شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی ال جی

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی ال جی یکی از اقدامات تخصصی است که در نمایندگی این شرکت انجام می گردد. این محصول ساختار پیچیده ای دارد و برای رفع مشکلات آن نیاز به دخالت متخصصین مجرب تعمیرات لباسشویی می باشد. نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران، بررسی و تعمیر این دستگاه را در واحدی مجزا انجام می دهد که به پیشرفته ترین ابزار در زمینه تعمیرات لباسشویی مجهز شده است.

فرایند تعمیر در این مرکز توسط افرادی انجام می شود که از تجربه و مهارت بالایی در این زمینه برخوردارند و می توانند مشکلات پمپ تخلیه را به تخصصی ترین شکل ترمیم نمایند. پمپ تخلیه قطعه مهمی در لباسشویی است و بروز مشکل در آن موجب بروز اختلالاتی در روند تخلیه آب در این دستگاه خواهد شد. در ادامه این مطلب، نکاتی کاربردی را در مورد پمپ تخلیه لباسشویی ال جی و تعمیرات این قطعه به شما کاربران عزیز ارائه خواهیم داد.

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی ال جی

پمپ تخلیه چیست؟

پمپ تخلیه یکی از قطعات مهم ماشین لباسشویی است که آب آلوده حاصل از شستشوی لباس ها را تخلیه کرده و به این ترتیب به دستگاه کمک می کند که عملکرد بهتری داشته باشد. این بخش جزء قطعات بسیار مهم و حیاتی ماشین لباسشویی به شمار می رود و در صورت خرابی، زمینه بروز مشکلات مختلفی را در این دستگاه فراهم می نماید. مشکلات پمپ تخلیه به گونه ای است که امکان تعمیر آن وجود نداشته و نیاز به تعویض این قطعه می باشد.

تعویض این قطعه مهم و حساس نیاز به مهارتی دارد که تنها تکنسین های مجرب تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دارای آن هستند. بروز خرگونه خطا در روند تعویض پمپ لباسشویی ال جی آسیب های جدی را به این دستگاه وارد می کند که ممکن است جبران ناپذیر باشند. همکاران ما در نمایندگی ال جی آمادگی ارائه تخصصی ترین خدمات در این زمینه را به شما کاربران عزیز دارند.

علائم خرابی پمپ تخلیه لباسشویی

برای تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی ال جی ، اول باید اطمینان حاصل شود که مشکل از پمپ بوده و قطعه دیگری درگیر نیست. برای این منظور، شما باید با علائم و نشانه های خرابی این قطعه آشنا بوده و آنها را به خوبی بشناسید. یکی از مهم ترین علائم خرابی این قطعه این است که صدای تخلیه آب شنیده نمی شود. همچنین ممکن است هنگام برنامه چرخش، صدای وزوزی شنیده شود در حالی که اثری از تخلیه آب مشاهده نمی شود. همچنین اگر آب دستگاه پس از پایان فرایند شستشو تخلیه نمی شود، به احتمال زیاد مشکل از پمپ تخلیه می باشد.

البته این مشکل ممکن است ناشی از مسدود بودن لوله تخلیه باشد که در این صورت، علائم ذکر شده مشاهده نمی شود. همچنین ممکن است فیلتر تخلیه گرفته باشد. لذا لازم است ابتدا علائم را به دقت بررسی کرده و تنها در صورت اطمینان از معیوب بودن پمپ تخلیه لباسشویی ال جی ، اقدام به بررسی و ترمیم آن نمایید.

از رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نکردن لباسشویی است. در هنگام بروز این مشکل اولین حدس این است که پمپ تخلیه دستگاه خراب شده است. اما این مشکل می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که در بخش تخلیه نکردن لباسشویی طور کامل به انها پرداخته شده است.

مراحل تعویض پمپ تخلیه لباسشویی ال جی

برای تعویض پمپ تخلیه لباسشویی ال جی باید مراحل زیر طی شود:

  • جدا کردن سیم برق از پریز و اطمینان از قطع شدن کامل جریان برق
  • باز کردن بخش بالایی لباسشویی
  •  جدا کردن جا پودری ماشین ظرفشویی
  •  باز کردن پیچ های بالای لباسشویی ال جی و جدا کردن پنل دستگاه
  •  باز کردن  درب دستگاه و لاستیک آن
  •  باز کردن پیچ های جلویی لباسشویی و جدا کردن قاب
  •  باز کردن درب محفظه پمپ تخلیه لباسشویی ال جی
  •  بیرون آوردن پمپ تخلیه از محفظه اش
  •  باز کردن پیچ های پمپ تخلیه و آزاد سازی پمپ
  •  جدا کردن سیم های متصل شده به پمپ تخلیه
  •  جدا کردن پمپ تخلیه لباسشویی lg
  • جایگزین کردن پمپ تخلیه جدید به جای نمونه معیوب
  •  وصل کردن مجدد سیم های پمپ تخلیه
  • بستن محفظه پمپ تخلیه جای گذاری مجدد فیلتر پمپ تخلیه
  •  محکم کردن فیلتر پمپ
  •  انجام دادن تمامی مراحل قبلی به صورت معکوس

لازم به ذکر است که انجام مراحل ذکر شده نیاز به مهارت بالایی دارد و باید تنها توسط متخصصین مجرب در نمایندگی تعمیرات لباسشویی انجام گردد.

نمایندگی مجاز ال جی

نمایندگی مجاز ال جی ، خدمات و سرویس های مرتبط با فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات ال جی را به کاربران محترم ارائه می دهد. این مرکز توانسته در طول سالها فعالیتش، در جلب رضایت شما کاربران گرامی موفق عمل کند. همکاران ما در این نمایندگی تلاش می کنند با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازند. فروش جدیدترین محصولات ال جی به صورت اورجینال، تعمیرات ال جی و نیز سرویس های گسترده ی پس از فروش، اصلی ترین خدماتی هستند که با مراجعه به نمایندگی مجاز ال جی، می توانید از آنها بهره مند شوید.

امتیاز شما به این نوشته