شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی سامسونگ در تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

خدماتی که نمایندگی سامسونگ ارائه میده خیلی مهمه. چون همین خدمات هستن که باعث میشن کاربری به سمت نمایندگی ترغیب بشه یا نشه. اگه یه نمایندگی بخواد تمام استاندارد های لازم رو رعایت کنه و خدمات خوبی رو ارائه بده، باید تقسیم بندی دقیقی توی فعالیت ها و کارهاش داشته باشه. در غیر این صورت نمیتونه موفق عمل کنه. با توجه به اینکه رقابت توی ارائه خدمات به خصوص در مورد برند سامسونگ خیلی تنگاتنگ و شدیده، پس باید یه ابتکار عملی انجام بشه که کاربر رو مجذوب خودش کنه و نهایتا متقاعدش کنه که فلان نمایندگی رو به عنوان یه مرکز مجاز و معتبر شناسایی کنه و ازش خدمات دریافت کنه.

اتاق فکر نمایندگی سامسونگ همه این مسائل رو به صورت دقیق و توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که خدمات رسانی برای یه نمایندگی موفق باید به چهار قسمت مهم تقسیم بشه؛ مشاوره و پشتیبانی، فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات. توی همه این بخش ها اونچه که مسیر موفقیت رو هموار و البته قطعی میکنه یکی صداقته و دیگری هم مسئولیت پذیریه. اگه این اصول توی یه نمایندگی رعایت بشه، دیگه کاربر با مشکلی روبه رو نمیشه و به راحتی میتونه خدمات دریافت کنه. نمایندگی سامسونگ ادعا نمیکنه که این اصول رو رعایت کرده، بلکه خیلی راحت و خیلی شفاف ثابت کرده توی خدمات رسانی و سرویس دهی توی هر کدوم از این بخش ها تمام اصولی که بهش اشاره کردیم رو رعایت میکنه تا کاربر احساس امنیت و راحتی داشته باشه.

خشک کن لباسشویی ال جی

مشاوره و پشتیبانی نمایندگی سامسونگ

منظورمون اینکه که یه کاربر با کمترین معلومات درباره یه دستگاه بتونه از تجربه و دانش کارشناسا استفاده کنه و با آگاهی خرید کنه. شاید کاربری به دلیل نداشتن اطلاعات کامل مثلا یه مدل از لپ تاپ های سامسونگ رو انتخاب میکنه که باهاش فلان کار تخصصی رو انجام بده، اما غافل از اینکه این مدل برای کاربری های عمومی و سبک طراحی شده. یا یه گوشی معمولی انتخاب میکنه و میخواد باهاش عکاسی حرفه ای کنه. مشخصه توی هر کدوم از این مثال ها این عدم آگاهی کاربره که باعث شده انتخاب صحیحی نداشته باشه. نمایندگی سامسونگ توی بخش مشاوره و پشتیبانی شما رو با قابلیت ها و کارایی های هر محصول آشنا میکنه و مسیر درست رو بر اساس نیاز و بودجه تون بهتون نشون میده.

فروش در نمایندگی سامسونگ

بحث فروش زمانی پر رنگ میشه و قوت میگیره که انتخاب صحیح انجام شده باشه و حالا کاربر مطمئنه که دستگاه انتخابیش، قابلیت های لازم رو داره و میتونه نیاز اونو برطرف کنه. حالا که کاربر قصد خرید داره، باید خرید کنه، اما احتمالا توی این اوضاع بد اقتصادی و نوسان شدید بازار، از خرید پشیمون میشه. نمایندگی سامسونگ برای اینکه به کاربرا توی این اوضاع بد اقتصادی کمک کرده باشه تا نیاز های تکنولوژیکی خودشون رو تو حوزه خرید و فروش برطرف کنن، تسهیلات ویژه ای برای خرید در نظر گرفته که کاربرا میتونن با توجه به شرایط اختصاصی خودشون از یکی از این تسهیلات استفاده کنن.

خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ

بعد از فروش حتما به خدمات پس از فروش نیاز دارین. مثلا اگه یه کولر گازی سامسونگ رو خریده باشین، نیاز دارین که یه متخصص بیاد و اونو براتون نصب کنه. یا اگه یه موبایل خریده باشین، نیاز دارین که نرم افزار های لازم و اولیه رو براتون نصب کنن و دستگاهتون راه اندازی بشه. همین طور الی آخر تا همه محصولات سامسونگ. برای همین هم خط ویژه خدمات پس از فروش رو توی نمایندگی سامسونگ به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای راه اندازی کردیم. فقط باید اعلام کنین که دستگاهتون چیه و چه سرویسی رو مد نظر دارین.

تعمیرات در نمایندگی سامسونگ

آخرین مرحله از خدمات رسانی توی نمایندگی سامسونگ، مرحله تعمیراته. طبیعیه که همه محصولات و دستگاه های سامسونگ هم مثل باقی برند ها به دلایل مختلفی درگیر مشکلات بشن. مهم اینه که برای رفع این مشکلات از کجا کمک بگیریم. دپارتمان تخصصی تعمیرات سامسونگ به صورت جداگانه و کاملا مستقل اداره میشه و به بخش های تعمیراتی مختلفی تقسیم میشه که هر بخش مسئول تعمیر دستگاه خاصیه. همه خدمات هم همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی ارائه میشه.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″]
امتیاز شما به این نوشته