شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر انواع برد تلویزیون ال جی

همانگونه که می دانید تلویزیون های ال جی -همچون سایر تلویزیون های موجود در بازار- متشکل از بردهای متعددی هستند که بروز اختلال در هر یک از این بردها، خرابی و نقص در این دستگاه را سبب می گردد. در صورتی که تلویزیون ال جی شما دچار اختلال گشته است و حدس می زنید که این خرابی به دلیل بروز نقص در یکی از بردهای تلویزیون است می توانید جهت دریافت تخصصی ترین سرویس های تعمیر برد تلویزیون ال جی به مرکز تعمیر تلویزیون lg مراجعه نمایید.

تعمیر انواع برد تلویزیون ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات تلویزیون lg است که به دو شیوه «سرویس در محل تلویزیون ال جی» و سرویس در «تعمیرگاه مرکزی ال جی» انجام می پذیرد. در صورتی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه به مرکز تعمیر تلویزیون ال جی را ندارید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان سرویس در محل تلویزیون lg را ثبت نمایید.

5/5(2 امتیاز)
تعمیر برد تلویزیون ال جی

تعمیر برد تلویزیون ال جی

برد تلویزیون ال جی از آن دست از قطعاتی ست که بروز هر گونه خرابی در آن عملکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مین برد تلویزیون ال جی به برد و یا قطعه ای گفته می شود که قطعات بخش سیستم کنترل و پردازنده ی مرکزی سی پی یو ، بر روی آن قرار دارد. اهمیت هر کدام از این قطعات ایجاب میکند، تعمیر برد تلویزیون ال جی در اسرع زمان صورت بگیرد تا کاربر متحمل دردسر های بیشتر و به دنبال آن پرداخت هزینه های مضاعف نشود.

از این رو نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی ، تمرکز ویژه‌‌ای بر خدمات و سرویس های پشتیبانی مرتبط با تعمیر برد تلویزیون ال جی کرده است. کارشناسان و متخصصان این مجموعه، با تکیه بر تجربه و دانش بالا و امکانات ویژه ای که در اختیارشان قرار گرفته است، قادرند عیب یابی این قطعه را در کوتاه ترین زمان ممکن و کیفیت بالا به انجام برسانند. تعمیر برد تلوزیون ال جی نیز مانند سایر خدمات ارائه شده از سوی این نمایندگی با گارانتی و ضمانت نامه ی کتبی همراه است که مدت آن با توجه به نوع سرویس صورت گرفته بر روی دستگاه کم یا زیاد میشود.

خدمات تخصصی تعمیر برد تلویزیون ال جی

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی ، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، اقدام به تعمیر و ترمیم ان می نمایند. به عبارتی دیگر تعمیرات تلویزیون در این مرکز، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست اشکال پیش آمده در آن انجام می پذیرد.

در صورتی که اشکال پیش امده به دلیل بروز اشکال در یکی از مین بردهای تلویزیون ال جی باشند خدمات مرتبط با تعمیر ان در بخش تعمیر برد تلویزیون ال جی انجام خواهد شد. تلویزیون های نسل جدید ال جی دارای بردهای متعددی هستند که هر کدام از این بردها وظیفه ای دارند. برای مثال در تلویزیون های نسل جدید LCD و LED چهار برد اصلی وجود دارد که عبارتند از:

تعمیر برد تغذیه POWER BOARD تلویزیون LG

بخشی که با نام پاور در تلویزیون ال جی و سایر دستگاه های الکترونیکی وجود دارد (از آن با نام منبع تغذیه هم یاد می شود)، وظیفه تأمین برق مورد نیاز دستگاه از طریق باطری یا برق شهری را بر عهده دارد. به طور کلی، منبع تغذیه، مداری الکترونیکی است که ولتاژ برق شهر را به ولتاژهای مستقیم مورد نیاز دستگاه تبدیل می کند. اگر چه منابع تغدیه در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردند لیکن در حال حاضر، غالب پاورهای بکار رفته در تلویزیون های ال جی از نوع کلیدی است.

این برد همینطور که از نامش مشخص است وظیفه تغذیه برق قسمت های مختلف را به عهده دارد. خرابی های پاور تلویزیون یکی از اشکالات شایع این دستگاه است که معمولاً چند سال پس از استفاده از این دستگاه ظاهر می شوند. شما کاربران گرامی می توانید جهت تعمیر پاور تلویزیون ال جی خویش به مرکز تعمیر انواع برد تلویزیون ال جی مراجعه نمایید.

تعمیر مین برد MAIN BOARD تلویزیون LG

مین برد یا برد مادر اصلی ترین بخش تلویزیون به حساب می آیند. این برد در بر دارنده اطلاعات و دستور دهنده اصلی به قسمت های مختلف دستگاه است و پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … نیز بر روی این برد قرار می گیرید.

یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در تلویزیون های ال جی و البته سایر مدل های تلویزیون –در صورت خرابی- خرابی مین برد است. بروز این اشکال عموماً باعث خاموشی تلویزیون می شود و تلویزیون را به حالت استند بای stand by می برد. بروز این مشکل به این صورت است که هنگام تماشای تلویزیون، دستگاه به طور ناگهانی خاموش می شود و بعد از روشن کردن دوباره تلویزیون، چراغ پاور جلوی تلویزیون چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود. خدمات مرتبط با رفع این اشکال در بخش تعمیر برد تلویزیون ال جی قابل دریافت است.

لپ تاپ لنوو هنگ می کند

تعمیر برد معکوس کننده INVERTER BOARD

برد معکوس کننده یا اینورتر در واقع روشن کننده لامپ های پشت پنل یا همان لامپ هایی است که از آنها با نام بک لایت یاد می شود. برد اینورتر ولتاژ ورودی را از برد تغذیه دریافت و پس از معکوس سازی به ولتاژ ای سی، بک لایت ها را روشن می کند. خرابی های برد اینورتر در تلویزیون ال جی دو علامت دارد که بر این قرار است: یا تلویزیون روشن شده و به محض روشن شدن بک لایت تلویزیون خاموش می شود (این اتفاق ممکن است با سرعت زیادی اتفاق بیافتد و تلویزیون LCD ال جی به سرعت روشنایی تولید کرده و خاموش شود پس باید به دقت به صفحه نگاه کنید).

تصویر نداشتن تلویزیون :

یا اینکه تلویزیون ال جی روشن می شود و به صورت عادی صدا خارج شود ولی تصویری وجود ندارد. اگر دقت کنید می توانید وجود تصویر را تشخیص دهید اما بک لایتی برای ایجاد روشنایی وجود ندارد. اگر یکی از علائم بالا را دارید پس می توانید کار خود را با بررسی برد اینورتر شروع کنید. خازن های الکترولیت در بخش منبع تغذیه یا همان PSU را نیز بررسی کنید چون می توانید باعث بروز علائم مشابه شوند، حتی تصویر کم نور که سوسو می زنند نیز می تواند به خاطر خرابی خازن های صافی در بخش ثانویه که در مسیر ولتاژ تغذیه به برد اینورتر قرار دارند نیز ایجاد شوند.

تصویر کم نور:

همچنین ممکن است به تلویزیون های LCD ال جی با تصویر کم نور Dim یا تصویر در حال سوسو زدن Flickering برخورد کنید که ایراد آنها معمولاً از بخش برد اینورتر می باشد. لطفا توجه داشته باشید که این علائم می تواند به خاطر خرابی CCFL ها در تلویزیون ال جی نیز باشد. شما کاربران گرامی می توانید جهت تعمیر برد معکوس کننده یا اینورتر خویش به مرکز تعمیرات برد تلویزیون ال جی مراجعه نمایید.

تعمیر برد کنترل تایمینگ T-CON

برد کنترل تایمینگ که به اختصار از آن با نام برد TFT یا LVDS یاد می شود همان سوکتی است که رابط بین مین برد و برد درایور داخل پنل است. وظیفه این برد رساندن تصویر، پس از پردازش شدن، به برد درایور است. برد کنترل تایمینگ T-CON مخفف واژه ی Timing Control است که برخی از آن با نام Controller یاد می کنند.

وظیفه این برد تبدیل سیگنال های LVDS که دارای فرکانس بالایی هستند به سیگنال RSDS یا همان فرکانس پایین تر است که قابل تفسیر برای پنل جهت ایجاد تصویر می باشد. برد T-con یک مدیریت تغذیه مستقل نیز دارد که به آن DC-DC گفته می شود. این بخش تولید ولتاژهای مختلف برای راه اندازی پنل ال سی دی و ال ای دی ال جی را عهده دار است. شما کاربران گرامی می توانید جهت تعمیر برد کنترل تایمینگ T-CONخویش به مرکز تعمیر انواع برد تلویزیون ال جی مراجعه نمایید.

تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیرات تلویزیون ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی تعمیر با تمامی قطعات این محصول آشنایی داشته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن می باشند. دوره ‌های تخصصی مذکور با ورود هر یک از مدلهای جدید تلویزیون ال جی برگزار گشته و کارشناسان تعمیر با حضور در آنها با جدیدترین متدهای تعمیرات تلویزیون ال جی آشنا می ‌شوند.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال، خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون، می بایست تعمیرات این دستگاه را صرفاً در مراکز مجاز و یا نمایندگی های ال جی انجام دهند زیرا تعمیرات تلویزیون ال جی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه با ورود تعمیرکاران ناشی به حوزه های نامرتبط امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از بین خواهد برد.

شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون ال جی می‌باشد. در این مرکز تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تلویزیون ال جی از جمله تعمیر برد تلویزیون LG قابل دریافت است.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی LG در امر خدمات ‌رسانی به مشتریان و کاربران گرامی بوده است.

ویژگی قابل توجه نمایندگی ال جی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می ‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. جهت آشنایی بیشتر با تعمیرات ال جی می توانید به بخش زیر مراجعه نمایید. در بخش زیر پارتهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ال جی معرفی گشته اند.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”160″ columns_number=”7″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”7″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

[us_carousel columns=”3″ items_layout=”blog_side_image” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” carousel_arrows_offset=”1rem”]