شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر برد یخچال ال جی

برد یخچال ال جی همان مغز یخچال است. این برد اجزایی نظیر کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند. منظور از برد در حقیقت همان مادربرد است که که کنترل کننده همه فعالیت های یخچال است. در اثر کارکرد زیاد، ضربه ، نوسانات  برق و … ممکن است این قطعه آسیب ببیند. توصیه می کنیم تعمیر برد یخچال ال جی خود را به افراد باتجربه بسپارید. 

برد یخچال ال جی و مدارات الکترونیکی جایگزینی برای ترموستات و کنترل کننده های مکانیکی در مدل های قدیمی یخچال ها است. برای تعمیر یخچال از هر نوعی توجه به ساختار درونی و فناوری های به کار رفته در آن الزامی است.

تعمیر برد یخچال ال جی

نشانه های خرابی برد یخچال ال جی

  • یخچال الجی خنک نیست، هر دو فن کار می کند، ولی کمپرسور خاموش است
  • یخچال ال جی خنک نیست و فن خنک کننده کار نمی کند
  • یخچال الجی خنک نیست و صدای دائمی وجود دارد
  • تداخل تغییرات درجه حرارت ذوب در یخچال ال جی
  • چرخه یخ زدایی در یخچال الجی بیش از حد طولانی است
  • فن موتور یخچال ال جی پر سر و صدا است و به سرعت در حال تغییر سرعت است

پیشنهاد سایت: تنظیم دمای یخچال

تعمیر تخصصی برد یخچال ال جی

امکان تعمیر برد یخچال ال جی بسته به شدت آسیب و خرابی است که در این قطعه حادث می شود. به همین دلیل است که همیشه می گوییم تصمیم برای تعمیر یا تعویض برد یخچال ال جی با تکنسین مربوطه است. تعمیرکار پس از عیب یابی دقیق و انجام بررسی ها و ارزیابی های لازم تمام تلاش خود را می کند تا بهبودی را به این قطعه باز گرداند. اگر تعمیر عملیاتی و سودمند باشد، حتما این کار را انجام می دهد در غیر این صورت مسیر تعویض را در پیش می گیرد.

وظایف برد یخچال ال جی چیست؟

برد یخچال ال جی همه چیز را در یخچال کنترل می کند. برد الکترونیک جایگزین تایمر دیفراست شده است تا یخچال از انرژی کمتری برای اجرای فعالیت های خود استفاده کند. این قطعه ترمیستور است که دما را به برد الکترونیک در یخچال ال جی گزارش می دهد و  مغز پردازشگر برد طبق گزارش برنامه لازم را صادر کند.

برد یخچال ال جی وظیفه کنترل  قسمت هایی نظیر فن ،کمپرسور، المنت ، درب ها، یخساز ، سنسورها و … را بر عهده دارد. به همین دلیل است که با پیدایش اختلال در این قطعه باید سریعا برای تعمیر برد یخچال ال جی از مرکز معتبر تعمیرات یخچال ال جی کمک بگیریم و هرگز شخصا وارد عمل نشویم.

تعمیر یخچال ال جی در کرج

واحد رسمی تعمیر یخچال فریزر ال جی در کرج به همت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. به این ترتیب هیچ کاربر lg در کرج برای دریافت خدمات در این حوزه با هیچ محدودیتی همراه نیست. یخچال هال ال جی  نمونه ای از محصولات بسیار با کیفیت و پرطرفدار کمپانی ال جی است که در طرح ها، مدل ها و سایز های مختلفی طراحی، تولید و عرضه می شود. فناوری ها و تکنولوژی های نوین و بدیعی در این محصولات استفاده شده است.

به همین دلیل است که یخچال هال ال جی با سایر کمپانی ها تمایزات بسیاری دارد. مرکز تعمیر یخچال ال جی در کرج در کنار شهروندان کرجی است تا همه اختلالات احتمالی در این دستگاه را در اسرع وقت شناسایی و مرتفع کند. تعمیرکاران از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و ابزارآلات برای عیب یابی تعمیر و ترمیم این محصول اپل استفاده می کنند.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی تکیه گاهی امن و مطمئن است که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این نمایندگی همه سرویس ها در حوزه فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات ال جی را ارائه می دهد. هیچ نیازی از هیچ کاربر ال جی با مراجعه به این نمایندگی بی پاسخ باقی نخواهد ماند. نمایندگی رسمی ال جی مشتری را محوری ترین و تنها انگیزه ادامه حیات خود می داند؛ به همین دلیل امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است که هر کاربر با بهره مندی از آنها  می تواند صفر تا صد نیازهای خود را تامین کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و اگاهی از شرایط بهره مندی از این امکانات و تسهیلات تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

4.8/5(10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *