شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی موبایل سامسونگ

نمایندگی موبایل سامسونگ جاییه که شما می تونین انواع مختلفی از گوشی های سامسونگ رو خریداری کنین یا اینکه اگه به تعمیر نیاز داشته باشین، گوشی ها تون رو با خیال راحت تعمیر کنین. توی شرایط سختی که در حال حاضر به سر می بریم، هم خدمات خرید و فروش گوشی و هم تعمیرات گوشی، سختی ها و دشواری های خیلی زیادی داره. با توجه به اینکه قیمت ها در مقایسه با سال های قبل تفاوت خیلی زیادی کرده، باید امکانات مناسبی برای کاربر فراهم بشه تا بتونه تحت یه شرایط خاص خرید کنه یا از خدمات تعمیرات استفاده کنه.

نمایندگی موبایل سامسونگ تلاش کرده با به روز رسانی امکانات و تسهیلات خودش، این شرایط رو برای کاربراش فراهم کنه و به اونا کمک کنه که بتونن یه گوشی جدید بخرن یا گوشی خودشون رو با یه هزینه مناسب تعمیر کنن. با توجه به اینکه خیلی از مغازه ها و مراکز خودشون رو به عنوان نمایندگی موبایل سامسونگ معرفی می کنن، انتخاب یه مرکز مناسب برای کاربرا خیلی سخت شده.

با این حال باز هم این هوشمندی و درایت یه کاربره که می تونه کمک کنه تا اون به یه نمایندگی واقعی و معتبر موبایل سامسونگ مراجعه کنه. بد نیست بدونین که نمایندگی موبایل سامسونگ همه سرویس های خودش رو با ضمانت نامه های معتبر ارائه میده. می تونین آدرس شعبه ها، ساعات کاری و شماره های تماس نمایندگی رسمی سامسونگ رو از قسمت ” تماس با ما ” پیدا کنین.

نمایندگی موبایل سامسونگ

نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران

در شهر تهران، به عنوان پایتخت ایران، نمایندگی موبایل سامسونگ در چند شعبه فعالیت می کند. این نمایندگی‌ها خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را ارائه می‌دهند. مشتریان می‌توانند در این نمایندگی‌ها انواع گوشی‌های هوشمند سامسونگ، تبلت‌ها و لوازم جانبی مرتبط را همراه با گارانتی اصلی خریداری کنند.

همچنین، اگر نیاز به خدمات تعمیر و پشتیبانی داشته باشند، می‌توانند به این نمایندگی‌ها مراجعه کرده و از خدمات تعمیر در نمایندگی گوشی سامسونگ استفاده کنند. در نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران، متخصصان فنی آموزش ‌دیده و مجرب در خدمت مشتریان هستند تا به بهترین شکل ممکن به نیازها و مشکلات آن‌ها پاسخ دهند.

نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج

یکی از نمایندگی‌های معتبر و رسمی برای خرید و تعمیر موبایل‌های سامسونگ در شهر کرج، نمایندگی مجاز سامسونگ است. این نمایندگی با داشتن لوگو و علائم تجاری سامسونگ و حضور تعمیرکاران فنی آموزش‌دیده و مجرب به مشتریان خدمات پس از فروش و خدمات تعمیر را به صورت مستقیم ارائه می نماید.

در نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج، می‌توانید انواع محصولات سامسونگ از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی مرتبط را به همراه گارانتی اصلی تهیه کرده و در صورت نیاز، از خدمات پس از فروش و تعمیرات حرفه‌ای استفاده کنید. بنابراین، اگر در کرج به دنبال خرید یا تعمیر موبایل سامسونگ هستید، می‌توانید به نمایندگی موبایل سامسونگ در این شهر مراجعه کنید.

نمایندگی گوشی سامسونگ در شهرستان ها

نمایندگی موبایل سامسونگ برای کاربرای شهرستانی خدمات تدارک دیده. همین جا از همه کاربرای شهرستانی عزیز دعوت می کنیم که هم برای دریافت خدمات تعمیرات و هم خدمات فروش از نمایندگی موبایل سامسونگ کمک بگیرن.

به عبارت بهتر باید بگیم که نمایندگی موبایل سامسونگ در  شهرستان ها همه کاربرای خودش رو ساپورت می کنه و هیچ کاربر سامسونگی بدون دریافت خدمات رها نمیشه. فقط کافیه که کاربرای شهرستانی با شعبه مرکزی نمایندگی موبایل سامسونگ (ستارخان) تماس بگیرن و از این طریق خدمات دریافت کنن.

نمایندگی موبایل سامسونگ در مشهد

در مشهد، شهری پرجمعیت و مهم در ایران، نمایندگی‌ فروش موبایل سامسونگ قرار دارد. این نمایندگی‌ به عنوان مرکزی برای خرید و تعمیر محصولات سامسونگ عمل می‌کند. در نمایندگی گوشی سامسونگ مشهد، می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند سامسونگ را مشاهده کنید و از امکانات و خدمات مختلفی مانند مشاوره فروش، پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش استفاده کنید.

همچنین، در صورت بروز هر گونه مشکل در محصولات سامسونگ، می‌توانید به نمایندگی موبایل سامسونگ مشهد مراجعه نمایید. نمایندگی‌ موبایل سامسونگ در مشهد به راحتی قابل دسترسی است و در هر نقطه از مشهد می توانید به صورت حضوری یا پذیرش در محل از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

نمایندگی گوشی سامسونگ

خدمات تعمیرات نمایندگی موبایل سامسونگ

تعمیرات موبایل دنیای خیلی پیچیده ای داره. موبایل ها حساسیت های خیلی زیادی دارن و باید برای تعمیر اونا موارد خیلی خاصی رعایت بشه. البته ابزار و تجهیزات لازم هم برای اجرای موفقیت آمیز و موثر یه سرویس تعمیرات موبایل، لازم و ضروریه. واحد تعمیرات نمایندگی موبایل سامسونگ همه تجهیزات لازم رو در اختیار داره. به علاوه آرشیوی مجهز از قطعات جانبی هم در اختیار داره که کمک میکنه مسیر تعویض با امنیت بالا طی بشه. از جمله این خدمات تعمیرات می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم؛

  • عیب یابی صحیح ایرادات مربوط به نرم افزار موبایل سامسونگ
  • نصب نرم افزار های مختلف موبایل سامسونگ
  • بازیابی اطلاعات از دست رفته در گوشی های موبایل سامسونگ
  • Flash کردن انواع گوشی های سامسونگ
  • رفع ایرادات نرم افزاری مربوط به سیستم عامل سامسونگ
  • تعمیرات مشکل اکانت گوگل در موبایل سامسونگ
  • بازیابی اطلاعات ناقص نرم افزاری موبایل سامسونگ
  • بکاپ گیری از EFS گوشی موبایل سامسونگ
  • رفع مشکل هنگ کردن گوشی های موبایل سامسونگ
  • تعمیر میکروفن  گوشی سامسونگ
  • تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی
  • تعویض باتری موبایل سامسونگ

واحد تعمیرات نمایندگی موبایل سامسونگ

بحث تعمیرات موضوع مهم دیگه ایه که باید برای اون هم برنامه ریزی های دقیقی انجام بشه تا خدمات رسانی توی این حوزه، کیفیت لازم رو داشته باشه. با توجه به اینکه قیمت قطعات خیلی بالا رفته، وقتی گوشیِ کاربری خراب میشه، استرس زیادی بهش وارد میشه که حالا چه جوری این خرابی رو اصلاح کنه. نمایندگی موبایل سامسونگ برای این موضوع هم چاره ای اندیشیده.

پس اگه موبایل سامسونگ شما دچار شکستگی ال سی دی و خرابی تاچ شده یا اینکه باتری خرابی داره یا حتی اگه خاموش شده و فعلا روشن نمیشه و یا اگه به تنظیمات تخصصی نرم افزاری نیاز داره، هیچ جایی بهتر از واحد تعمیرات نمایندگی موبایل سامسونگ نیست که بخواین به اون مراجعه کنین. این واحد تعمیراتی خدماتی مثل تعمیر و تعویض گلس موبایل سامسونگ  ، تعویض باتری موبایل سامسونگ ، تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ، تعمیر سوکت شارژ گوشی سامسونگ و … رو ارائه میده. همه سرویس ها و خدمات واحد فروش نمایندگی موبایل سامسونگ با ضمانت نامه های معتبره و گارانتی کتبی ارائه میشه.

واحد تعمیرات نمایندگی موبایل سامسونگ

واحد فروش نمایندگی موبایل سامسونگ

خب اگه قصد خرید یکی از گوشی های سامسونگ رو دارین، باید به فروشگاه نمایندگی موبایل سامسونگ مراجعه کنین. توی این فروشگاه قبل از اینکه تصمیم قطعی برای خرید یه مدل از گوشی های سامسونگ رو بگیرین، می تونین توی جلسات مشاوره ای تخصصی شرکت کنین و با توضیحاتی که کارشناسای مربوطه به شما میده، از ویژگی ها و خصوصیات دستگاه خودتون آگاه بشین. حتی می تونین نمونه انتخابی خودتون رو با سایر رقبا هم مقایسه کنین و بعد یه تصمیم درست بگیرین و خرید کنین.

شرایط خرید و فروش توی نمایندگی موبایل سامسونگ خیلی تغییر کرده. تلاش کردیم تا یه سری محدودیت ها رو از جلوی پای کاربرا برداریم و قدرت خرید اونا رو بیشتر کنیم. تلاش کردیم طوری برنامه ریزی کنیم که هیچ کاربری دست خالی از فروشگاه نمایندگی موبایل سامسونگ بیرون نره. یادتون نره که با خرید از این نمایندگی، کالای شما ضمن اینکه از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی بهره مند میشه، می تونه از تسهیلات تکمیلی فروش هم استفاده کنه و به این ترتیبه که خرید شما از هر جهت بیمه میشه.

نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ یه جاییه که از هر لحاظ میتونین بهش اعتماد کنین. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده. این نمایندگی توی حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات سامسونگ فعالیت میکنه. همه امکانات لازم رو برای ارائه خدمات به کاربرای سامسونگ فراهم کرده. این نمایندگی توی مناطق مختلف تهران و البته استان البرز شعبه داره.

سوالات متداول نمایندگی موبایل سامسونگ

عمده خدمات پس از فروشی که در نمایندگی موبایل سامسونگ ارائه می شود، در حوزه تعمیرات سخت افزاری است. شما عزیزان می توانید تمام مشکلات دستگاه خود را به ما بسپارید. تکنسین های مجرب و آموزش دیده به خوبی از انواع ایرادات آگاه هستند و می توانند مشکل را باکیفیت بالا رفع کنند.

این مورد بسته به اشکال دستگاه دارد. به طور کلی زمان پروسه تعمیر که شامل عیب یابی، تعمیر و تست است، پس از بررسی اولیه توسط تکنسین مشخص می شود. بنابراین نمی توانیم زمان دقیقی عنوان کنیم.

در حال حاضر شعب مجموعه ما به غیر از تهران در کرج و مشهد هم مشغول به کار هستند. ضمن اینکه عزیزان ساکن در سایر شهرها می توانند با هماهنگی قبلی و در صورت وجود خدمات، دستگاه خود را به تهران ارسال کنند. به این ترتیب پذیرش پستی، امکان بهره مندی تمام هموطنان را فراهم کرده است.

برای استعلام اولیه و کسب اطلاعات لازم، می توانید با شماره 62948-021 تماس بگیرید. کارشناسان شما را در مورد نحوه و مراحل دریافت خدمات راهنمایی خواهند کرد.  

تمام خدمات این مرکز، به همراه گارانتی کتبی معتبر ارائه می شود. هر گارانتی بسته به خدمت دریافت شده، مدت زمان به خصوصی دارد که می توانید در بازه اعتبار آن در صورت وجود مشکل، به نمایندگی مراجعه کنید.

5/5(4 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر من دو روز قبل s21feساخت ویتنام خریدم کاملا نو ولی الان حداقل نیم ساعت بعد استفاده پشت و صفحه گوشی شدییید داغ میکنه چیکار باید بکنم؟ اگه گوشی رو بفرستم نمایندگی گوشی جدید بهم میفرستن یا همین رو تعمیر میکنن؟ و اینکه چند روز طول میکشه گوشیم به دستم برسه؟

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      گوشی شما هنوز در بازه گارانتی است و اینکه دقیقاً چه خدماتی در این بازه ارائه می شود بسته به شرکت گارانتی کننده متفاوت است. با شماره ای که روی جعبه دستگاهتان درج شده تماس بگیرید تا شرکت گارانتی کننده به سوالات شما پاسخ دهد.

  2. سلام
    من گوشی سامسونگ j7 دارم. وقتی میزنم شارژ خیلی طول میکشه تا شارژش پر بشه و هی موقع شارژ قطع و وصل میشه. بعد از شارژ هم زود خالی میکنه. مشکل از باتریشه؟ باتریش و موجود دارید؟

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      متاسفیم که با این مشکل روبرو شدید. احتمال ایراد در باتری، پورت و برد شارژ و آی سی های دستگاه وجود دارد. موبایل شما باید ابتدا توسط تکنسین بررسی شود تا دلیل اصلی این اشکال مشخص شود. اگر ایراد باتری باشد خدمات تعویض به همراه گارانتی ارائه می شود. برای دریافت می توانید به صورت حضوری به شعب ما مراجعه کنید. در صورت تمایل می توانید پیش از مراجعه با شماره های اعلام شده تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان بپرسید.

  3. سلام من میخوام گوشیمو بفرستم براتون به کدوم شعبه باید بفرستم؟

    1. سلام دوست عزیز، روزتون به خیر،
      خدمات خرید دستگاه ها بسته به مدل آن ها صورت می گیرد. لطفاً با شماره 54114-021 تماس بگیرید تا کارشناسان با دریافت اطلاعات دقیق تر از شما، شرایط خرید دستگاه توسط مجموعه را به شما توضیح دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *