شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر کارت شبکه لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو هم مثل لپ تاپ های سایر برند ها از قطعات زیادی تشکیل شده. در بین این قطعات، کارت شبکه لپ تاپ جزءاون قطعه هایی هست که کارکردن درست اون به خصوص برای کاربران امروزی که از اینترنت استفاده زیادی دارن، اهمبت بالایی داره. همونطور که خودتون میدونین و از اسمشم پیداست، کارت شبکه برای وصل کردن لپ تاپ به دنیای بزرگ اینترنت و شبکه های محلی مورد استفاده قرار میگیره. استفاده از کلمه ی کارت، لزوما به این معنی نیست که کارت شبکه لپ تاپ لنوو یک قطعه ی فیزیکی مجزا هست. به بیان دیگه، این قطعه میتونه به صورت on board  باشه؛ یعنی یک بخشی از مادربرد که دارای مقاومت ، چند یا چند چیپ و چند خازن هست. کارت شبکه به خودی خود چیزی برای خراب شدن نداره ، اگه توی این قسمت مشکلی پیش بیاد، معمولا دلایلش خطا در اتصالات و یا وجود داشتن مشکل در سیستم عامل لپ تاپ هست. در ادامه، شما رو با نکات بیشتری در مورد تعمیر کارت شبکه لپ تاپ لنوو آشنا می کنیم. توصیه کارشناسان در خصوص تعمیر این قسمت از لپ تاپ اینه که که برای دریافت خدمات در این زمینه، صرفا به نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو مراجعه کنین. نمایندگی لنوو مرکز سخت افزار ایران، میتونه با کیفیت ترین سرویس ها رو در این زمینه به شما ارائه بده.

کارت شبکه لپ تاپ لنوو

دلایل خرابی کارت شبکه لپ تاپ

بعضی وقتا به قسمت مدیریت سخت افزار لپ تاپ لنوو که مراجعه می کنید، میبینید که کارت شبکه در این قسمت نشون داده نمیشه. به این ترتیب، مشکلاتی در عملکرد این قطعه ایجاد میشه و سیستم در اتصال به اینترنت با ایرادهایی مواجه میشه. خرابی برد اصلی، قطع شدن کارت شبکه بی سیم از برد اصلی و معیوب شدن خود کارت شبکه، اصلی ترین دلایلی هستن که باعث بروز این ایراد میشن. ضمن این که یاآوری می کنیم همکاران ما در نمایندگی تعمیرات لنوو، میتونن واسه برطرف کردن مشکلات کارت شبکه لپ تاپ لنوو بهتون کمک کنن، هر کدوم از موارد ذکر شده رو مورد بررسی قرار میدیم:

خرابی برد اصلی

گاهی اوقات، مشکل ایجاد شده در کارت شبکه لپ تاپ lenovo به دلیل خراب شدن و یا از کار افتادن برد اصلی سیستم هست. در این وضعیت، باید برد اصلی تعویض یا تعمیر بشه تا مساله برطرف بشه. فقط توجه داشته باشین که برد جدید هم اصل باشه و هم به صورت درست جایگزین بشه تا آسیبی به بخش های دیگه ی دستگاه وارد نشه.

قطع شدن کارت شبکه بی سیم

دومین دلیل ایجاد اختلال در کارت شبکه لپ تاپ لنوو و عدم شناسایی این بخش در سیستم، قطع ارتباط این قطعه با برد اصلی هست. اکسیده شدن نقطه های اتصال کارت شبکه بی سیم باعث میشه که ارتباطش با برد قطع بشه و به دنبال اون، نتونه درست کار کنه یا به طور کلی، از مدار تشخیصی سیستم خارج بشه. در این مواقع، باید کارت شبکه بی سیم رو از جاش بیرون بیارید و شروع به تمیز کردن این نقطه های حساس کنید.

خرابی کارت شبکه

اگه هیچ کدوم از روش های ذکر شده در رفع ایراد کارت شبکه لپ تاپ لنوو موثر نبودن، احتمالا خود کارت شبکه یا بخش های دیگه ی اون دچار ایراد شدن و لازمه که این قطعه در اسرع وقت تعویض بشه. برای این که فرایند تعویض به صورت بی نقص و کاملا درست انجام بشه، بهتره از تکنسین های مجرب نمایندگی رسمی لنوو در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

تعمیرات کارت شبکه لپ تاپ لنوو

خبر خوب اینه که خرابی و مشکلات کارت شبکه لپ تاپ لنوو با کمی دستکاری قطعات و تنظیم کردن اونها به راحتی حل میشه. مگه این که مشکل خیلی شدید و جدی باشه. با وجود این، چون قطعات لپ تاپ بسیار ظریف و حساس هستن، بهتره برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی، کار تعمیر این قطعات حساس رو به کارشناسان مربوطه واگذار کنید. نکته ای که در تعمیر یا تعویض قطعه ی مورد بحث اهمیت داره، اینه که کارت شبکه با مادربرد لپ تاپ به طور مستقیم در ارتباطه و همین موضوع هم باعث میشه که حساسیت های تعمیری اون افزایش پیدا کنه. برای تعمیر این قطعه یا تعویض اون، باید لپ تاپ باز بشه و مادربرد از اون خارج بشه. اگه کوچک ترین مشکلی در این بخش ایجاد بشه، ممکنه مادربرد و بخش های دیگه آسیب ببینن و به این ترتیب، هزینه ی تعمیرات چند برابر بشه. بنابراین، توصیه می کنیم که به هیج وجه خودتون اقدام به تعمیر کارت شبکه لپ تاپ لنوو نکنین و این کارو به متخصصن تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ در نمایندگی مجاز لنوو محول کنین.

نمایندگی لنوو در تهران

نمایندگی لنوو در تهران، اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محسوب میشه. تو هر کدوم از بخش های این مرکز، کارشناس هایی فعالیت می کنن که از سالها تجربه در حوزه ی کاری خودشون برخوردار هستن و می تونن خدمات تخصصی رو به شما عزیزان ارائه بدن. تلاش همکارای ما در این مجموعه اینه که نیازهای شما عزیزان در حوزه ی فروش و تعمیر انواع لپ تاپ، تبلت، موبایل، آل این وان، پروژکتور، ماشین های اداری و … lenovo رو به نحو احسن برطرف کنن. مشتری مداری در نمایندگی لنوو در تهران حرف اول رو میزنه و شما میتونین مصادیق این اصل رو در مرکز مذکور ببینین.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته