شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر آیفون ایکس

تعمیر آیفون ایکس یکی از خدمات مرکز تعمیرات آیفون در دپارتمان تخصصی اپل است. این مدل از گوشی اپل طراحی خاصی داره. در حقیقت کمپانی اپل در طراحی این گوشی دقت بالایی صرف کرده و اجزای سخت افزاری اونو خیلی دقیق کنار هم چیده. این اجزا کیفیت کم نظیری دارن که در نهایت تونستن آیفون ایکس رو بسازن. با خرابی هر کدوم از این اجزا، باید از مرکز معتبری برای تعمیر آیفون ایکس کمک بخواهیم. طراحی خاص این گوشی مسیر تعمیر اونو از آنچه که در غالب سرویس های تعمیرات موبایل وجود داره، سخت تر کرده.

تعمیرکار آیفون ایکس باید با تجربه، مجرب و ماهر باشه. باید بتونه عیب یابی دقیقی انجام بده و با در نظر گرفتن تمام استانداردهای لازم تعمیر آیفون ایکس رو عمیلاتی کنه. در مسیر تعویض باید حتما از قطعات اورجینال استفاده کنه تا کیفیت عملکرد سایر قطعات سخت افزاری گوشی تضمین بشه. در غیر این صورت ممکنه در دراز مدت برای کاربران مشکلات دیگه ای پیش بیاد و باز هم نیاز باشه تا آیفون X تعمیر بشه. بنابراین تعمیر آیفون ایکس یه پروسه خیلی حساسه.

تعمیر آیفون ایکس

نحوه تعمیر آیفون ایکس

اینکه وقتی یه گوشی گرون و با کیفیت می خریم ، انتظار داشته باشیم که گوشی تحت هیچ شرایطی خراب نشه، واقعا انتظار بی خودیه. هر دستگاهی به اقتضای بسیاری از موارد و عوامل ممکنه دستخوش ایرادات و اختلالاتی بشه که کاملا خارج از کنترل خود دستگاهه و دقیقا این کاربره که مشخص میکنه دستگاه چه اندازه خراب بشه یا نشه. برای همین هم اگه زمانی به تعمیر آیفون ایکس نیاز پیدا کردین، اصلا ناراحت نباشین و مطمئن باشین که گوشی داره روال طبیعی حیاتش رو طی میکنه و دقیقا این خود شمایید که باعث ایجاد یکسری خرابی ها و اختلال ها شدین. با این حال برای رفع این اختلال ها ما به شما کمک می کنیم.

تعویض ال سی دی آیفون ایکس

تعویض ال سی دی یکی از رایج ترین خدمات حوزه تعمیر آیفون ایکسه که عموما به دلیل شکستن صفحه نمایش باید انجام بشه. شکستن صفحه نمایش اغلب به دلیل سهل انگاری کاربر و وارد شدن ضربه به ال سی دی دستگاهه.

تعویض باتری آیفون ایکس

آیفون X اپل هم مثل سایر گوشی های موبایل یه باتری لیتیوم یونی داره. ساختار باتری های لیتیوم طوریه که به مرور زمان ظرفیت و توان شارژدهی اون کم میشه و به هر حال بعد از مدتی کاربر باید اونو تعویض کنه. آیفون X اپل هم از این مسئله مستثنا نیست و تعویض باتری اون یکی از رایج ترین موضوعات تعمیر آیفون ایکسه.

تعویض موتور ویبره آیفون X

 یکی دیگه از خدمات در حوزه تعمیر آیفون ایکس مربوط به تعویض موتور ویبره اونه. موتور ویبره یه قطعه خیلی کوچیکه که در گوشی های موبایل وظیفه ایجاد لرزش ها رو بر عهده داره و زمانی که دچار مشکل میشه، هشدار لرزشی گوشی از کار می افته. تعمیر این بخش از آیفون هم مسیر خاص خودش رو داره که تنها یه متخصص میتونه اونو انجام بده.

تعویض اسپیکر آیفون X

 اسپیکر آیفون X عموما به دلیل آب خوردگی دچار مشکل میشه. زمانی که اسپیکر گوشی از کار بیفته یا در عملکردش خلل ایجاد بشه، صدای خروجی از بلندگوی دستگاه کیفیت لازم رو نداره و عموما صدا در این وضعیت یا کاملا قطع میشه یا خش خش های زیادی داره. نمایندگی تعمیرات آیفون این مشکل رو هم با بهترین و بالاترین کیفیت برطرف میکنه.

تعویض سنسورهای جلوی آیفون ایکس

 سنسورهایی که در بخش فوقانی صفحه نمایش آیفون X نصب شدن، نقش بسیار مهمی در این گوشی دارن. مثلا قابلیت تشخیص چهره آیفون X یا اصطلاحا فیس آیدی (Face ID) کاملا وابسته به این سنسورهاست و اگه در عملکرد اونا خللی ایجاد بشه، این قابلیت دیگه در آیفون قابل استفاده نیست. واحد تعمیر آیفون ایکس میتونه این مشکل رو هم با بهترین کیفیت رفع کنه.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل خدمات مختلفی رو به کاربران ارائه میده. در این نمایندگی میتونین انبوهی از خدمات رو در زمینه فروش و پس از فروش دریافت کنین. امکانات و تسهیلات بیشماری در انتظار شماست. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و بهترین و با کیفیت ترین خدمات رو برای کاربران خودش تدارک دیده. تمام سرویس ها و خدمات این نمایندگی همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.‌

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته