شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات مایکروفر سامسونگ

تعمیرات مایکروفر سامسونگ یکی از تخصصی ترین سرویس هایی است که توسط مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ ارائه شده است. این تعمیرات توسط تیمی متخصص انجام می شود. کادر فنی این مجموعه می توانند تمام اختلالات پیش آمده برای دستگاه شما را برطرف کنند.

با مراجعه به این نمایندگی می توانید از تمام سرویس های موجود در این نمایندگی بهره مند شوید. ضمنا این نمایندگی جهت رفاه حال شما عزیزان سرویس در محل را راه اندازی کرده است . با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به نمایندگی نمی باشد.  مرکز تعمیرات لوازم خانگی واحدی مجزا را جهت تعمیرات انواع لوازم خانگی در نظر گرفته است.

قطعات مهم در تعمیرات مایکروفر سامسونگ

دستگاه مایکروفر دارای یک سری قطعات داخلی می باشد که در اینجا به معرفی برخی از این قطعات می پردازیم. قطعات داخلی مایکروفر عبارتند از:

المنت کانوکشن:

که به وسیله ی یک پروانه ی فلزی مخصوص حرارات تولید شده توسط المنت را به طرف مواد غذایی حرکت می دهد تا غذا در زمان تعیین شده آماده شود

المنت گریل:

که در دو حالت افقی و عمودی قابل تنظیم می باشد

موتور فن خنک کننده:

که برای خنک کردن قطعاتی با ولتاژ بالا شامل مگنترون و ترانس به کار می رود، قطعه ی دیگری به نام مگنترون نیز در مایکروفر وجود دارد که این دستگاه برای تولید امواج مایکروفر به کار می رود

موتور فن کانوکشن:

که دارای پروانه ی دیگری برای خنک کردن موتور فن می باشد

تعمیرات تخصصی مایکروفرو سامسونگ

 تا اینجا به صورت مختصر با بعضی از قطعات داخلی مایکروفر آشنا شدید، حالا لازم است نکات مهم برای تعمیرات این دستگاه را هم بدانید، تعمیرات مایکروفر سامسونگ نیاز به تخصص دارد بنابراین بهتر است برای اعمال تعمیرات دستگاه را به یک مرکز رسمی بسپارید.

مرکز تعمیرات مایکروفر سامسونگ با بهره مندی از متخصصان تمام عیوب پیش آمده برای دستگاه شما را برطرف می کند. نکته ی مهم در زمینه ی تعمیرات مایکروفر سامسونگ این است که تعمیرات حتما توسط تکنسین باتجربه انجام شود تا مشکل بیشتری برای دستگاه شما پیش نیاید.

عیب یابی مایکروفر سامسونگ

عیب یابی مایکروفر سامسونگ به تعمیرکار کمک می کند تا تعمیرات را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهد بنابراین عیب یابی دقیق بخشی اساسی از فرآیند تعمیرات است. لازم است عیب یابی دستگاه توسط افراد با تجربه انجام شود زیرا اگر مشکل به درستی تشخیص داده نشود تعمیرات مایکروفر سامسونگ هم موفق نخواهد بود .

واحد تعمیر مایکروفر سامسونگ

واحد تعمیرات مایکروفر سامسونگ با استفاده از مجرب ترین مهندسان و همچنین دسترسی به مدرن ترین تجهیزات به کاربران کمک می کنند تا خدمات تعمیرات را به بهترین شکل دریافت کنند. کارشناسان مجرب این مرکز می توانند تمام اختلالات دستگاه شما را حل کنند. واحد تعمیر مایکروفر سامسونگ پس از عیب یابی اولیه به تعمیر دستگاه می پردازد. بنابراین تعمیرات به بهترین شکل انجام می شود.

اشکالات رایج مایکروفر سامسونگ

در میان مشکلات پیش آمده برای دستگاه مایکروفر بعضی موارد رایج تر هستند که در اینجا به چند مورد از این مشکلات اشاره می کنیم

عدم چرخش صفحه گردون درون مایکروفر:

این اشکال غالباً با تعویض صفحه گردون مایکروفر برطرف می شود.

گرم نشدن غذا در مایکروفر:

این مشکل معمولا در ارتباط با یکی از بخش های لامپ، دیود، خازن، تراش های ولتاژ و یا برد دستگاه می باشد.

کار نکردن گریل مایکروفر:

این اشکال در صورت تعمیر یکی از بخش های ترموستات، برد و المنت برطرف می شود.

جرقه زدن مایکروفر:

این ایراد یا به دلیل مشکل لامپ مگنتران و یا وجود فلز در دستگاه می باشد. در بعضی موارد تعویض صفحه میکا نیز این مشکل را برطرف می کند.

سرویس در محل مایکروفر سامسونگ

سرویس در محل مایکروفر سامسونگ خدمتی دیگر از جانب نمایندگی رسمی سامسونگ می باشد. سرویس در محل سامسونگ به شما کمک می کند تا بدون مراجعه ی حضوری به نمایندگی دستگاه خود را تعمیر کنید. برای استفاده از این سرویس می توانید از طریق راه های ذکر شده در وبسایت با نمایندگی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

پس از تایید نهایی شما کارشناس به محل مورد نظر می آید و پس از عیب یابی دستگاه، تعمیرات مایکروفر سامسونگ را شروع می کند. تکنسین ما آرشیو مورد نیاز از قطعات و ابزارآلات را به همراه خود دارد بنابراین تعمیرات دستگاه به راحتی انجام می شود.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در این مرکز توسط گروهی مجرب و کارآزموده انجام می شود. واحد های متخصص برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ آماده هستند تا تمام سرویس های لازم برای دستگاهتان را انجام دهند. با مراجعه به این مرکز می توانید تمام لوازم خانگی تولید شده توسط کمپانی سامسونگ را تعمیر کنید و از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز باشید.

تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ در واحدهایی مجزا انجام می شود. این بخش ها به صورت جداگانه فعالیت می کنند و هر کدام مسئول تعمیر یکی از محصولات شرکت سامسونگ می باشند. شما می توانید برای تعمیر انواع دستگاه های تولید شده توسط این کمپانی به مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید. استفاده از متخصصان برتر و مدرن ترین تجهیزات، باعث شده تعمیرات به صورت تخصصی ارائه شود .

نمایندگی سامسونگ

برای خرید هر کدام از تولیدات شرکت سامسونگ می توانید به نمایندگی رسمی سامسونگ مراجعه کنید. این نمایندگی مجاز تمام محصولات را با گارانتی به شما ارائه می کند، بنابراین شما می توانید با خیال راحت به خرید از این نمایندگی اقدام کنید و حضور مشاوران برتر در این نمایندگی امتیازی دیگر برای شما خریداران می باشد، با حضور در این نمایندگی می توانید تمام راهنمایی لازم برای خرید دستگاه مورد نیاز خود را از مشاوران دریافت کنید.

به منظور مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته