شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر جت پمپ ظرفشویی

به عنوان یکی از کاربران انواع ماشین های ظرفشویی، ممکن است نام جت پمپ را شنیده باشید. جت پمپ ظرفشویی یک قطعه جدید در این دستگاه است که آب وروردی را کنترل کرده و به این ترتیب، عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد. با توجه به اینکه این قطعه جدید است، تعمیرات آن نیاز به برخورداری از دانش روز دنیا در حوزه تعمیرات ظرفشویی دارد. این فرایند در نمایندگی ال جی توسط افرادی انجام می شود که سالها در این حوزه فعالیت کرده اند و با مهارت و دانش به روز خود، می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند. با مراجعه به ادامه مطلب، با نحوه عملکرد جت پمپ ظرفشویی، مشکلات و روش های ترمیم این قطعه پر کاربرد آشنا خواهید شد.

جت پمپ ظرفشویی چیست؟

خب همانطور که اشاره کردیم، جت پمپ ظرفشویی یک تکنولوژی جدید و خلاقانه است که بسیاری از ماشین های ظرفشویی ال جی به آن مجهز شده اند. این فناوری مجموعه ای کامل و کارآمد برای شستشوی ظروف است که کارکرد ماشین را کامل تر و با کیفیت تر نموده و مصرف برق را نیز به میزان چشمگیری کاهش می دهد. کاهش مصرف برق دستگاه به این علت است که فناوری مورد بحث، فشار آب را کنترل و تنظیم گرده و آب را به چرخش در می آورد. به این ترتیب آب به راحتی به همه بخش های داخلی ظرفشویی می رسد و دستگاه برای این منظور نیاز به انرژی بیشتری ندارد. جالب است بدانید که در مدل های جدید تر ظرفشویی lg ، جت پمپ و هیتر آب با هم ادغام شده اند که این مساله باعث شده آب با سرعت بیشتری گرم شود. نکته ی ویژه در مورد جت پمپ ظرفشویی این است که در اغلب موارد قابل تعمیر نبوده و باید به صورت کلی تعویض گردد. گفتنی است تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات ال جی با بهره مندی از تکنولوژی های نوین و کاربردی، اقدام به بررسی و تعویض این قطعه می نمایند.

تعمیرات جت پمپ ماشین ظرفشویی

برای تعمیر جت پمپ ظرفشویی ، باید شناخت کافی در مورد قطعات و بخش های مختلف آن داشته باشید؛ در غیر این صورت ممکن است اشتباه کرده و به سایر قطعات نیز آسیب برسانید. کارشناسان ارشد نمایندگی لوازم خانگی lg برای ترمیم یا تعویض این قطعه، اول در موتور دایرکت پرچ موتور را از قسمت پرچ جدا کرده و لاله پرچ جدا شده را از داخل هسته بیرون می آورند. در مرحله بعد، پوسته موتور را جدا کرده و بلبرینگ ها را از جا در می آورند. اگر پوسته دچار زنگ زدگی شده باشد، محل را سمباده زده و با اسپری رنگ نقره ایی رنگ می کنند. سپس یک بلبرینگ جدید که در بالایی دارد را جایگزین بلبرینگ آسیب دیده کرده و به این ترتیب، مشکل دستگاه را برطرف می نمایند.

تعمیر جت پمپ ظرفشویی در محل

جابجایی ماشین ظرفشویی و انتقال آن به تعمیرگاه معمولا مشکلات و دردسرهایی را برای کاربران به همراه دارد. نمایندگی رسمی ال جی مرکز سخت افزار ایران با هدف کاهش این دردسرها، شرایط تعمیر جت پمپ ظرفشویی در محل را فراهم نموده است. شما کاربران محترم می توانید ضمن برقراری تماس با نمایندگی مذکور و گزارش مشکل به همکاران ما، خدمات ترمیمی را در اسرع وقت در محل مورد نظرتان دریافت نمایید. تیم تعمیراتی این مرکز با همراه داشتن مجموعه ای از ابزار و قطعات مورد نیاز به محل اعزام شده و ماشین ظرفشویی شما را با دقت وارسی می نمایند. سپس فرایند تعمیر قطعه مورد بحث به شکل تخصصی و حرفه ای در حضور خود شما انجام می گردد. به این ترتیب، نیازی به صرفه زمان و هزینه برای مراجعه به تعمیرگاه نداشته و می توانید جت پمپ ظرفشویی خود را در محل مورد نظرتان ترمیم نمایید.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی شامل بخش های فروش و تعمیر کلیه ی محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و تجربه ی بالا در این مرکز، موجب ارائه ی خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است. در این نمایندگی، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند. در بخش فروش، تولیدات شرکت lg شامل: انواع لوازم خانگی، گوشی و تبلت، دوربین، تجهیزات جانبی و … به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. همچنین در بخش خدمات پس از فروش نمایندگی ال جی، مشاوره های بعد از فروش و گارانتی محصولات ارائه می گردد.  نکته دیگر این که نمایندگی رسمی ال جی جهت ارائه خدمات هرچه تخصصی تر به کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحدهای تعمیرات در این مرکز نموده است. کارشناسان و مهندسین مجرب و ماهر حوزه ی تعمیرات در این واحدها مشغول به کار می باشند. هریک از محصولات این شرکت که دچار مشکل شده باشند، در واحدهای تعمیرات ال جی به دقت بررسی شده و سپس با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، به شکل تخصصی تعمیر می گردند.

امتیاز شما به این نوشته