شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر کارت گرافیک آی مک

تعمیر کارت گرافیک آی مک در دپارتمان تخصصی اپل و در بخش تعمیرات آی مک با استفاده از  تجهیزات برتر و مدرن انجام می شود. آی مک عنوان آل این وان های منحصر کمپانی اپل است که با استفاده از آنها می توان دنیای دیگری از تکنولوژی و فناوری را لمس کرد.

این کامپیوتر همه کاره یا همان رومیزی شرکت اپل، به علت طراحی منحصر، پر قدرت بودن و کیفیت ساخت بی نظیر یکی از محصولاتی است که همواره در دنیا طرفداران زیادی دارد.

هدف شرکت اپل از تولید این محصول، تولید یک محصول کامل و یکپارچه All In One  با قابلیت اجرای کارهای شخصی و حرفه ای بوده است، به طوری که باعث شده تا افرادی که به صورت تخصصی با کامپیوتر سر و کار دارند، این محصول را به عنوان یکی از اصلی ترین ابزار همواره انتخاب کنند و از کیفیت آن لذت ببرند.

این دستگاه هر چقدر هم کیفیت بالایی داشته باشد، احتمال خرابی و اختلال در آن وجود دارد. گرافیک یکی از بخش هایی است که ممکن است به دلیل خرابی، اختلالات دیگری در دستگاه به وجود آورد. به همین دلیل است که تعمیر کارت گرافیک آی مک را اختصاصا در این بحث آورده ایم.

تعمیر کارت گرافیک آی مک

چگونگی تعمیر کارت گرافیک آی مک

وقتی کارت گرافیک با مشکلاتی روبه رو می شود، اختلالاتی در دستگاه ظهور می کند که به کاربر نشان می دهد کارت گرافیک درگیر مشکلاتی است. در این زمان باید در اسرع وقت برای تعمیر کارت گرافیک آی مک وارد عمل شوید. توجه داشته باشید که اجرای تعمیرات این دستگاه به تخصص و دانش حرفه ای و انحصاری نیاز دارد و هرگز نباید از طریق مراکز غیر مجاز برای تعمیر کارت گرافیک آی مک اقدام کنید.

اینکه برای اصلاح عملکرد کارت گرافیک دستگاه آی مک تعمیر راه چاره است یا تعویض، بر عهده تعمیرکار مجرب و متعهد است. اوست که می تواند با دانش اختصاصی خود تشخیص دهد برای درمان مشکلات گرافیکی آی مک از کدام مسیر وارد عمل شود.

در دپارتمان فوق تخصصی اپل تعمیر کارت گرافیک آی مک و تعویض چیپ گرافیک این محصول دوست داشتنی توسط دستگاه  BGA ZM-R6810انجام می شود و از همه امکانات مدرن برای اجرای پروسه ترمیم و تعمیر و عیب یابی استفاده می شود.

اهمیت تعمیر کارت گرافیک آی مک در چیست؟

آی مک ها علاوه بر اینکه زیبایی بسیار تحسین برانگیز و چشم نوازی دارند و مسیر هر گونه انتقاد و ایراد را بر خود بسته اند، کارایی بسیار بالایی نیز دارند. به همین دلیل است که هرگونه اختلال از جمله اختلال در GPU دستگاه می تواند برای کاربر بسیار آزار دهنده باشد.

در این شرایط کاربر به سرعت به دنبال مرکزی می گردد که مسئولیت تعمیر کارت گرافیک آی مک را تمام و کمال بر عهده بگیرد و سلامتی دستگاه را دوباره باز گرداند. در دپارتمان تخصصی اپل همه امکانات برای اجرای این پروسه فراهم است.

میخوای بدونی آیا آی مک ویروسی می شود؟ پس کلیک کنید

ویژگی های انحصاری آی مک ها

 از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به پردازنده‌های Core کمپانی Intel و پردازشگرهای گرافیکی Intel و NVIDIA GeForce  اشاره کرد. تعویض و تعمیر کارت گرافیک آی مک یکی از مواردی است که ذهن کاربران این اعجوبه دوست داشتنی را درگیر خود کرده است؛ برای اجرای این عملیات به دانش و آگاهی منحصر در خصوص محصولات اپل نیاز است که در واحد تعمیر کارت گرافیک آی مک همه تعمیرکاران این تخصص را دارند.

مشکلات ناشی از خرابی کارت گرافیک در آی مک ها

خرابی کارت گرافیک آی مک را می توان از چند زاویه بررسی کرد؛

  • اگر آی مک را روشن کرده اید و مطمئن هستید که همه اتصالات برقرار است، اما در نهایت تصویری مشاهده نمی کنید، می توانید به سوختگی کارت گرافیک دستگاه شک کنید. باید در اولین فرصت برای تعمیر کارت گرافیک آی مک از یک مرکز معتبر و ذی صلاح کمک بگیرید.
  • اگر بر روی مانیتور آی مک خط های راه راه عمودی از بالا به پایین وجود دارد، به احتمال زیاد کارت گرافیک آسیب دیده است.
  • اگر بعد از نمایش صفحه خوش آمدگویی، صفحه مانیتور آی مک خاموش می شود، به احتمال زیاد یکی از قطعات الکترونیکی مرتبط با کارت گرافیک آسیب دیده است.
  • اگر بعد از روشن شدن آی مک صدای بوق شنیده شود، باید به آسیب دیدگی کارت گرافیک شک کنید
  • اگر کند شدن انتقال تصویر و بی کیفیت شدن تصویر را در آی مک حس می کنید، احتمالا مشکلی در سیستم خنک کننده کارت گرافیک  به وجود آمده است.

واحد تعمیر آی مک

تعمیر آی مک در دپارتمان تخصصی اپل در بخش ویژه خود انجام می شود. این دستگاه حساسیت های بسیار لطیف و ویژه ای دارد که باید در هنگام تعمیرات مورد توجه قرار بگیرد. در واحد اختصاصی و تخصصی تعمیر آی مک همه امکانات و ابزارآلات لازم برای اجرای یک تعمیر حرفه ای و اساسی فراهم است.

اگر نیاز به تعویض هم باشد، دسترسی به قطعات اورجینال و فابریک امکان پذیر است. تعمیرکاران در کار خود حرفه ای هستند و به راحتی می توانند این دستگاه را تعمیر و ترمیم کنند.

واحد های تعمیرات اپل

اپل در تولید محصولات هوشمند مسیری جداگانه از سایر برند ها را در پیش گرفته است. هر یک از محصولات این کمپانی از جمله آیفون، آیپاد، آی مک، واچ و … از تکنولوژی و فناوری های منحصر و خاص استفاده می کنند. به همین دلیل است که مسیر عیب یابی و ترمیم و تعمیر این محصولات نیز کاملا جدا و تخصصی است.

به دنبال این ویژگی خاص و منحصر محصولات اپل، در یک اقدام هوشمندانه دپارتمان تعمیرات اپل را راه اندازی کردیم که هر محصول در بخش اساسی و ویژه خود بررسی و ارزیابی شود و تعمیرات رنگ حرفه ای بودن به خود بگیرد.

در این دپارتمان از تجهیزات مدرن و خاص محصولات اپل برای اجرای تعمیر و عیب یابی استفاده می شود و به آرشیوی قوی از محصولات اصل و اورجینال دسترسی دارد که کار را هم برای کاربر و هم برای تعمیرکار بسیار راحت و دلنشین ساخته است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل یکی از نمایندگی هایی است که به صورت کاملا مقتدرانه و پویا، فعالیت می کند. در این نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش همه محصولات اپل پشتیبانی و حمایت می شود. در روزگار حاضر برند اپل از جایگاه اهمیتی بسیار بالایی برخوردار شده است و مشتریان و کاربران ویژه خود را دارند.

در نمایندگی رسمی اپل همه محصولات و تولیدات این کمپانی خوش نام و خاص، در اختیار کاربران قرار می گیرد و از آنجا که تمام فعالیت های این نمایندگی مجاز بر اساس ضوابط و قوانین است، به راحتی می تواند خدماتی اصل و شرکتی را به کاربران ارائه دهد. در این نمایندگی از امکانات و تسهیلات بسیار ویژه ای می توانید استفاده کنید که برای اطلاع از چند و چون آنها فقط باید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته