شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

بهترین و بدترین لپتاپ های 2018

بهترین و بدترین لپتاپ های 2018 کدام اند؟ سوال هیجان انگیزی است. کدام برند و چرا به عنوان بهترین و بدترین انتخاب شده است. جایگاه لپ تاپ لنوو در این بررسی کجاست و به عنوان کاربری که قصد خرید یک لپ تاپ را دارد، چه گزینه هایی پیش رو است؟ انتخاب بهترین و بدترین لپ تاپ ها چه ارتباطی با خدمات تعمیرات لپ تاپ دارد؟ به واقع چه کسی می تواند پاسخ این سوالات را به درستی در اختیار کاربران بگذارد. شاید  وبسایت رسمی  LAPTOP MAG منبع مناسبی برای تکیه کردن باشد.

بهترین و بدترین لپتاپ های 2018

جایگاه لپ تاپ لنوو در بررسی لپتاپ های 2018

آنچه از گزارشات حاکی است در سال 2018،  لپ تاپ لنوو  رشد صعودی خوبی را در پیش گرفته است و از جایگاه دوم در بررسی های قبلی، در جایگاه اول نشسته است. این کمپانی در سال 2018 به عنوان بهترین فروشنده لپ تاپ ها شناخته شده است. این در حالی است که در بررسی بهترین و بدترین لپتاپ های 2018، اچ پی و دل هر کدام به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

 راز لپ تاپ لنوو برای کسب این جایگاه

همه چیز مربوط به Yoga 920 لنوو است. در بررسی بهترین و بدترین لپتاپ های 2018 توسط وبسایت رسمی  LAPTOP MAG،  استحکام، زیبایی و همچنین عملکرد و کارایی بسیار بالای این مدل از لپ تاپ لنوو  زمینه ساز صعود پیروزمندانه کمپانی لنوو به جایگاه اول بود. به طوری که 53 درصد از لپ تاپ های این شرکت امتیاز بالای 4 را به دست آورده اند.

HP  و Dell در کجای داستان هستند؟

کمپانی اچ پی با ارائه لپ تاپ ها زیبا و پر زرق و برق، قدرتمند و مقرون به صرفه در بررسی بهترین و بدترین لپتاپ های 2018 ، در رتبه دوم ایستاده و در حوزه طراحی امتیاز عالی گرفته است. در کنار اچ پی ، کمپانی دل نیز سیستم های فوق العاده ای را در سال 2018 ارائه کرده است. دل بیشترین فناوری پیشرفته و بالاترین حمایت را نیز از آن خود کرده است.

جایگاه سایر برند ها در جدال بهترین و بدترین لپتاپ های 2018

ایسر (Acer) در جایگاه چهارم، ایسوس (Asus) در جایگاه پنجم، مایکروسافت در جایگاه ششم، اپل  در جایگاه هفتم قرار دارند. در جدال بهترین و بدترین لپتاپ های 2018، شاهد پیشرفت مایکروسافت در رتبه بندی هستیم. سه برند Razer، MSI و Samsung نیز در این جدول به ترتیب در مقام هشتم(Razer)، نهم(MSI) و دهم(Samsung) ایستاده اند.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

در نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو بدون شک از قطعات اورجینال و اصل استفاده می شود. اگر از قطعات تقلبی در تعمیر لپ تاپ لنوو استفاده شود، خرابی بیشتر و تحمیل هزینه بیشتر را برای کاربر به همراه خواهد داشت. در نمایندگی مرکزی تعمیرات لپ تاپ لنوو از قطعات اورجینال و اصل و با ضمانت کتبی و رسمی استفاده می شود. این مرکز در اسرع وقت بهترین و با کیفیت ترین خدمات نرم افزاری و سخت افزاری را ارائه می دهد.

تعمیر نرم افزاری لپ تاپ لنوو تنها به کمک تکنسین های ارشد و کاربلد انجام می شود. این تعمیرات با استفاده از سیستم عامل ها و نرم افزارهای اورجینال انجام می شود. ترمیم بوت، نصب ویندوز، نصب آنتی ویروس، نصب نرم افزاری های تخصصی، افزایش بهره وری سیستم ، افزایش سرعت سیستم و … از جمله خدمات نرم افزاری است. در بخش سخت افزار نیز صفر تا صد خدمات سخت افزاری ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو یکی از مراکز معتبر و استانداردی است که تعمیر همه محصولات لنوو را در برنامه ریزی خود دارد. این مرکز متشکل است از بخش های تعمیراتی مجزا و مستقل که هر بخش مسئولیت های ویژه خود را انجام می دهد. هر یک از این فضاهای تعمیرات لنوو، مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته هستند. تعمیرکاران در مسیر تعمیر هیچ گونه مشکل و مانعی ندارند.

به علاوه آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال در اختیار تکنسین ها است که خدمات تعویض را با ضمانت نامه های کتبی و رسمی ممکن ساخته است. در هر صورت می توانید برای دریافت به روز ترین و مطمئن ترین خدمات تعمیراتی روی دانش و تخصص و تجهیزات نمایندگی لنوو حسابی ویژه باز کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی لنوو و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته