شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر میکروفن موبایل ال جی

یکی از خرابی های پیش آمده در موبایل ال جی که ممکن است کاربر را ناچار به حضور در مراکز تعمیراتی کند، خرابی میکروفون است. با خرابی میکروفن موبایل، آنچه که اتفاق می افتد این است که یا موبایل، قابلیت های ضبط صدا و گفتگوی خود را از دست می دهد و یا این کار را با اختلالات و نویزهای نابهنجار انجام می‌دهد.

خوشبختانه اشکالات پیش آمده در میکروفن موبایل ال جی، -جز در مواردی معدود- غالب رفع است و چندان جدی به شمار نمی‌آید. فرآیند تعمیر میکروفن موبایل ال جی بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه سطح خرابی میکروفن بالا بوده و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت تعمیرکار ناچار به تعویض میکروفن موبایل ال جی خواهند بود. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در میکروفن، جزیی باشد، از تعویض این بخش صرف‌نظر شده و اقدامات لازم جهت تعمیر میکروفن موبایل ال جی آغاز می‌گردد.

خدمات تخصصی میکروفن موبایل ال جی

  • رفع مشکل هندزفری موبایل ال جی
  • رفع مشکل اسپیکر موبایل ال جی
  • تست صدای اسپیکر موبایل ال جی
  • تعویض بلندگو موبایل در مرکز تعمیر میکروفن موبایل ال جی
  • رفع ایراد مشکلات اسپیکر موبایل ال جی
  • تعویض بلندگو موبایل ال جی در مرکز تعمیر میکروفن موبایل ال جی
  • رفع ایراد مشکلات میکروفن موبایل ال جی
  • رفع گرد و غبار و پاکسازی میکروفن موبایل ال جی
  • تست تنظیمات صدا جهت تعمیر میکروفن موبایل ال جی
  • رفع اشکالات ایجاد شده به دلیل ورود مایعات به میکروفن موبایل ال جی

عیب‌یابی و تعمیر میکروفن موبایل ال جی

قطع و وصل شدن صدای میکروفن: پس از انجام هماهنگی و کسب اجازه از صاحب دستگاه میکرفون تعویض می شود. در صورتی که مشکل برطرف نشد خازن ها و سلف های مسیر میکروفن ۱ و ۲ را چک می شود و در نهایت آی سی صوت تعویض می گردد.

عدم ضبط صدا: ابتدا میکروفن موبایل ال جی تعویض می شود. سپس قطعات مسیر مربوط ب میکروفن  ۱ و ۲ چک می شود. در صورت نیاز آی سی دستگاه توسط کارشناسان تعمیر موبایل ال جی تعویض می شود.

ضبط صدای خش دار توسط میکروفن موبایل ال جی: برای رفع این اشکال ابتدا اختلالات نرم افزاری احتمالی مرتفع می شود. در صورت برطرف نشدن خش خش صدا پس از انجام هماهنگی و کسب اجازه از صاحب دستگاه میکرفون تعویض می شود. اگر هنوز مشکل صدا برقرار بود جهت تعمیر میکروفن موبایل ال جی ابتدا قطعات مسیر مربوط به میکروفن  ۱ و ۲ چک می شود و در صورت نیاز آی سی صوت دستگاه توسط کارشناسان تعمیر موبایل ال جی تعویض می گردد.

ضعیف بودن صدای ضبط شده: در صورت وجود این مشکل ابتدا سوراخ های مربوط به میکروفن بررسی می شود تا از نبود گرفتگی در میکروفن اطمینان حاصل شود. گردگیری ها و تمیزکاری مرتبط با این بخش انجام می شود. در صورتی که مشکل برطرف نشد پس از انجام هماهنگی و کسب اجازه از صاحب دستگاه، میکروفن موبایل ال جی تعویض می شود. در صورت تداوم مشکل قطعات مسیر مربوط به میکروفن  ۱ و ۲ چک می شود. در نهایت، در صورت نیاز آی سی صوت دستگاه توسط کارشناسان تعمیر موبایل ال جی تعویض می شود.

تست عملکرد میکروفون موبایل ال جی

جهت تست عملکرد میکروفن موبایل ال جی (یا همان کپسول دهنی) می توان از مولتی‌متر اهم استفاده کرد. در این صورت باید از یک طرف، اهم نماش داده شده کم و از طرف دیگر اهم نمایش داده شده زیاد باشد. مقدار اهم نمایشی کپسول دهنی معمولاً بین 500 اهم الی 3 کیلو اهم است. در صورتیکه این میزان از 500 اهم کمتر و یا از 3 کیلو اهم بیشتر باشد، قطعه میکروفون خراب است. البته از تست دیود نیز می‌توان برای تست میکروفون استفاده کرد. در این حالت، مشابه تست دیود، مولتی‌متر را بر روی تست دیود قرار دهید. در این وضعیت از یک طرف باید نمایش عدد بر روی نمایشگر مولتی‌متر صورت پذیرد و از طرف دیگر نباید نمایش عدد داشته باشیم. یعنی از یک طرف هدایت کرده و از طرف دیگر هدایت نمی‌کند. همانگونه که ذکر شد انجام تعمیر میکروفن موبایل ال جی یک کار تخصصی است و می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران این حوزه انجام پذیرد. در صورتی که شما کاربران گرامی از دارندگان موبایل های ال جی هستید و در حال حاضر این بخش از دستگاه شما دچار اختلال و ناکارامدی گشته است می توانید با مراجعه به نمایندگی ال جی و حضور در پارت تعمیرات موبایل تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

تعمیرات ال جی در تهران

کاربران دستگاه‌های ال جی می‌توانند جهت دریافت تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری به نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران مراجعه نمایند. نمایندگی تعمیرات LG در تهران متشکل از پارتهای متعددی است که در هر یک از آنها سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر یک محصول به مراجعان ارائه می‌گردد. در ارتباط با دستگاه‌هایی که به دلیل ابعاد و وزن بالا، امکان جابجایی و تحویل آنها به تعمیرگاه وجود ندارد، می‌توان از سرویس تعمیر در محل ال جی استفاده کرد. در این سرویس کلیه تعمیرات مرتبط با دستگاه –نظیر تعمیر یخچال ال جی، تعمیر اسپلیت ال جی و مواردی از این دست- در محل ارائه می‌گردد. مهندسان ما در مرکز تعمیرات ال جی در تهران با بکارگیری جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر، قادر به رفع کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی گشته اند. بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات ال جی این امکان را فراهم آورده است تا محصول تعمیر شده در این مرکز کیفیت اولیه خویش را بازیابد و کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_quantity=”16″ items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته