شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعویض باتری آیفون

همونطور که میدونین، باتری اصلی ترین تامین کننده ی انرژی موبایل به شمار میره و به همین دلیل هم اهمیت بالایی در عملکرد این قطعه و تعمیراتش داره. از طرفی، طراحی گوشی های اپل طوریه که در طول روز ممکنه نیاز به بیش از یک بار شارژ کردن داشته باشن. تعداد بالای دفعات شارژ، احتمال خرابی این قطعه رو افزایش میده و باعث میشه که باتری نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کنه. نکته ای که وجود داره اینه که معمولا باتری موبایل اپل قابل تعمیر نیست و باید اونو با یه نمونه ی جدید تعویض کرد. با توجه به این که محصولات این کمپانی نسبت به قطعات غیر اورجینال حساسیت نشون میدن و با مشکلات جدی تری مواجه میشن، لازم هست که تعویض باتری در شرایطی تخصصی و با استفاده از باتری اورجینال انجام بشه.

واحد نمایندگی تعمیر موبایل اپل، فرایند تعویض باتری آیفون رو با رعایت نکات ذکر شده انجام میده تا کاربرا شاهد عملکرد عالی و بی نقص گوشی شون بعد از تعمیر باشن. لازمه بدونین که همکارای ما از تخصص و مهارت بالایی در این زمینه برخوردار هستن و میتونین تخصصی ترین خدمات رو به شما عزیزان ارائه بدن. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این اقدام، شما رو به مطالعه کامل این مقاله دعوت می کنیم.

تعویض باتری آیفون

پیشگیری از خرابی و نیاز به تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون، علاوه بر اینکه هزینه بالایی داره، دردسرهایی هم داره؛ ممکنه تعمیرکاری که این کار رو انجام میده، مهارت کافی در این زمینه نداشته باشه و به این ترتیب، باعث بروز مشکلات دیگه ای در دستگاه بشه. همچنین بعضی از مراکز، از باتری غیر اصل استفاده میکنن و با این کار، باعث میشن که باتری جدید، کیفیت لازم برای کار رو نداشته باشه. با توجه به این موارد، بهتره تا حد امکان از خرابی باتری آیفون پیشگیری کنین تا اساسا نیازی به تعویض نداشته باشه.

برای این منظور، کافیه از شارژر اصلی گوشی تون برای شارژ کردنش استفاده کنین. همچنین لازمه که برنامه های اضافی رو از دیوایس حذف کنین و به این ترتیب، جلوی مصرف شارژ رو بگیرین. اینطوری گوشی تون کمتر نیاز به شارژ شدن داره و باتری سالم تر میمونه. یه اقدام کاربردی دیگه برای پیشپیری از تعویض باتری آیفون ، اینه که از منبع برق مطمئن برای شارژ دستگاه استفاده کنین. با رعایت همین چند تا نکته ی ساده، هم عمر باتری آیفون تون رو افزایش میدین و هم از خراب شدن و تعویضش جلوگیری میکنین.

مشکلات رایج باتری آیفون

دوستانی که از گوشی های apple استفاده کردن میدونن که این محصول معمولا باید زیاد شارژ بشه. اگرچه کیفیت قطعات استفاده شده در گوشی های اپل بالاس و احتمال خرابی اونا خیلی کمه، اما شارژ شدن زیاد گوشی میتونه منجر به بروز مشکلاتی در باتری دستگاه بشه. یکی از مشکلات اصلی که در تعویض باتری آیفون مورد توجه قرار میگیره، کار نکردن این قطعه هست. با این توضیح که به دلیل خرابی بخش هایی از باتری، گوشی اپل شما شارژ نمیشه. گاهی هم ممکنه فرایند شارژ شدن آیفون طولانی تر از حد معمول بشه و حسابی شما رو اذیت کنه.

خیلی از کاربرا هم از این موضوع شکایت دارن که باتری گوشی شون سریع شارژ خالی میکنه. به هر ترتیب، باید بدونین که بروز هر کدوم از مشکلاتی که ذکر شده، نشانه وجود معایبی در باتری هست و لازمه که در اولین فرصت، گوشی مورد بررسی تخصصی قرار بگیره. در اغلب موارد، تعویض باتری آیفون تنها راه رفع مشکلات به وجود هست و با این کار، میتونین مثل روز اول از گوشی محبوبتون استفاده کنین.

ترفندهای احیای باتری آیفون

ترفندهای احیای باتری آیفون

با وجود این که در اغلب موارد امکان تعمیر باتری آیفون وجود نداره، ولی حتی در صورت معیوب شدن عملکرد هم میشه با اجرای یه سری روش ها و ترفندهای ویژه، این قطعه رو احیا و از تعویضش جلوگیری کرد. مثلا یکی از روش هایی که کارشناس های IT در نمایندگی اپل برای احیای باتری موبایل پیشنهاد میدن، اینه که پورت لایتنینگ آیفون تون رو تمیز کنین. البته قبل از انجام دادن این کار حتما از اطلاعاتی که براتون مهمه، بکاپ یا نسخه پشتیبان تهیه کنین.

اقدام بعدی اینه که برنامه هایی رو که شارژ آیفون شما رو مصرف میکنن یا اصطلاحا میخورن، شناسایی و غیر فعال کنین. تعویض باتری آیفون در شرایطی ضروری میشه که هیچ کدوم از این اقدامات کاربردی نباشه و مشکلات باتری برطرف نشه. رد این صورت، بهتون توصیه می کنیم برای اطمینان از اصالت و درست بودن فرایند تعمیر، به نمایندگی مجاز تعمیر موبایل اپل در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنین.

5/5(1 امتیاز)