شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات بلوتوث مک بوک

تعمیرات بلوتوث مک بوک از جمله خدماتی است که در واحد استاندارد تعمیرات اپل به کاربران ارائه می شود. استاندارد بلوتوث در گذر زمان پیشرفت های بسیاری کرده و ‌اکنون یکی از پرکاربردترین و مفیدترین اتصالات در دیوایس های هوشمند به حساب می آید. با همه این احوال گاهی در استفاده از بلوتوث مک بوک دچار مشکلات عجیبی می‌شویم، لذا برای تعمیرات بلوتوث مک بوک ضرورت دارد که به مرکزی استاندارد و متخصص مراجعه کنیم.

ممکن است یک هدست یا هدفون، موس یا کیبورد یا هر ابزار بلوتوثی دیگری به درستی با مک بوک جفت نشود و انتقال صدا یا فایل امکان‌پذیر نباشد. دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد و باید راهکارهای مختلفی را تست کرد. در صورت حل نشدن مشکل به روش‌های مختلف نرم‌افزاری، لازم است برای تعمیرات بلوتوث مک بوک به مراکز خدمات پس از فروش و تعمیرات سخت‌افزاری مراجعه کنیم.

تعمیرات بلوتوث مک بوک

روند تعمیرات بلوتوث مک بوک

تعمیرات بلوتوث مک بوک جزء سرویس های اختصاصی واحد تعمیرات اپل است که به همت و کمک جمعی از بهترین و کارآمدترین متخصصان حوزه های تکنولوژی اداره می شود. AirPlay و AirDrop  اپل در حقیقت تکنولوژی‌های نرم‌افزاری مبتنی بر بلوتوث هستند و اگر در تنظیمات بلوتوث مشکلی وجود داشته باشد، این موارد نیز کارکرد صحیحی نخواهند داشت.

پیدایش اختلال در بلوتوث مک بوک می تواند مشکل بسیاری از کاربران این دستگاه باشد که با حضور در این مرکز به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید. کارشناسان ما در واحد تخصصی تعمیرات بلوتوث مک بوک با سال ها تجربه در زمینه مک بوک ها به راحتی می توانند با بالاترین کیفیت بلوتوث مک بوک شما را تعمیر و ترمیم کنند.

این کارشناسان با آنالیز و تحلیل قسمت های مختلف مک بوک، با ساختار و قطعات داخلی این دستگاه به خوبی آشنایی دارند و می توانند با استفاده از تجهیزات برتر، خدمات مفیدی در زمینه تعمیرات بلوتوث مک بوک به کاربران ارائه دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: چرا مک بوک به وای فای وصل نمی شود؟

راه حل های تعمیرات بلوتوث مک بوک

از جمله راه حل های تعمیرات بلوتوث مک بوک، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

وسایل جانبی بلوتوثی برای کارکرد صحیح، باید روشن باشند و شارژ باتری کافی داشته باشند. اتصال یا جفت کردن وسیله‌ بلوتوثی با مک‌بوک را به درستی و با دقت بیشتری انجام دهید.

اتصال موس بلوتوث به مک‌ بوک اپل

مسیر System Preferences > Bluetooth را طی کنید و سپس موس خود را روشن کنید. در صورت نیاز حالت دیسکاوری را فعال کنید تا موس و مک بوک یکدیگر را بشناسند. در نهایت پس از اینکه موس در لیست وسایل بلوتوثی اطراف دیده شد، روی دکمه‌ Pair کلیک کنید.

در تعمیرات بلوتوث مک بوک، برای جفت کردن محصولات بلوتوثی دیگر مثل هدفون و هدست ، معمولا باید دکمه‌ای را نگه داشت تا چراغ بلوتوث چشمک‌زن شود. روش جفت کردن در وسایل مختلف متفاوت است و بد نیست به راهنمای استفاده از محصول یا وب‌سایت سازنده مراجعه کنید و دستورالعمل جفت کردن یا Pairing  را به دقت مطالعه و اجرا کنید.

اگر اسپیکر یا هدست بلوتوث خود را به درستی جفت کرده‌اید، اما صدایی نمی‌شنوید، بد نیست برای تعمیرات بلوتوث مک بوک تنظیمات خروجی صدا را مجددا چک کنید. برای این کار در منوی بالای صفحه روی System Preferences کلیک کنید و مسیر Sound > Output را دنبال کنید.

به علاوه برای انتخاب کردن کارت صدا یا بلندگویی که صدا باید از طریق آن پخش شود، می‌توان روی آیکونVolume   در بالای صفحه کلیک کرد و سپس هدست یا اسپیکر بلوتوث  را انتخاب کرد.

واحد تعمیرات مک بوک

واحد تعمیرات مک بوک یکی از واحد های اختصاصی و جداسازی شده ای است که خدمات منحصر این دستگاه را ارائه می دهد. در این واحد جمعی از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران و فنی کاران حوزه تکنولوژی و فناوری های جدید گِرده هم آمده اند تا یاری رسان کاربران مک بوک باشند.

در این واحد تعمیراتی از تجهیزات به روز و سازگار با مک بوک استفاده می شود؛ به همین دلیل است که کیفیت این مرکز از درجه و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی می تواند رضایت کاربران را به خود جلب کند.

واحد تعمیرات اپل

واحد تعمیرات اپل یک واحد فوق تخصصی برای تمامی محصولات این برند پر طرفدار است. در این واحد با توجه به نیاز های کاربران، تصمیم گرفتیم که خدمات هر دستگاه را در بخش های جداگانه و ویژه خود ارائه دهیم تا کیفیت سرویس های تعمیراتی را توسعه ببخشیم.

همکاران ما در واحد تعمیرات اپل هر کدام در بخش ویژه و منحصر خود خدمات رسانی می کنند. هر یک از این تعمیرکاران در حوزه کاری خود تخصص و دانش انحصاری دارند و به کمک سال ها تجربه موفق و درخشان، می توانند بهترین ها را به کاربران اپل ارائه دهند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل یک مرکز استاندارد و تعریف شده ای است که همه خدمات مربوط به کمپانی اپل را در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. این نمایندگی با اجرای سیاست های کاری درست و برنامه ریزی شده موفق شده است حجم وسیعی از کاربران اپل را راضی و خشنود نگه دارد. در این نمایندگی مجاز و رسمی می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان، بهترین انتخاب و تصمیم را داشته باشید.

5/5(1 امتیاز)