شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی ال جی

فیلتر یکی از قطعات مهم ماشین لباسشویی است که هر چند وقت یک بار باید تمیز شود. پس از گذشت مدتی از کار لباسشویی ال جی، فیلتر دستگاه در اثر جذب آلودگی، مو، گرد و خاک و … کثیف می شود. تمیز نکردن این قطعه منجر به انسداد آن شده و به این ترتیب، فرایند تخلیه آب دستگاه با اختلال مواجه می گردد. همکاران ما در واحد تعمیرات لباسشویی ال جی، عملیات بررسی و پاک سازی این قطعه را به صورت بی نقص انجام می دهند. با این وجود، در این مطلب قصد داریم به آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی ال جی به شما مخاطبین گرامی بپردازیم.

مطالعه این مطلب به شما کمک می کند که خودتان اقدام به تمیز کردن این قطعه نموده و به این ترتیب، مشکلات ماشین لباسشویی خود را برطرف نمایید. در پایان مقاله نیز می توانید فیلم آموزشی مربوطه را مشاهده کرده و به صورت تصویری با مراحل این فرایند آشنا شوید. چنانچه در اجرای هریک از مراحل اجرا شده در فیلم آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی lg دچار مشکل شدید، می توانید از همکاران ما در نمایندگی تعمیرات ال جی مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

آموزش مراحل تمیز کردن فیلتر لباسشویی ال جی

طبق آنچه در فیلم آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی ال جی نیز مشاهده می کنید، برای تمیز کردن این قطعه باید مراحل زیر را طی کنید:

[us_separator size=”custom” height=”32px”]
  1. خاموش کردن دستگاه و کشیدن آن از برق
  2. باز کردن درپوش فیلتر ماشین لباسشویی ال جی
  3. بیرون آوردن مخزن تخلیه اضطراری
  4. تخلیه آب مخزن به صورت کامل
  5. باز کردن پیج های درپوش تخلیه اضطراری
  6. -شستن فیلتر و پروانه به صورت کامل
  7. جای گذاری مجدد فیلتر در لباسشویی lg
  8. بستن پیچ ها و درپوش فیلتر
[us_separator size=”custom” height=”32px”]

گفتنی است متخصصین تعمیرات لوازم خانگی در نمایندگی ال جی ، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را در خصوص تمیز کردن فیلتر لباسشویی lg و جزئیات این فرایند به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

امتیاز شما به این نوشته