شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر لولای مک بوک

تعمیر لولای مک بوک، یکی از خدماتی است که در سطحی حرفه ای در نمایندگی اپل انجام می پذیرد. این مرکز، واحد تعمیرات لپ تاپ خود را به پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های روز دنیا مجهز کرده و به این ترتیب، خدمات بسیار سطح بالایی را به کاربران انواع مک بوک ارائه می دهد.

همچنین جمعی از زبده ترین کارشناسان فعال در حوزه تعمیرات لپ تاپ در این نمایندگی حضور داشته و انواع مدل های مک ایر و پرو را مورد بررسی و تعمیر قرار می دهند. لولا، یکی از قطعات استهلاک پذیر لپ تاپ بوده و لازم است کاربران با جایگاه این قطعه و نکات تعمیری آشنایی داشته باشند. مطالعه این مقاله می تواند اطلاعات مفیدی در مورد تعمیر لولای مک بوک به شما کاربران گرامی ارائه دهد؛ با ما همراه باشید.

تعمیر لولای لپ تاپ اپل

تعمیر لولای مک بوک و مشکلات رایج

به طور کلی لولا یکی از پر کاربرد ترین قطعات و بخش های لپ تاپ به شمار می رود. هر بار باز و بسته کردن لپ تاپ، لولا را درگیر کرده و از آن کار می کشد. همچنین وزن اصلی دستگاه را همین قطعه بر دوش می کشد. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که لولا شل شود، لق شود، بشکند و یا در اثر تعمیرات، بیش از اندازه سفت شود. همه موارد گفته شده را می توان در لیست مشکلات رایج لولا جای داده و در تعمیر لولای مک بوک به آنها توجه کرد.

نکته ای که بسیار مهم است این است که تداوم مشکل لولا و عدم تعمیر آن، می تواند منجر به بروز مشکلاتی در کابل انتقال تصویر یا فلت صفحه نمایش شود. ممکن است این کابل که در مجاورت لولا قرار دارد، پاره شود و باعث اتصال و آسیب فراوان در مادربرد مک بوک گردد. به همین دلیل است که تعمیر لولای مک بوک اهمیت فراوانی داشته و باید در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان واحد تعمیرات مک بوک اپل انجام گردد.

تعویض لولای مک بوک

تعویض لولای مک بوک، روشی است که برای رفع مشکلات این قطعه بسیار کاربرد دارد. وقتی شکستگی لولا به حدی باشد که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعمیرکاران اقدام به تعویض آن می کنند. یکی از نکات مهم در تعویض این قطعه، توجه به اصل بودن لولا و تناسب آن با مدل لپ تاپ است.

اگر لولای مورد استفاده بی کیفیت باشد، مک بوک و سایر قطعاتش در معرض خطرات جدی قرار می گیرند. همچنین چون برای تعویض لولا نیاز به باز کردن دستگاه است، باید افراد متخصص و مجرب این کار را انجام دهند. توجه داشته باشید که تعمیر لولای مک بوک یا تعویض آن، به دلیل مجاورت این قطعه با کابل ال سی دی، حساسیت های بالایی داشته و خطر پارگی این کابل وجود دارد. بنابراین تا حد امکان خودتان اقدام به انجام این کار نکنید.

تعمیر لولای مک بوک

به طور کلی تعمیر لولای مک بوک، تنها در شرایطی امکان پذیر است که این قطعه ترک خورده باشد یا شل شده باشد. البته اگر شکستگی این قطعه شدید نباشد هم امکان تعمیر آن وجود دارد. روش تعمیر این قطعه معمولا به این صورت است که آن را جوش می زنند.

از آنجا که جنس لولا به خصوص در لپ تاپ های اپل با یکدیگر متفاوت است، برای جوش زدن این قطعه باید به جنس لولا و آلیاژ فلز آن توجه شود. سرسری گرفتن این مساله می تواند منجر به بروز مشکلاتی در محل اتصال لولا شده و کاربران را متحمل هزینه های سنگینی نماید. برای رعایت ظرائف تعمیر لولای مک بوک، توصیه می کنیم این کار را تنها به تعمیرکاران مجرب بسپارید.

واحد تعمیرات لپ تاپ اپل

 واحد تعمیر لپ تاپ اپل، به سبب برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر و به تبع آن کیفیت بالای تعمیرات، همواره مورد قبول و رضایت کاربران بوده است. کارشناسان این مرکز، ضمن برخورداری از دانش بالای تعمیر انواع مدل های مک بوک، از تجربه بالایی نیز در این زمینه برخوردار می باشند.

به واسطه همین دانش و تجربه، می توانید اطمینان داشته باشید که محصول شما در این واحد با دقت و کیفیتی مثال زدنی هم در بخش نرم افزار و هم سخت افزار، تعمیر و ترمیم می گردد. لازم به ذکر است که هرگونه اقدامی که برای تعمیر لولای مک بوک و یا تعویض این قطعه لازم باشد، در این واحد و به شکل تخصصی انجام می گردد.

تعمیر لولای مک بوک

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل، مجموعه ای است متشکل از بخش های مختلف فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش، که خدمات و سرویس های مربوط به محصولات این شرکت را به کاربران ارائه می دهد. ارائه ضمانت نامه معتبر خدمات در نمایندگی مورد بحث، گواهی بر اورجینال بودن محصولات و نیز اصالت خدمات می باشد.

حضور کادر مجرب و دوره دیده، یکی از نکات ویژه ای است که در بخش های مختلف نمایندگی اپل جلب توجه می کند. این افراد، به واسطه سالها تجربه مفید در زمینه فروش و تعمیرات،  قادر به ارائه خدمات بسیار با کیفیتی به کاربران می باشند.

واحدهای تعمیرات اپل

واحدهای تعمیرات اپل، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیری محصولات اپل در سطح تخصصی به کاربران می باشند. این مرکز، با فراهم نمودن پیشرفته ترین ابزار، دستگاه ها و برنامه ها در واحدهایش، گامی بلند در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات خود برداشته است.

همچنین حضور کارشناسان مجرب و دوره دیده در زمینه نرم افزار و سخت افزار را نیز  باید عامل دیگری برای ارائه خدمات تخصصی در واحدهای تعمیرات اپل به شمار آورد. انواع مدل های آیفون، مک بوک، آی مک، آیپد، آیپاد، اپل واچ و آی مک، در این واحدها قابل بررسی و تعمیر هستند. در صورت نیاز، می توانید با نمایندگی APPLE تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود در زمینه تعمیر محصولات این کمپانی را به صورت تخصصی دریافت نمایید.

برای مطالعه اخبار و مطالب متنوع اپل، می توانید به این بخش از سایت مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته