شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

بلبرینگ لباسشویی سامسونگ

بلبرینگ لباسشویی سامسونگ بخشی از این دستگاه است که تمام وزن دیگ لباسشویی را تحمل می کند. خود بلبرینگ از اجزای مختلفی ساخته شده است که هر کدام وظیفه خاصی را انجام می دهند. واژه بلبرینگ در حقیقت تشکیل شده از دو بخش Ball به معنی توپ و  Bearing به معنای تحمل‌کردن یا کشیدن بار است. همان طور هم در ابتدا اشاره کردیم، این قطعه تمام وزن دیگ لباسشویی سامسونگ را تحمل می کند.

در سه نظام دیگ ماشین لباسشویی های اتومات، معمولا دو عدد بلبرینگ وجود دارد. برای راحتی در چرخش آبکش، محور آبکش از درون بلبرینگ هاى ساچمه اى سه نظام دیگ عبور می کند. در تعمیرات لباسشویی، توجه به ساختار این قطعه و اجزای تشکیل دهنده آن ضرورت دارد.

بلبرینگ لباسشویی سامسونگ

وظیفه بلبرینگ در ماشین لباسشویی samsung چیست؟

بلبرینگ لباسشویی سامسونگ با ساچمه های گرد و سطوح صیقلی خود، اصطحکاک را به حداقل می رساند. این ساچمه ها بار کاری را تحمل می کنند و باعث چرخش راحت و نرم دیگ ماشین لباسشویی می شوند. اجزای تشکیل دهند بلبرینگ عبارتند از قفسه، ساچمه، رینگ خارجی،کاسه نمد و رینگ داخلی. هر یک از این اجزا وظیفه خاصی در کارکرد بلبرینگ دارند که توضیح آن در حوصله این بحث نیست.

چگونه عمر بلبرینگ لباسشویی سامسونگ را افزایش دهیم؟

  • همواره توجه کنید که در هنگام نصب، دستگاه تراز باشد و شیبی بیش از ۵ درجه نداشته باشد.
  • بیشتر از ظرفیت لباسشویی سامسونگ لباس داخل آن برای شستن و خشک کردن قرار ندهید
  • لباسشویی را در محل های مرطوب( حمام یا دستشویی یا بالکن) قرار ندهید
  • از دور خشک کن بالا به مدت طولانی و مدام استفاده نکنید. در غیر این صورت به بلبرینگ لباسشویی سامسونگ آسیب جدی وارد می شود.
  • هرگز از شوینده های نا مرغوب با درجه خورندگی و شویندگی غیر استاندارد استفاده نکنید.
  • جرم گیر و رسوب زدا های قوی در لباسشویی سامسونگ نریزید

بلبرینگ لباسشویی سامسونگ چگونه خراب می شود؟

وقتی به طور مداوم و بدون کمترین استراحتی از لباسشویی سامسونگ استفاده می کنید، در حالی که دور خشک کن در بالا ترین درجه خود قرار دارد، خرابی بلبرینگ لباسشویی سامسونگ دور از انتظار نیست. در هر حال هر قطعه و هر دستگاه با بهترین و بالاترین کیفیت هم طول عمری و روش استفاده صحیح دارد. بی توجهی به هر یک از این موارد، مشکلات جدی به دنبال خواهد داشت.

باید بدانید که تنظیم دور خشک کن بالا باعث داغ شدن شفت می شود و با سرد و گرم شدن آن کاسه نمد شروع به نشتی آب می کند. در نتیجه آب به بلبرینگ نفوذ می کند و ضعف بلبرینگ از همین جا آغاز می شود. لباسشویی سامسونگ به زوزه می افتد که نشان از خرابی بلبرینگ دارد. باید بلبرینگ و کاسه نمد تعویض شوند. در غیر این صورت و در صورت بی توجهی به این مسئله، شفت هم آسیب می بیند که صدمات جدی تری به دستگاه وارد خواهد کرد.

نشانه های خرابی بلبرینگ

وقتی ماشین لباسشویی سامسونگ صدای بدی می دهد یا نشتی آب دارد، یکی از اجزای مشکوک به خرابی همین بلبرینگ لباسشویی سامسونگ است. در هر صورت با مواجه شدن با چنین مشکلاتی در درجه اول باید مروری داشته باشید بر نحوه استفاده و کاربری خودتان از دستگاه. رفتار شما با لباسشویی در کارکرد صحیح آن بسیار مهم است.

تعمیر بلبرینگ

بلبرینگ ها در وسط شفت بیرونی و داخلی قرار دارند. ساییده شدن آنها به هر دلیلی تناسب شفت را به هم می زند و باعث بد چرخیدن دیگ می شود. باید بدانید گزینه تعمیر بلبرینگ لباسشویی سامسونگ کاملا رد شده است. این قطعه امکان تعمیر ندارد و تنها با تعویض است که دستگاه می تواند سلامت خود را باز یابد. عوض کردن و جا زدن بلبرینگ های جدید بسیار سخت، پر زحمت و پیچیده است.

برای تعویض بلبرینگ لباسشویی سامسونگ هرگز نباید از چک کش استفاده کنید. تعویض دستی بلبرینگ عمر دستگاه را کاهش می دهد و بهبودی حاصل نخواهد کرد. تعویض بلبرینگ باید به کمک دستگاه و تراشکار انجام شود. اگر به بلبرینگ ضربه وارد شود، عمر آن به شدت کاهش می یابد. کاسه نمد بلبرینگ یک قطعه پلاستیکی برای آبندی است که نصب آن بدون ابزار باعث ضخمی شدن بلبرینگ و کاهش عمر مفید آن می شود.

اگر بلبرینگ را در یک تعمیرگاه معتبر و استاندارد تعویض کنید و از قطعات مرغوب استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که تا مدت ها از دستگاه خود به شرط کاربری درست، استفاده خواهید کرد.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ

لباسشویی یکی از جمله محصولات لوازم خانگی سامسونگ است. این محصول در دنیای امروز به خوبی جای خود را در میان خانواده باز کرده است و همواره بخشی از فضای آشپزخانه ها برای این محصول در نظر گرفته می شود. نمایندگی سامسونگ در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش به صورت تخصصی فعالیت دارد. برای خرید لباسشویی سامسونگ این مرکز معتبر ترین و مورد اعتماد ترین مرجع برای خرید است.

وقتی از لباسشویی سامسونگ صحبت می کنیم، در حقیقت از محصولی با کیفیت و پرطرفدار سخن می گوییم که معمولا بروز اختلال در آن بسیار کم پیش می آید، ولی به طور کلی هم غیر ممکن نیست. در هر صورت در این نمایندگی رسمی و مجاز واحد تعمیر لباسشویی سامسونگ به صورت اختصاصی فعالیت می کند. همه مشکلات ریز و درشت این دستگاه را بررسی و مرتفع می سازد و دستگاه سالم را به کار بر تحویل می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر فقط تماس بگیرید.

تعمیرات سامسونگ

واحد تعمیرات سامسونگ یک واحد جامع و مجهز است. از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر بخش در ارائه خدمات مربوط به کالایی خاص فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی سامسونگ است؛ یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی، انواع پرینتر، دستگاه کپی، لپ تاپ، تبلت، موبایل، مانیتور و تجهیزات وابسته به آنها و … نمونه هایی از محصولات هر یک از این بخش ها هستند.

برای ارائه بهتر خدمات به کاربران در هر یک از واحد ها تجهیزات مدرن و به روز استفاده می شود. تمامی متد های به کار گرفته شده در واحد تعمیرات سامسونگ از به روز ترین متد های دنیا هستند.  مجموعه پر تلاش تعمیرات سامسونگ سابقه درخشان و طولانی در اجرای تعمیرات انواع محصولات سامسونگ دارد؛ این اطمینان را به همه کاربران خود می دهد تا بهترین خدمات تعمیراتی را برای همراهان همیشگی خود به ارمغان بیاورد. تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)