شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تلویزیون 49UJ69000GI ال جی

[us_separator size=”custom” height=”32px”][us_separator size=”custom” height=”32px”]

تلویزیون 49UJ69000GI ال جی محصول سال 2017 است. این تلویزیون با کیفیت‌تصویر 4K و رابط هوشمند طراحی شده است. با یک رزولوشن بالا تصویری واضح و شفاف را نشان می دهد. دارای قابلیت HDR10 است، به این ترتیب تفکیک رنگ تصاویر بسیار بیشتر از حالت عادی محسوس و قابل درک است. همانند سایر تی وی ها نسبت تصویر16:9 دارد و اندازه تصاویر همراه با ابعاد قابل قبولی برای کاربر است. تلویزیون هوشمند49UJ69000GI ال جی از سیستم  Dolby Digital, Clear Voice III, Ultra Surround حمایت می کند و صدایی واضح و با کیفیت به کاربر ارائه می دهد. مجهز به گیرنده‌ دیجیتال داخلی است. به این ترتیب شبکه های داخلی را بدون نیاز به دستگاه اضافه دیگری و به راحتی و سادگی دریافت می کند. دارای دو درگاه USB است. مجهز به بلوتوث داخلی است. مجهز به سیستم‌عامل WebOS 3.5 است.

تلویزیون 49UJ69000GI ال جی

بررسی بیشتر تلویزیون 49UJ69000GI ال جی

تلویزیون‌های اولد و ال‌ای‌دی با کیفیت‌تصویر 4K و Full HD در برند ال جی کم نیستند و تلویزیون 49UJ69000GI ال جی یک نمونه از آنها است. این نمونه تنها یک مثال از انبوه محصولات متفاوت و متنوعی است که کمپانی ال جی در حوزه تولید تی وی به بازار عرضه کرده است. به طور کلی شرکت ابر قدرت ال جی با تنوع بی نظیر محصولاتش توانسته است هر سلیقه ای را پوشش دهد و هر نیازی را برطرف سازد. تلویزیون ال ای دی49UJ69000GI  ال جی طراحی ساده و مدرنی دارد که با دکوراسیون‌های مدرن به خوبی هماهنگ می‌شود. درگاه‌های ارتباطی این محصول تنوع قابل توجه ای دارد که باعث می‌شود دستگاه‌های صوتی ‌و تصویری متعددی را به راحتی به آن متصل کنید. از طریق پورت LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi، به اینترنت متصل می شود و امکانات بی نظیری را از این طریق در اختیار کاربر قرار می دهد.

طراحی و ویژگی های ظاهری تلویزیون هوشمند49UJ69000GI ال جی چگونه است؟

همان طور که از نام تلویزیون 49UJ69000GI ال جی پیداست، دارای ابعاد 49 اینچ است. فاصله‌ استاندارد تا صفحه‌نمایش 2متر است. نیازی به میز تلویزیون بزرگ ندارد. قابلیت اتصال به دیوار دارد. جنس پایه و قاب این تلویزیون با یکدیگر هماهنگ است. طراحی هوشمندانه و مدرن و در عین حال به صرفه ای را ارائه داده است که نظر هر کاربری را با توجه به سایر امکانات منحصری که دارد، جلب می کند.

نقاط قوت تلویزیون 49UJ69000GI ال جی

کیفیت‌تصویر 4K ، رابط هوشمند WebOS 3.5، بلوتوث داخلی و پشتیبانی از HDR10 از جمله نقاط برجسته تلویزیون 49UJ69000GI ال جی است. این تی وی به جدید ترین فناوری های دنیای تلویزیون ها مجهز است، تمام نیاز های کاربران در قرن 21 را برطرف می سازد. لذت تماشای تصاویر با کیفیت در حد 4K برای هر کاربری جذاب و دلنشین است. این تلویزیون برای افرادی که سالن کوچکی دارند، یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. قابلیت های متفاوت و بی نظیر این تی وی سبب شده است آن را به یک دوست داشتنی کوچک تبدیل کند.

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی مرکزی ال جی در تهران در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی خدمات مورد نیاز کاربران را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد. این نمایندگی امکانات و تسهیلات فراوان بسیاری را برای کاربران خود در نظر گرفته است که بهره مندی از آنها تامین کننده هر سطحی از نیازهای کاربران خواهد بود. این امکانات و تسهیلات پس از بررسی ها دقیق و نیازسنجی های اصولی تدارک دیده شده است. قطع به یقین می گوییم که صفر تا صد نیاز های کاربران ال جی را رفع و رجوع می کند. خدمات بخش تعمیرات نمایندگی ال جی در تهران توسط تیمی از برترین مشاوران و تعمیرکاران ارائه می شود. ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای در واحد تعمیرات این نمایندگی فراهم است. در بخش فروش نیز امتیازات بسیار گسترده و مفیدی برای کاربران در نظر گرفته شده است. تمامی این امکانات و تسهیلات تنها برای تامین رفاه کاربران ال جی است. اصل مشتری مداری نیز در این نمایندگی به تمامی رعایت می شود. تامین رضایت مشتری مهمترین قانون در انجام فعالیت های مختلف در نمایندگی ال جی در تهران است. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون انواع امکانات و تسهیلات این نمایندگی و شرایط بهره مندی از آنها لطفا تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته