شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعویض گلس تبلت لنوو

تعویض گلس تبلت لنوو برای کاربران تبلت از اهمیت بالایی برخوردار است. تعویض گلس تبلت لنوو به دلیل حساسیت های این قطعه لازم است توسط واحد تعمیرات تبلت انجام شود. هر گونه اقدام نابجا در زمینه ی تعویض گلس تبلت لنوو کارکرد کلی دستگاه را با مشکل مواجه می کند.

در برخی موارد نیز آسیب هایی که توسط افراد بی تجربه برای تعویض گلس تبلت لنوو به دستگاه وارد می شود، جبران ناپذیر است. به همین دلیل در زمان بروز اتفاقاتی مثل شکستگی گلس تبلت لازم است به افراد متخصص و دارای مهارت لازم مراجعه کنید. در ادامه ی این مطلب به بررسی انواع گلس تبلت لنوو و نیاز به تعمیر یا تعویض گلس تبلت لنوو می پردازیم. همراه ما باشید.

تعمیر یا تعویض گلس تبلت لنوو

تشخیص نیاز به تعمیر یا تعویض گلس تبلت لنوو متناسب با نوع گلس متفاوت است. گلس ها به دو دسته ی گلس نوع اول یا صفحه نمایش و گلس نوع دوم یا محافظ تقسیم می شوند. گلس نوع اول زمانی نیاز به تعویض دارد که آسیب دیدگی بر تاچ دستگاه هم تاثیر گذاشته باشد و عملکرد آن را متوقف کرده باشد.

هزینه ی تعویض گلس نوع اول تقریبا زیاد است و باید توسط افراد متخصص انجام شود. معمولا در صورت خرابی گلس نوع اول تعمیرات چندان تاثیر گذار نیست و لازم است نسبت به تعویض گلس تبلت لنوو اقدام کنید. اما گلس نوع دوم یا محافظ اگر دچار شکستگی و یا خط و خش شود، تاثیر بر روی تاچ گوشی ندارد و به راحتی و با هزینه ی اندک می توانید آن را تعویض کنید.

انواع گلس تبلت لنوو

گلس نوع دوم یا محافظ:

استفاده از گلس نوع دوم یا محافظ برای گوشی های هوشمند امروزی از مهم ترین نکات در زمینه ی حفظ کارایی گوشی به شمار می رود. استفاده از محافظ سبب می شود آسیب دیدگی دستگاه که ممکن است بر اثر ضربه و یا نفوذ گرد و غبار و مایعات رخ دهد به ال سی دی اصلی نرسد و یا این محافظ مانعی برای پیشرفت خرابی باشد.

بنابراین استفاده از این محافظ در حفظ کیفیت دستگاه بسیار تاثیرگذار است. تعویض گلس تبلت لنوو اگر از نوع دوم باشد نیازی به افراد متخصص ندارد و توسط کاربران امکان پذیر است. هرگونه آسیب دیدگی سطحی و وجود خط و خش بر روی گلس نوع دوم یا محافظ با تعویض آن رفع می شود.

گلس نوع اول یا صفحه نمایش:

گلس نوع اول یا همان صفحه نمایش اصلی، رابط بین کاربر و دستگاه است و هرگونه خرابی آن منجر به عدم عملکرد تاچ و در نتیجه اختلال در کارکرد دستگاه می شود. این صفحه بسیار نازک و ظریف بوده و مابین گلس نوع دوم و ال سی دی قرار می گیرد. به طور کلی اگر ضرب خوردگی دستگاه تا حدی باشد که به تاچ و صفحه نمایش اصلی برسد عملکرد دستگاه را با اختلال مواجه می کند.

به همین دلیل تعویض گلس تبلت لنوو در این زمان بسیار حائز اهمیت می باشد. تعویض گلس تبلت لنوو خصوصا در نوع اول به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. هرگونه اشتباه در تعویض گلس تبلت لنوو ممکن است عدم عملکرد کلی دستگاه را در پی داشته باشد.

خدمات واحد تعمیرات تبلت لنوو

برطرف کردن مشکلات کم نور شدن تبلت

  • تعویض تخصصی تاچ و ال سی دی تبلت لنوو

حل مشکل ضربه خوردن و روشن نشدن تبلت

  • حل مشکل کند شدن تاچ یا عمل نکردن آن در تبلت لنوو

رفع مشکل عدم کارکرد ویبره تبلت لنوو

  • رفع مشکل عدم کارکرد بلوتوث تبلت لنوو
  • رفع مشکلات مدار پاور و تغذیه تبلت

واحد تعمیرات تبلت لنوو

واحد تعمیرات تبلت لنوو انواع خدمات تعمیرات و تعویض قطعات تبلت را ارائه می کند. پیچیدگی های این دستگاه بسیار زیاد بوده و لازم است توسط کارشناسان و متخصصان تعمیر شود. قطعات معیوب تبلت ها با نمونه های اورجینال همان قطعات جایگزین می شوند. کاربران می توانند در صورت مشاهده ی هرگونه عیب و ایراد در دستگاه تبلت خود به واحد تعمیر تبلت مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

تعویض گلس تبلت لنوو یکی از خدماتی است که در این واحد توسط متخصصان انجام می شود. به یاد داشته باشید اگر گلس نوع اول یا همان صفحه نمایش به تعویض نیاز داشته باشد باید برای حفظ کیفیت دستگاه از نمونه ی اورجینال آن استفاده شود.

تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو شامل تمام محصولات این کمپانی می باشد. با مراجعه به این واحد می توانید انواع عیوب پیش آمده برای تبلت لنوو را برطرف کنید. واحد تعمیرات لنوو به دلیل بهره مندی از ابزارآلات پیشرفته می تواند انواع خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند.

تعویض قطعات انواع تولیدات لنوو با مراجعه به این واحد امکان پذیر است. تمامی قطعات معیوب در این واحد با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند. تعمیرات lenovo در این واحد توسط برترین متخصصان انجام می شود و کیفیت خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین خواهد شد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو به دلیل ارائه ی خدمات با بالاترین سطح کیفی به اولویت اول کاربران تبدیل شده است. انواع محصولات کمپانی لنوو در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش می رسند. تولیدات این کمپانی شامل انواع آل این وان، تبلت، مانیتور، موبایل و دسکتاپ می باشد. تمامی این محصولات در نمایندگی رسمی لنوو به همراه ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند.

بهره مندی این نمایندگی از مشاوران مجرب سبب شده تا کاربران خریدی هوشمندانه داشته باشند، زیرا مشاوران اطلاعات فنی هر محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهند و هر کاربر می تواند محصول دلخواه خود را متناسب با نوع کاربری مورد نیاز خریداری کند.

به منظور پیگیری اخبار ، سوالات متداول ،مقالات و … مربوط به کمپانی لنوو به لینک های زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته