یک گوشی هوشمند دیده می شود.

همچنین، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۳۰۰ میلیی آمپری و گواهی IP68  را نیز می توانید به دیگر مشخصه های این دستگاه اضافه کنید.

گفتنی است تمام قابلیت های مذکور، این گوشی حرفه ای را در رده بهترین پیشنهادات اخیر کمپانی کهنه کار ال جی قرار داده و از سوی طرفداران نیز به خوبی مورد اقبال قرار گرفته شده است.

گوشی LG G7 ThinQ

گوشی پرچم دار LG G3 که چند سال پیش معرفی شد، توانست جایگاه خوبی را برای خود و هم نسل های بعدی اش ایجاد کند، که از جدیدترین این سری از گوشی ها می توان به گوشی LG G7 ThinQ اشاره داشت.

امکانات فراوان و قابلیت های درجه یک این محصول، باعث شده تا قیمت آن از نظر کاربران بسیار قابل قبول بنماید.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگ ۶٫۱ اینچی با کیفیت QHD+ FullVision و روزولوشن ۳۱۲۰ X 1440 می باشد که نه تنها زاویه دید کاملی را در اختیار گذاشته بلکه، تصاویری درخشنده و خارق العاده ای را برای تان به نمایش می گذارد.

از ویژگی های دیگر این محصول نیز می توان از پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتزی، رم ۴GB و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری آن نام برد. به هر حال این محصول نیز به خوبی توانسته خود را در مجموعه برترین گوشی های ال جی قرار دهد.

گوشی  LG K10

از دیگر محصولاتی که خود را در لیست برترین گوشی های ال جی قرار داده است، می توان به LG K10 اشاره داشت. جالب است بدانید که این دستگاه به مانند یک قاب بدون دکمه می باشد چرا که، در طراحی خلاقانه آن کلید های تنظیم صدا و پاور در پشت گوشی قرار داده شده است.

همچنین، این محصول تلفیقی از قابلیت های بسیار خوب به مانند نمایشگر۵٫۳ اینچی، پردازنده Snapdragon 210، رم ۱٫۵GB، نرم افزار اندروید ۶٫۰ و باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری بوده که از این نظر می تواند اسمارت فونی مناسب برای همراهی شما در هر جایی باشد.

شایان ذکر است، نرم افزار این گوشی بسیار توانمند بوده و قادر است تمام وظایف روزمره شما را نیز به راحتی پوشش دهد.

و نکته آخر آنکه، نمایشگر این گوشی از رزولوشن ۱۲۸۰ X 720  بهره برده و دارای لایه محافظ Gorilla Glass 3 در مقابل ضربات یا سقوط می باشد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی، رسمی ترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. در هر یک از واحدهای این مرکز، متخصصانی فعالیت می کنند که از سالیان متمادی تجربه و تبحر در حوزه ی کاری خود بهره مند بوده و قادر به ارائه ی خدمات حرفه ای به کاربران گرامی می باشند.

مشتری مداری، به عنوان اصلی ترین اولویت نمایندگی ال جی در نظر گرفته شده و کلیه کارمندان متعهد این مجموعه، در جهت تحقق این اصل کوشش می کنند. لازم به ذکر است، ارائه راهنمایی های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه خدمات پس از فروش و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز محسوب می شود.

شما کاربران محترم، برای کسب هر گونه اطلاعات در ارتباط با بخش های مختلف نمایندگی ال جی می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه نمایید.

واحدهای تعمیرات ال جی

اقدامات تخصصی در زمینه ی رفع ایرادات و نواقص محصولات ال جی در واحدهای تعمیرات این نمایندگی انجام می گردد. این واحدها، به سبب بهره مندی از مدرن ترین ابزارها و دستگاه های پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن متخصصین با مهارت، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران محترم ارائه می نمایند.

شایان ذکر است، هر یک از مدل های لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر، گوشی، تبلت و تجهیزات جانبی و .. ال جی، در واحدهای تعمیرات ال جی قابل بررسی و ترمیم می باشند. همچنین، در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران حرفه ای ما در این واحدها از قطعات اورجینال و اصل استفاده کرده و بدین شکل، کیفیت کاری دستگاه و طول عمر آن را تضمین می نمایند.

برای پیگیری اخبار و مطالب تخصصی در مورد محصولات ال جی، می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته