شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعویض گلس تبلت سامسونگ

تعویض گلس تبلت سامسونگ از جمله خدماتی است که نمایندگی این شرکت در بالاترین سطح کیفی به کاربران ارائه می دهد. این اقدام نیاز به مهارت بالایی دارد و بروز هرگونه خطا در مراحل آن می تواند منجر به آسیب دیدگی تاچ یا ال سی دی شود. توجه داشته باشید که منظور ما از گلس، قطعه ای در ال سی دی است که مانند شیشه محافظ، از شکستن و یا ترک خوردن ال سی دی و آسیب رسیدن به تاچ جلوگیری می کند.

نوع دیگری از گلس هم وجود دارد که عمدتا از جنس پلاستیک بوده و توسط خود کاربران روی صفحه نمایش نصب می شود. در هر صورت گلس تبلت ممکن است در اثر عوامل گوناگون دچار مشکل شده و نیاز به تعویض داشته باشد. اگر این قطعه دچار ترک یا شکستگی شود و به موقع تعویض نگردد، به دلیل ایجاد نقطه ی فشار در محل آسیب دیدگی، ممکن است تاچ یا ال سی دی تبلت سامسونگ را متحمل صدمات و هزینه های بعدی کند. در ادامه این مطلب در مورد تعویض گلس تبلت سامسونگ و مراحل این فرایند اطلاعاتی را به شما کاربران عزیز ارائه خواهیم داد.

تعویض گلس تبلت سامسونگ

شرایط تعویض گلس تبلت

تعویض گلس تبلت سامسونگ فرایندی است که در شرایط خاصی انجام می شود. وقتی تبلت از دست کاربر به زمین افتاده و یا به هر دلیل دیگری ضربه می خورد، ال سی دی یا صفحه نمایش می شکند. در این شرایط، باید ببینید که شکستگی به وجود آمده در صفحه نمایش است و یا فقط گلس آسیب دیده است. برای این منظور باید عملکرد تاچ را بسنجید؛ اگر تاچ عمل نکند، ال سی دی آسیب دیده و باید این قطعه را تعویض نمود. اما در شرایطی که تاچ به خوبی کار می کند، نیازی به تعویض ال سی دی نبوده و با تعویض گلس تبلت سامسونگ ، مشکل برطرف می گردد. توجه داشته باشید که به دلیل نزدیکی گلس به تاچ و مدارهای ال سی دی، تعویض این قطعه فرایند حساسی است و باید با مهارت و ظرافیت ویژه ای انجام شود. تعمیرکاران مجرب ما در بخش تعمیرات تبلت نمایندگی سامسونگ، با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای همچون لمینیت، این کار را به بهترین شکل  انجام می دهند.

مراحل تعویض گلس تبلت سامسونگ

برای تعویض گلس تبلت سامسونگ در نمایندگی این شرکت، مراحل زیر انجام می شود:

  • تهیه کردن نمونه ای اورجینال برای تعویض گلس تبلت سامسونگ
  • انتخاب محیطی تمیز و بدون آلودگی و گرد و غبار
  • روشن کردن دستگاه لمینیت و چرخاندن دکمه ی ایست اضطراری تا هنگامی که دکمه بالا برود.
  • انتخاب استارت و قرار دادن دمای لیمینت بر 40 درجه به مدت 180 ثانیه.
  • انتخاب دکمه ی تایید
  • انتخاب گزینه ی بازگشت برای تعویض گلس تبلت سامسونگ
  • در این مرحله باید لیمینت بر 35 صدم مگاپاسکال قرار داده شود.
  • ال سی دی در دستگاه، در جایگاه مناسب خود قرار گیرد و در دستگاه بسته شود .
  • انتخاب گزینه ی استارت برای شروع فرایند مکش
  • دستگاه پس از زمان تعیین شده سینی لیمینت را به پایین می فرستد.
  • با باز شدن درب وکیوم پروسه ی تعویض گلس تبلت سامسونگ پایان می یابد.
  • نکاتی در مورد فرایند تعویض گلس تبلت

برای اینکه فرایند تعویض گلس تبلت سامسونگ به شکل کامل و بی نقص انجام شود، باید توجه داشته باشید که هوا زیر گلس نباشد. این موضوع ظاهر ال سی دی را نا زیبا کرده و کار با تبلت را نیز مشکل می کند. علاوه بر این، وجود هوا بین گلس و ال سی دی در گذشت زمان منجر به بروز مشکلاتی در عملکرد تاچ و حتی از کار افتادن این بخش می شود. یکی از مهم ترین نکات در تعویض گلس تبلت نیز همین است که این فرایند به دست افرادی انجام شود که مهارت کافی در این زمینه دارند. جالب است بدانید که با استفاده از دستگاه لمینیت، امکان نفوذ هوا زیر گلس به صفر خواهد رسید.

نکته دیگری که پیش از تعویض گلس تبلت سامسونگ باید مورد توجه قرار بگیرد، توجه به سلامت ال سی دی است. به این معنی که به دلیل ارتباط ظریف و تنگاتنگی که بین ال سی دی و گلس وجود دارد، تعمیرکار باید مراقب باشد که در حین مراحل تعویض گلس، آسیبی به این قطعه وارد نشود. در این صورت، کاربر متحمل هزینه های بیشتری شده و نیاز به تعویض ال سی دی می باشد.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران، یکی از شعب نمایندگی رسمی samsung است که به ارائه خدمات فروش و تعمیرات محصولات این شرکت به پایتخت نشینان اشتغال دارد. این مرکز، از واحد هایی تشکیل شده که هرکدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند. این پارت بندی به افزایش تمرکز کارکنان کمک کرده و موجب منظم شدن روند خدمات دهی نمایندگی سامسونگ شده است.

سرویس های متنوع این نمایندگی، تخصص کارکنان بخش های فروش و تعمیرات، سرعت بالای خدمات رسانی، توجه به اصول مشتری مداری و نکاتی از این قبیل، مواردی هستند که به افزایش رضایت کاربران از این مجموعه کمک بسزایی کرده اند. واحد تعمیرات سامسونگ به عنوان یکی از تخصصی ترین بخش های فعال در این مرکز، با کیفیت ترین خدمات را در زمینه بررسی و ترمیم محصولات این کمپانی به کاربران ارائه می دهد. نمایندگی سامسونگ در تهران، خود را در قبال کاربران متعهد دانسته و در مسیر ارائه بهترین خدمات به این عزیزان، از هیچ تلاشی فروگزار نخواهد کرد.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”]
امتیاز شما به این نوشته