شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

خش خش در صدای آیفون

خش خش در صدای آیفون 7 پلاس برای اولین بار توسط استفان هکت اعلام شد. دستگاه این کاربر به هنگام پردازش های سنگین، صدای بلندی را تولید میکرد. همین امر موجب نگرانی او شده بود.

برخی از کاربران نیز مشکل خش خش کردن اسپیکر آیفون را که یکی از مشکلات آیفون 7 هست را گزارش کردند. لازم به ذکر است، هنوز اپل هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است. چنانچه مشکل مذکور به سیستم سخت افزاری آیفون 7 و 7 پلاس مربوط باشد، احتمالا اپل نمیتواند آن را با عرضه آپدیت نرم افزاری حل کند.

خش خش در صدای آیفون

دلایل خش خش كردن اسپيكر آيفون

در نگاه اول نمیتوانیم به صورت قطعی در مورد محلی که باعث ایجاد خش خش در صدای آیفون میشود، اظهار نظر کنیم. اپل نیز هنوز هیچ اطلاعاتی در این زمینه منتشر نکرده است. اما اگر بخواهیم نگاهی به بخش داخلی دستگاه داشته باشیم، باید بگوییم چیپ جدید A10، نمیتواند منشأ خش خش در صدای آیفون 7 باشد. شاید همین بخشهای کوچک (چیپ) دلیل خش خش در صدای گوشی اپل باشند.

قسمتهای مختلف یک بورد شامل اجزایی همچون خازنها میشود. که عموما هیچ صدایی را از خود تولید نمیکنند. این اجزا در تمامی دستگاههای الکترونیکی وجود دارند. اما یک نوع از آنها که ممکن است در شرایطی خاص، باعث تولید صدی بلند شود، خازنهای سرامیکی کلاس 2 هستند. زمانی که جریان برق با نسبت معینی در این خازن ‌ها شدت پیدا میکند، صدایی تولید میشود که انسان میتواند آنرا بشنود. احتمالا همین موضوع دلیل اصلی خش خش در صدای آیفون 7 پلاس به هنگام پردازشهای سنگین است.

نمایندگی اپل و واحد های تعمیرات اپل

نمایندگی اپل واحد های تعمیرات اپل را تفکیک شده راه اندازی کرده است. از این رو کاربران برای تعمیر دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. کارگاههای فنی این مرکز به ابزارآلات مدرن و درجه یک تجهیز شده است. مدیریت مجموعه ترتیبی داده است تا با ورود تجهیزات نوین به کشور مهندسین نمایندگی به خریداری آن بپردازند. همین امر یکی از دلایل موفقیت مرکز تعمیرات اپل میباشد.

نمایندگی اپل با داشتن تیمی زبده و متخصص و با بهره گیری از تکنیکهای روز دنیا توانسته بازدهی واحد تعمیر را به سطح قابل قبولی از کیفیت برساند. چنانچه با خش خش در صدای گوشی اپل خود مواجه شدید میتوانید به نمایندگی مجاز اپل مراجعه نمایید. تعمیرکاران ما با تسلط بر علم روز با بهترین کیفیت به رفع ایراد دستگاهتان میپردازند.

5/5(1 امتیاز)