شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

جدیدترین پرچم‌دار لنوو

جدیدترین پرچم‌دار لنوو ، گوشی Z6 پرو لنوو است که با ویژگی ‌هایی همچون دوربین چهارگانه و پردازنده‌ قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر رونمایی شده. البته به این قابلیت های شاخص باید شارژ 27 واتی رو هم اضافه کنیم. Z6 پرو، به عنوان جدیدترین پرچم‌دار لنوو، همانند دیگر پرچمداران ۲۰۱۹ از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کرده و دوربین اصلی اون چهار سنسور داره. این گوشی یه باتری بزرگ داره که سرعت شارژ خیلی زیادی داره. این سرعت بالا به عنوان دومین قابلیت منحصر به فرد این گوشی مطرح شده. این گوشی در حالی معرفی شده که حرف ها و اطلاعات ضد و نقیض خیلی زیادی درباره اون وجود داشت.

تاچ اپل واچ

نمایشگر جدیدترین پرچم‌دار لنوو

جدیدترین پرچم‌دار لنوو، یعنی همون گوشی Z6 پرو لنوو، مجهز به نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع سوپرامولد است. زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت و در قسمت بالای اون مانند اکثر گوشی ‌های ۲۰۱۹، بریدگی قطره‌ای وجود داره. فعلا با توجه به تصاویر منتشر شده از این گوشی حاشیه‌ اطراف نمایشگر خیلی خیلی باریک به نظر میرسه. با این حال بهتره که منتظر تصاویر گوشی در دنیای واقعی باشیم تا بتونیم درست و واقعی درباره شکل ظاهری اون نظر بدیم.

مشخصات فنی Z6 پرو لنوو

Z6 پرو به عنوان جدیدترین پرچم‌دار لنوو تراشه‌ کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ درکنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی داره. اگه بخواین بهترین عملکرد رو تجربه کنین، لنوو نسخه‌ای از این محصول رو با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی هم در اختیار علاقه مندان قرار میده.

دوربین جدیدترین پرچم‌دار لنوو

حسگرهای دوربین چهارگانه‌ی جدیدترین پرچم‌دار لنوو به‌ صورت عمودی کنارهم قرار گرفته‌. اولین حسگر از نوع زاویه‌ عریض و ۱۶ مگاپیکسلی، دومی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، سومی از نوع تله‌فوتو و ۸ مگاپیکسلی و چهارمی ۲ مگاپیکسلی و جدا از سه حسگر دیگه است. دوربین چهارم مسئول بهبود عملکرد دستگاه در فیلم‌برداریه. حسگر ۳۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی پرچم‌دار جدید لنوو در بریدگی قطره‌ای‌ شکل بالای نمایشگر اون جای گرفته.

سایر ویژگی های جدیدترین پرچم‌دار لنوو

رابط کاربری ZUI در جدیدترین پرچم‌دار لنوو به ZUI 11 ارتقا یافته. سیستم خنک‌کننده‌ مایع و باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۷ واتی، عکاسی به ‌کمک هوش مصنوعی، عکاسی در شب، سوپرماکرو و سوپرواید از دیگر ویژگی های این گوشیه.

زمان عرضه لنوو زد ۶ پرو

لنوو زد ۶ پرو به عنوان جدیدترین پرچم‌دار لنوو قراره از ۹ اردیبهشت در دو رنگ سبز و قرمز به بازار بیاد. ظاهرا قیمت این گوشی برای نسخه‌ای با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ رم، ۴۳۰ دلار و برای نسخه‌ای با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ رم، ۴۵۰ دلاره. همچنین نسخه‌ ویژه‌ این محصول با ۵۱۲ گیگابایت‌ حافظه‌ داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ رم ۷۱۵ دلار قیمت خواهد داشت.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو تمام محصولات لنوو رو حمایت و پشتیبانی میکنه. به این ترتیب لپ تاپ لنوو، موبایل لنوو، تبلت لنوو، کامپیوتر لنوو، آل این وان لنوو و سایر محصولات لنوو در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات لنوو توی نمایندگی لنوو همراه با تسهیلات کاربردی ارائه میشن. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی لنوو در بخش فروش و تعمیرات همراه با کارت گارانتی معتبره. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته