شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو به دلیل پیچیدگی های این برد باید توسط افراد مجرب و حرفه ای انجام شود. motherboard همان طور که از نام آن پیداست از قطعات اصلی لپ تاپ و کامپیوتر به شمار می آید. مادربرد یا برد اصلی که قطعات بسیاری بر روی آن نصب شده است اگر دچار اختلال بشود عملکرد کلی دستگاه نیز با اختلال مواجه می شود، به همین دلیل لازم است تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو توسط مرکز رسمی و معتبر انجام شود.

رطوبت و نفوذ گرد و غبار بر روی این قطعه باعث عدم عملکرد درست آن می شود. اگر لپ تاپ شما دچار چنین مشکلی شد می توانید برای رفع این اختلال به واحد تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید. این واحد تمام خدمات مورد نیاز شما در مدت زمانی کوتاه ارائه می کند. در ادامه ی این مقاله به بررسی این قطعه و نکات مهم در تعمیرات آن می پردازیم.

5/5(4 امتیاز)
تعمیرات مادربرد لپ تاپ لنوو

نکات مهم در تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

برای تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو لازم است چند نکته را در نظر داشته باشید. اولین نکته مربوط به باز کردن قاب لپ تاپ می باشد. قاب دستگاه تقریبا ظریف بوده و با کوچکترین فشار دچار شکستگی می شود، به همین دلیل برای باز کردن آن حتما از افراد متخصص کمک بگیرید. نکته ی بعدی توجه به حساسیت های قطعه ی مادربرد می باشد.

در برخی مواقع الکتریسیته ی ساکن در دست انسان باعث آسیب رساندن به این قطعه می شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است این قطعه را از لبه ی آن در دست بگیرید. سرویس و تعمیر به موقع این دستگاه از نکاتی است باید به آن توجه ویژه داشت، زیرا آسیب دیدگی این قطعه تمام بخش های لپ تاپ را تحت تاثیر قرار می دهد.

تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

آشنایی با قطعات مادربرد لپ تاپ لنوو

مادربرد یا برد اصلی از به هم پیوستن چندین قطعه بر روی آن تشکیل شده است. قطعات موجود بر روی این برد شامل: سوکت سی پی یو، اسلات های رم، اسلات آی دی ای، پل های مادربرد، اسلات های ساتا، ورودی های یو اس بی، باتری پشتیبان، اتصال فن سی پی یو، اسلات کارت گرافیک، اسلات های پی سی آی، نگهدارنده ی فن و هیت سینک، پورت های اکسترنال و ورودی پاور می باشد.

عملکرد صحیح کامپیوتر وابسته به همکاری تمام این قطعات با یکدیگر می باشد. هرکدام از این قطعات وظایف جداگانه ای را بر عهده دارند. خرابی هر کدام از آن ها به صورت جداگانه نیز بر عملکرد لپ تاپ تاثیرگذار است. به دلیل این تاثیرگذاری تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو

واحد تعمیر لپ تاپ لنوو تمام آنچه که مورد نیاز کاربران است را ارائه می کند. خدمات ارائه شده در واحد تعمیر لپ تاپ لنوو شامل انواع خدمات مرتبط با بخش های سخت افزار و نرم افزار دستگاه می باشد. کاربران در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد این دستگاه می توانند به این واحد مراجعه کنند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در این واحد ارائه می شود. تعویض قطعات یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در این واحد انجام می شود. تمام قطعات فرسوده ی لپ تاپ لنوو در صورت نیاز، با نمونه های اصلی جایگزین می شوند. اصالت قطعات مورد استفاده در دستگاه نیز برای کاربران تضمین خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو با داشتن تجربه و سابقه ی درخشان در سال های گذشته همواره  تمام خدمات خود را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان ارائه می کند. نمایندگی رسمی لنوو در دو بخش فروش با بهره مندی از مشاوران  به مشتریان کمک می کند تا بهترین محصول را انتخاب کنند. با مراجعه به این نمایندگی می توانید در مورد دستگاه مورد نظر خود اطلاعات کافی را کسب کنید و سپس برای خرید آن اقدام فرمایید.

تمام محصولات موجود در این نمایندگی به صورت اورجینال و دارای گارانتی معتبر عرضه می شوند.  خدمات ارائه شده در این نمایندگی شامل تعمیر انواع محصولات شرکت لنوو، گارانتی دستگاه ها و همچنین فروش تمام تولیدات این کمپانی می باشد. خرید از این نمایندگی معتبر، تمام این خدمات را برای شما فراهم می کند.

تعمیرات هر محصول لنوو در این واحد به صورت جداگانه انجام می شود. هر بخش دارای کارشناسان مربوط به همان دستگاه می باشد،  به همین دلیل خدمات تعمیرات دراین مرکز به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. واحد های تعمیرات تخصصی لنوو از به روز ترین تجهیزات بهره مند هستند که این امر سبب سرعت بخشیدن به فرآیند تعمیرات شده است.

تمام قطعات استفاده شده برای تعمیرات دستگاه های مختلف دارای ضمانت می باشد. تعویض قطعات فرسوده با نمونه ی اورجینال آن ها در این مرکز امکان پذیر است. تعمیرات لنوو در این نمایندگی انجام می شود.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”160″ columns_number=”7″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”7″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”5″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” overriding_link=”post”]