شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تلویزیون سامسونگ 55NU7950

خدمات تلویزیون سامسونگ 55NU7950 تخصصی هستند که حتما باید یک تکنسین آن را انجام دهد. شاید از عنوان بالا کمی تعجب کنید، ولی با توجه به این موضوع که فناوری ها و تکنولوژی های محصولات الکترونیکی و هوشمند هر روز و هر لحظه در حال رشد و پیشرفت هستند، دیگر نمی توانیم دستگاه های خود را به دست هر تکنسینی بدهیم و انتظار داشته باشیم که خدمات باکیفیتی هم برای دستگاه انجام شود. هر دستگاه با توجه به ساختار و فناوری هایی که دارد باید به صورت جدا و توسط متخصص بررسی شود.

برای همین هم باید برای تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7950  به دکتر مخصوص و متخصصش مراجعه کنین تا نتیجه رضایت بخشی داشته باشید. احتمالا میدانید که تلویزیون سامسونگ 55NU7950 یک تلویزیون هوشمند خمیده است که حساسیت های خیلی زیادی دارد. این دستگاه همچنین دارای کیفیت 4K است.

سیستم صوتی بسیار خوبی برای اون طراحی شده و مجهز به سیستم عامل Smart Hub هم هست. این تلویزیون زاویه ‌دید گسترده ای داره. با توجه به اینکه فناوری های و تکنولوژی های زیادی در ساخت این دستگاه استفاده شده، حتما برای تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7950 از نمایندگی تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ کمک بگیرین.

تلویزیون سامسونگ 55NU7950

به روزرسانی تلویزیون سامسونگ 55NU7950

گاهی شما اصلا به خدمات تلویزیون سامسونگ 55NU7950  نیازی ندارید و فقط با یه بروزرسانی می توانید مشکلات احتمالی را رفع کنید. برای این کار اول باید تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را روشن کنید و مطمئن شوید که به اینترنت وصل است. در برخی موارد توصیه می شود که شما دستگاه خود را برای پنج دقیقه بعد از دسترسی به توپی هوشمند خاموش کنید.

  • حالا با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون دکمه MENU رو فشار بدین و سپس برای رفتن به تب SUPORT ( پشتیبانی ) از فلش رو به پایین، روی کنترل استفاده کنین و پس از اون گزینه SOFTWARE UPDATE رو انتخاب کنید.
  • حالا گزینه ONLINE را انتخاب کنید.
  • زمانی که دستگاه سامسونگ شما به اینترنت متصل باشه، برای بروزرسانی به سرورهای سامسونگ وصل شده و در صورتی که برنامه ای برای بروزرسانی در دسترس باشد، نصب آن به صورت خودکار شروع می شود.

اگر به روزرسانی انجام نشد، معمولاً به این دلیل است که نسخه ای برای بروز رسانی دستگاه شما وجود ندارد، با این حال می توانید با پشیبانی سامسونگ  ، واحد تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید و مشکل خود را در میان بگذارید.

هزینه تعمیر سامسونگ مدل 55NU7950

اونچه خیلی از کاربرا در مورد تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7950 از ما میپرسن، بحث هزینه ست. یعنی اینکه ما به اونا دقیقا قیمت و عدد بدیم که برای مثال هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7950 شما N تومان میشه. باید بدونین که چنین کاری اصلا امکان پذیر نیست یا بهتره بگیم که اصلا حرفه ای نیست.

وقتی تعمیرکار هیچ بررسی از تلویزیون معیوب شما انجام نداده و وقتی نمیدونه که ایراد دقیقا کجاست و چه قطعه ای خراب شده و نیاز به تعمیر و تعویض داره، خب چه جوری هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7950 رو به شما اعلام کنه؟ توجه داشته باشین که اعلام هزینه تنها زمانی ممکنه که تعمیرکار دستگاه معیوب رو به صورت دقیق بررسی کرده باشه و ریشه اختلال و نحوه رفع اون رو مشخص کرده باشه.

تنها در این شرایط میشه هزینه های احتمالی تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7950 رو مشخص کرد. در غیر این صورت اعلام هر عددی به عنوان هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7950 کاملا بی اساس و بیخوده.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: چشمک زدن چراغ تلویزیون سامسونگ

تعمیر سامسونگ مدل 55NU7950 در محل

تلویزیون ها دستگاه های فوق العاده حساسی هستن که کمترین بی توجهی به این حساسیت ها میتونه نتایج جبران ناپذیری به دنبال داشته باشه. پس بهتر اینه که وقتی نیاز به تعمیر دارن، جابه جا نشن. برای همین هم سرویس ویژه تعمیر تلویزیون سامسونگ 55NU7950 در محل رو راه اندازی کردیم.

اگه چک کردین که آدرس شما در محدوده این سرویس قرار داره و شما مجاز هستین که از این سرویس استفاده کنین، حتما این کار رو بکنین، چون از هر جهت که نگاه کنیم، به نفع شماست. برای استفاده از این سرویس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرین تا راهنمایی های بیشتر رو برای شما داشته باشند.

مورد اعتماد ترین نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ عنوان مراکزی بسیاریه؛ اما واقعا مورد اعتماد ترین اونا کدومه؟ کیفیت و جواز کار و ارائه خدماتی استاندارد و مطمئن میتونه مورد اعتماد ترین نمایندگی تلویزیون سامسونگ رو به شما نشون بده. همه فاکتور ها در این مرکز نمونه رعایت شده و اینجا رو به مورد اعتماد ترین نمایندگی تلویزیون سامسونگ تبدیل کرده. این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات تلویزیون سامسونگ به صورت تخصصی و حرفه ای خدمات رسانی میکنه و همه خدمات خودش رو تضمین شده ارائه میده.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *