شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات آیفون ایکس اس

آیفون ایکس اس بدون شک یکی از جذاب ترین مدل هایی ست که این کمپانی بزرگ ، طراحی و روانه ی بازار کرده است. آیفون ایکس اس که به عنوان جایگزین برای آیفون ایکس عرضه شد، از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد. اما کارایی و قابلیت های این گوشی به مراتب جذاب تر از آیفون ایکس است. برجسته ترین ویژگی این گوشی، قدرتمندی آن در مقابل سایر گوشی های تلفن همراه به شمار میرود.

این قدرت به واسطه ی بهره مندی از تراشه جدید A12 بایونیک ممکن شده است. آیفون ایکس اس از صفحه نمایش فوق العاده ای ساخته شده که نمایش تصاویر را چشم نواز تر از همیشه به معرض دید میگذارد. همکاران ما در نمایندگی اپل ، در بخش معرفی محصولات به صورت کامل به بررسی ویژگی های فنی این مدل پرداخته اند و شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با این محصول، آن را مطالعه فرمایید.

ما این مقاله را به بررسی مشکلات و سرویس تعمیرات آیفون ایکس اس ، اختصاص داده ایم . چنانچه از کاربران گوشی موبایل آیفون ایکس اس و یا سایر مدل های اپل هستید، خواندن این مقاله را به شما عزیزان توصیه میکنیم.

تعمیرات آیفون ایکس اس

حل مشکلات صفحه نمایش آیفون ایکس اس

اگر از دارندگان آیفون های ایکس اس و یا سایر گوشی های اپل هستید، این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش گوشی عزیزتان، دچار اختلال شود. البته این احتمال خیلی کم است. اما نمایندگی تعمیرات اپل بر حسب وظیفه و رسالت خود، لازم است تمامی تمهیدات لازم را در واحد تعمیرات آیفون ایکس اس برای حل این مشکل در نظر بگیرد. البته این مشکل در اغلب موارد جدی نیست و با کمی دست کاری ساده رفع میشود.

گاهی اوقات به خاطر خطایی در یک اپلیکیشن یا بازی صفحه نمایش آیفون ایکس اس ممکن است کار نکند و گوشی تان به طور کلی مسدود شود. در چنین صورتی دکمه استندبای را که در بالای گوشی خود می بینید را فشار دهید و اگر کار نکرد آنگاه گوشی تان را ریستارت کنید. اگر مشکل ادامه داشت، لازم است کارشناسان واحد تعمیرات آیفون ایکس اس را در جریان آن قرار دهید.

حل مشکل کار نکردن دوربین آیفون ایکس اس

دوربین گوشی آیفون ایکس اس از نقاط قوت این گوشی به شمار میرود و بخش زیادی از جذابیت آن به خاطر دوربین فوق العاده ایست که به آن مجهز شده است. پس هر گونه مشکل در این بخش، میتواند بسیار نگران کننده باشد. البته بسیاری از این نگرانی ها بی مورد است، به عقیده ی کارشناسان واحد تعمیرات آیفون ایکس اس ، بسیاری از مشکلات دوربین این گوشی، قابل حل هستند.

 

به عنوان مثال؛ گاهی اوقات دوربین گوشی های آیفون ایکس اس به جای تصویری که می خواهید بگیرید یک صفحه سیاه را نمایش می دهد که در این مورد راه حل تغییر دادن سریع دوربین عقب و جلو با یکدیگر است. گاهی نیز برای حل مشکلات دوربین آیفون ایکس اس، تنها لازم است گوشی را ریستارت کنید. اما برخی مواقع به دلایلی چون آبرفتگی و وارد شدن ضربه های خارج از تحمل، ممکن است دوربین دچار اختلالات جدی تری شود که لازم است توسط کارشناسان تعمیرات اپل مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

حل مشکل تخلیه ی سریع باتری آیفون ایکس اس

مشکل تخلیه ی سریع باتری آیفون ایکس اس ، مشکلی نیست که تنها به این گوشی ها اختصاص داشته باشد. چرا که باتری های لیتیومی قرار گرفته در اسمارت فون ها، هر کدام عمر مفیدی دارند و بالاخره روزی دچار ناکارآمدی خواهند شد. البته نحوه ی استفاده ی کاربر از گوشی نقش بسیار مهمی در بالا و پایین بردن عمرمفید آن دارد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات آیفون ایکس اس ، واحدی مجزا را برای بررسی مشکلات شارژ و باتری اختصاص داده اند. در صورتی که عمر باتری به سر آمده باشد، چاره ای جز تعویض آن با نمونه ی اورجینال وجود ندارد. تعویض باتری آیفون ایکس اس در  نمایندگی مجاز اپل از جمله خدمات متداول و با کیفیتی ست که ارائه میشود.

نمایندگی تعمیرات اپل

کاربران ایرانی گوشی های موبایل اپل و سایر محصولات این کمپانی، نه تنها به هنگام خرید این محصولات، بلکه در مواقع تعمیر و بازیابی نیز با نگرانی های بسیاری مواجه اند. از آن جا که نمایندگی رسمی اپل در کشورمان وجود ندارد و ساختار این محصولات از حد عادی، پیچیده تر است، اقداماتی نظیر عیب یابی و تعمیر، با حساسیت های بسیاری دنبال میشود.

برای از میان برداشتن چنین نگرانی هایی، مدیران این نمایندگی اقدام به راه اندازی مجموعه ای بزرگ و تخصصی تحت عنوان نمایندگی تعمیرات اپل نمودند. این مجموعه به صورت تخصصی به بررسی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع گوشی های اپل میپردازد و مراحل تعمیر را به تخصصی ترین شیوه بر روی این محصولات، پیاده میکند.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته