شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

جمع شدن آب در ماشین لباسشویی

جمع شدن آب در ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی است که ممکن است هر ماشین لباسشویی با آن مواجه شود. کاربران معمولا در چنین شرایطی و با مشاهده چنین اختلالی دچار دست پاچگی و اضطراب می شوند و دقیقا نمی دانند که از کدام مسیر و چگونه باید مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی ال جی را مدیریت کنند و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند. در این بحث تلاش می کنیم هر آنچه را که کاربر درباره جمع شدن آب در ماشین لباسشویی نیاز دارد بداند، عنوان کنیم و کمک کنیم تا این مشکل را به خوبی مدیریت کند.

جمع شدن آب در ماشین لباسشویی

دلایل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی

عدم تخلیه آب از ماشن لباسشویی ال جی می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. در حقیقت نمی‌توان یک دلیل واضح و مشخص را به عنوان دلیل اصلی جمع شدن آب در ماشین لباسشویی و خالی نشدن آب لباسشویی در نظر گرفت.  در ادامه به بررسی دلایل عمده این اختلال می پردازیم.

پمپ تخلیه

عدم کارکرد صحیح پمپ تخلیه، در تخلیه نشدن آب لباسشویی ال جی و جمع شدن آب در ماشین لباسشویی تاثیرگذار خواهد بود. با هر خرابی به هر دلیل مثلا انسداد در این قطعه، آب درون ماشین لباسشویی به خوبی تخلیه نمی شود. در بخش پمپ تخلیه لباسشویی نکات کامل تری در مورد علائم خرابی پمپ تخلیه ، نحوه تعویض این قطعه و … ارائه شده است.

انسداد یا پارگی شیلنگ

جمع شدن آب در ماشین لباسشویی و خالی نشدن آب لباسشویی می‌تواند معلول پارگی یا انسداد شیلنگ تخلیه باشد. می توانید این شیلنگ تخلیه را از لباسشویی جدا کنید و سلامت آن را چک کنید.

پارگی تسمه

آسیب دیدن یا پارگی تسمه پمپ تخلیه آب و تسمه محرک نیز می‌تواند باعث جمع شدن آب در ماشین لباسشویی شود.

فاضلاب مسدود

گرفتگی فاضلاب هم در جمع شدن آب در ماشین لباسشویی موثر است.

خرابی مگنت ها

خرابی مگنت های ورودی ماشین لباسشویی ال جی یا همان شیر برق نیز می تواند دلیلی بر عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی باشد. با جمع شدن آب در دیگ ماشین لباسشویی_ خصوصا آب تمیز_ ابتدا شیر ورودی آب را ببندید.

اگر پس از قطع آب ورودی ، آبی داخل دستگاه جمع نشد، مطمئنا ایراد از مگنت ورودی ماشین لباسشویی است. این قطعه یک قطعه مصرفی است و هیچ دلیل خاصی برای خراب شدن این قطعه وجود ندارد. با تعویض این قطعه مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی حل خواهد شد.

مشکلات ناشی از جمع شدن آب در ماشین لباسشویی

عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی و جمع شدن آب در ماشین لباسشویی، می‌تواند سبب از کار افتادن قطعات درونی دستگاه شود؛ تخلیه نشدن آب لباسشویی ال جی در طولانی مدت، می‌تواند عملکرد مناسب لباسشویی را مختل کند. با جمع شدن آب در ماشین لباسشویی، دستگاه بعد از مدت زمان مشخصی به طور کامل از کار خواهد افتاد و مشکلات جبران ‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

چگونگی تخلیه آب از ماشین لباسشویی

  • برای حل مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی، در قسمت پایین دستگاه یک درپوش وجود دارد که در پوش پمپ تخلیه نام دارد. این درپوش را باز کنید. معمولا با کشیدن این درپوش به سمت خودتان باز می شود.
  • اکنون یک اهرم پیچ مانند را مشاهده خواهید کرد که باید آن را به سمت چپ بچرخانید تا کم کم باز شود و آب خارج شود. قبل از اینکه این پیچ را باز کنید، مطمئن باشید که آب خروجی مسیری برای خارج شدن از کف آشپزخانه را دارد و حتما موانع احتمالی را از مسیر آب بردارید.
  • بعد از اینکه آب کاملا تخلیه شد، پیچ را ببندید و درپوش را در جای خود بگذارید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی در حوزه کاری واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی است. هر چند این دستگاه کیفیت فوق العاده بالایی دارد و همواره ظهور اختلال و بروز مشکل در آن کمی غیر منتظره است، اما لازم است که واحدی مجزا برای اجرای تعمیرات لباسشویی ال جی وجود داشته باشد تا بحث احتمالات در حوزه خرابی نیز از حمایت و پشتیبانی لازم بر خوردار باشد. در واحد تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی همه امکانات برای اجرای درست و دقیق خدمات و سرویس های تعمیر و ترمیم وعیب یابی فراهم است.

واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی

کمپانی ال جی در حوزه های مختلفی از جمله لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، لپ تاپ و موبایل و … فعالیت وسیع و گسترده دارد. در واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی هر یک از محصولات این حوزه به صورت جداگانه و تنها در تعمیرگاه تخصصی خود، عیب یابی، تعمیر و ترمیم می شوند.

هر یک از واحد های تعمیرات لوازم خانگی ال جی به تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز هستند که مسیر ریشه یابی و تعمیر و ترمیم را بسیار هموار می کنند و سطح کیفیت را بالا می برند. تعمیرکاران و تکنسین های فعال در این واحد ها هر کدام در حوزه کاری خود مهارت و تجربه بسیار بالایی دارند و می توانند بهترین سرویس های ممکن را به کاربران ارائه دهند.

نمایندگی ال جی

در نمایندگی ال جی همه امکانات و تسهیلات لازم فراهم است تا کاربر ال جی در روند تهیه هر یک از محصولات این کمپانی و دریافت خدمات پس از فروش با هیچ گونه مشکل و مانعی رو به رو نباشد. نمایندگی ال جی مفتخر است که در ارائه خدمات به کاربران خود همواره اصل مشتری مداری را در صدر قرار می دهد و سایر خدمات را حول این محور ارزشمند می چرخاند.

در نمایندگی ال جی علاوه بر اینکه می توانید حس یک خرید دلنشین و خاطره انگیز را تجربه کنید، می توانید از خدمات و سرویس های حمایتی ویژه نیز برخوردار شوید که به طور تمام و کمال نیاز های کاربران را پاسخ می گوید. در این نمایندگی خدمات مشاوره ای رایگان و حرفه ای فراهم است تا کاربر به درستی تصمیم بگیرد و از تصمیم خود رضایت کامل داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)