شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10

یکی از پرفروش ترین گوشی های برند سامسونگ رو میتونیم گلکسی S10 بدونیم. به همین خاطر این مقاله رو به بررسی رایج ترین مشکلات و نحوه ی حل اون ها اختصاص داده ایم. تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10  شامل حوزه های مختلفی میشه که هر کدوم تخصص و شناخت بالایی نیازمند است. این گوشی های موبایل از ساختار نرم افزاری و سخت افزاری ویژه ای برخوردارن و به همین دلیل، تعمیرات اون ها پیچیدگی های خاص خودش رو داره. کارشناسان تعمیر گوشی سامسونگ با شناخت کامل نسبت به ساختار گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S10، میتونن اختلالات مشاهده شده در این دستگاه ها رو در زمانی کوتاه برطرف کنن.

به خاطر همین، واحد های مجزایی برای رسیدگی به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی تخصیص داده شده. کاربران میتون با مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10  و با مشخص شدن نوع خرابی توسط تعمیرکار، در صورت تمایل، گوشی خودشون رو به واحد تخصصی و مرتبط، ارجاع بدن تا بررسی های دقیق تر بر روی اون صورت بگیره. تعمیر انواع موبایل سامسونگ در مجموعه نمایندگی سامسونگ با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به انجام میرسه و کاربران رو از خرید گوشی جدید که با نظر به افزایش قیمت ها، تقریبا گزینه ای غیراقتصادی به حساب میاد، منصرف میکنه.

تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10

خدمات تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10

تعویض گلس موبایل سامسونگ گلکسی S10

یکی از اتفاقاتی که بسیاری از دارندگان سامسونگ گلکسی S10  و سایر اسمارت فون ها باهاش مواجه میشن و به خاطر اون به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه میکنن، ضربه های احتمالی و شکستن صفحه ی نمایش گوشی اون هاست که در برخی موارد منجربه تعویض گلس گوشی اون ها میشه.

گلس در واقع شیشه ی جلویی و محافظ ال سی دی هستش که وظیفه ی محافظت از اون رو به عهده داره. اگر فقط گلس گوشی آسیب دیده باشه، به جز نقاط شکسته و ترک برداشته شده، بر عملکرد کلی تاچ و صفحه ی نمایش آسیبی وارد نمیشه و کاربر رو از هزینه های اضافی تعویض ال سی دی که هزینه ی به مراتب بالاتری نسبت به تعویض گلس داره، بی نیاز میکنه.

در صورتی که در اثر ضربه ال سی دی و تاچ گوشی موبایل دچار آسیب و شکستگی بشن، کاربر احتمالا لکه های تیره و یا ترک های تار عنکبوتی و علائمی مشابه اون رو در صفحه نمایش خود مشاهده میکنه که در برخی موارد حتی ممکنه به طور کل دیگه چیزی بر روی صفحه مشاهده نشه. یکی از خدمات ویژه ی نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10 ، تعویض گلس این گوشی هست.

تعویض باتری  Samsung Galaxy S10

باتری یکی از اساسی ترین بخش های تشکیل دهنده ی گوشی هاست. کیفیت و کارایی این بخش نقش بسزایی در عملکرد صحیح دستگاه ایفا میکنه. به طوری که خرابی اون، میتونه فعالیت کلی دستگاه رو با اختلال روبرو کنه. عمر باتری گوشی ، مثل تمام باتری ها، محدودیت داره .

حتما میدونید که به مرور زمان این قطعه، کارایی خودش رو از دست میده. البته عمر مفید باتری ها کمی متفاوته. مشخصه که عمر باتری های اورجینال و اصلی، بیشتر از باتری های تقلبی و بی کیفیته. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10 ، برای بالا بردن عمر مفید باتری های محصولات خود، همواره به کاربران توصیه میکنن، از باتری های اورجینال، کابل ها و منابع تغذیه ی اصلی استفاده کنن.

استفاده از کابل ها و شارژر های بی کیفیت، تاثیر منفی بسیاری بر سلامت باتری داره. چنانچه گوشی شما، دچار اختلالاتی در عملکرد باتری شد، میتونید با مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10 ، از اصلی بودن باتری جایگزین اطمینان حاصل کنید.

تعمیر دوربین موبایل سامسونگ گلکسی S10

کاربران بسیاری با مشکلات مختلفی در عملکرد دوربین گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S10  ، مواجه شدن. این مشکلات میتونه شامل مواردی مثل تار و بی کیفیت بودن عکس و فیلم، عدم کارکرد فلاش دوربین، سیاه نشان دادن تصویر و کرش کردن، باشه. خرابی های دوربین میتونه دلایل سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری داشته باشه.

رسیدگی به این مشلات نیازمند تخصص و شناخت بالای کارشناسان تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10  داره. چنانچه با هر یک از این اختلالات روبرو شدین، لازمه در ابتدا و قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیر سامسونگ، گوشی خودشون رو در حالت ایمن قرار دهید. این اقدام از فعالیت اپلیکیشن های مزاحم جلوگیری میکنه.

برخی مواقع چنین اپلیکیشن هایی باعث وارد شدن اختلال در عملکرد دوربین گوشی سامسونگ میشن. از دیگر اقدامات لازم میتوان بازگرداندن سامسونگ به تنظیمات کارخانه رو مثال زد. اگه با انجام این کار، همچنان مشکل به قوت خود بر جای موند، لازمه برای حل اون، از کارشناسان نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ کمک بگیرید.

تعمیر ویبره ی گوشی سامسونگ گلکسی S10

یکی از اختلالات متداول در گوشی های سامسونگ و سایر گوشی ها، مشکل ویبره نخوردن اون هاست. کاربران گوشی های موبایل سامسونگ گلکسی S10  هم امکان مواجه شدن با چنین مشکلی رو دارن. در این حالت گوشی سامسونگ شما هیچ فیدبک لرزشی ارائه نمیکنه. دلایل مختلفی میتونه به ویبره نخوردن این گوشی کمک کنه.

برخی از این دلایل نرم افزاری ست و در چنین صورتی برای حل مشکل نیاز به باز کردن گوشی نیست. اما در مواقعی که مشکل دلیل سخت افزاری داشته باشه، متخصص تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی S10  ، برای تشخیص و تعمیر ملزم به باز کردن دستگاهه. در صورتی که موتور دچار مشکل شده باشه، میتونید با صرف هزینه ای مقطوع و در حداقل زمان، به کمک تکنسین تعمیر گوشی سامسونگ ، از تعمیر این قطعه اطمینان حاصل کنین.

نمایندگی گوشی سامسونگ

نمایندگی گوشی سامسونگ ، علاوه بر فروش گوشی سامسونگ و قرار دادن گوشی اصل و اورجینال در اختیار مشتریان. از ابتدای خرید گوشی سامسونگ تا هر زمان که با مشکلی توی این گوشی مواجه بشین کنارتونه. به این ترتیب هم یه گوشی با کیفیت دارید و هم این که اگه گوشیتون آسیبی ببینه به مرکز معتبر تعمیرات دسترسی دارین و به راحتی می تونید گوشی رو برای تعمیر به تعمیرکارای حرفه ای تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارین.

در مورد موبایل سامسونگ گلکسی S10  هم اگه با مشکلی مواجه شدید نگران نباشید تعمیرکارای موبایل به سرعت گوشی رو عیب یابی می کنن و مشکل اون هر چی که باشه به سرعت برطرف میشه !

امتیاز شما به این نوشته