شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعویض تاچ موبایل سامسونگ

همان طور که می دانید با پیشرفت تکنولوژِی تاچ گوشی تنها رابط میان کاربران و دستگاه می باشد. هر گونه آسیب دیدگی این قطعه عملکرد کلی سیستم گوشی را مختل خواهد کرد. بد نیست بدانید تاچ موبایل یکی از حساس ترین بخش های این دستگاه می باشد که معمولا تحت تاثیر عواملی مثل رطوبت و یا ضرب خوردگی شدید از کار می افتد و قادر به عملکرد نیست.

عدم عملکرد این قطعه در موبایل به معنی از کار افتادن دستگاه می باشد. در نتیجه تعمیر تاچ موبایل سامسونگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به یاد داشته باشید تعویض و تعمیر تاچ موبایل سامسونگ به تخصص و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد و تنها افرادی قادر به تعویض آن هستند که تجربه ی انجام این کار را داشته باشند. در صورت مواجه شدن با هر گونه خرابی در این قطعه و یا به طور کلی در  گوشی خود تنها به واحد  تعمیرات موبایل سامسونگ  مراجعه کنید.

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

همان طور که می دانید تاچ یا بخشی که لمس گوشی با آن در ارتباط است از اساسی ترین قطعات دستگاه به شمار می رود. اگر آسیب دیدگی تاچ موبایل سامسونگ سطحی باشد نیازی به تعویض آن ندارید ، اما در صورتی که تاچ موبایل آسیب جدی دیده است لازم است برای حفظ کیفیت دستگاه این قطعه را با نمونه ی اورجینال آن جایگزین کنید.

یکی از نکات مهمی که در زمان تعمیر تاچ موبایل باید به یاد داشته باشید تعویض این قطعه در محیطی عاری از گرد و غبار می باشد. این قطعه به طور مستقیم با ال سی دی یا صفحه نمایش اصلی در ارتباط است و هر گونه خطا و اشتباه در نصب تاچ جدید و یا برداشتن تاچ آسیب دیده ممکن است منجر به شکستن ال سی دی  اصلی بشود.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ

مراحل تعویض تاچ موبایل سامسونگ

برای تعویض تاچ موبایل سامسونگ تمام مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

تمیز کردن صفحه نمایش و انگشتان خود

کثیفی انگشتان و مرطوب بودن آن ها یکی از عواملی است که منجر به عدم عملکرد درست تاچ موبایل می شود.  بنابراین قبل از تعویض تاچ موبایل سامسونگ صفحه نمایش و انگشتان خود را تمیز کنید.

روشن کردن مجدد موبایل

برای اطمینان از عملکرد صحیح تاچ موبایل دستگاه خود راخاموش کرده و مجددا روشن کنید.

بروزرسانی و یا نصب مجدد برنامه مشکل ساز

بروز رسانی برنامه ها و یا حذف آن ها یکی از عواملی است که در بهبود عملکرد تاچ موبایل سامسونگ تاثیر گذار است.

آزاد کردن حافظه ذخیره سازی

تاچ موبایل سامسونگ معمولا به دلیل سنگین بودن فضای داخلی نیز تحت تاثیر قرار  گرفته و در مواردی منجر به عدم کارکرد صحیح تاچ می شود. در این مواقع با خالی کردن بخشی از حافظه ی داخلی مشکل رفع خواهد شد.

نکته مهم: در صورتی که هیچ یک از روش های ذکر شده تاثیری بر عملکرد تاچ موبایل نداشت لازم است با مراجعه به واحد تعمیرات گوشی سامسونگ تاچ دستگاه را با یک نمونه ی اصلی دیگر جایگزین کنید.

تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات گوشی سامسونگ در دو بخش نرم افزاری این دستگاه و سخت افزار آن ارائه می شود. متخصصان و مهندسان این مجموعه به دلیل بهره مندی از اطلاعات و تخصص مورد  نیاز برای  تعمیرات موبایل  و همچنین آشنایی کامل با قطعات این دستگاه می توانند تعمیرات آن را در مدت زمانی کوتاه انجام دهند.

تعویض و تعمیر تاچ موبایل سامسونگ از تخصصی ترین خدماتی است که در این واحد ارائه می شود. تعویض قطعات موبایل در این واحد توسط مهندسان و متخصصان انجام می شود.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با داشتن تجربه و سابقه ی درخشان در سال های پیش همواره  در بالاترین سطح کیفی از مشتریان خود حمایت می کند. نمایندگی رسمی سامسونگ در دو بخش فروش و پس از فروش به مشتریان کمک می کند تا بهترین محصول را انتخاب کنند.

با مراجعه به این نمایندگی می توانید در مورد دستگاه مورد نظر خود اطلاعات کافی را کسب کنید و سپس برای خرید آن اقدام فرمایید.  فروش تمام تولیدات این کمپانی در نمایندگی رسمی سامسونگ به صورت کاملا اورجینال انجام می شود. تمامی محصولات این نمایندگی به همراه ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند.

تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ تنها توسط متخصصان انجام شده و تمام خدمات ارائه شده دارای ضمانت می باشد. بهره مندی کادر فنی این مجموعه از به روز ترین تجهیزات و امکانات سبب شده تا خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شوند. بد نیست بدانید تعویض قطعات نیز در این مرکز با تضمین انجام می شود. قطعات فرسوده با نمونه ی اورجینال همان قطعه جایگزین خواهند شد. برای دریافت این خدمات می توانید به واحد تعمیرات سامسونگ و نمایندگی رسمی آن مراجعه کنید.

5/5(1 امتیاز)