شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مشکلات آیفون 7

مشکلات آیفون 7 را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. این مدل از آیفون در سپتامر2016 روانه بازار شد. امکانات جدیدی مثل دوربین دوگانه بسیار پیشرفته، قابلیت ضد آب بودن، اسپیکرهای استریو، دکمه خانه Home جدید، رنگ بندی جدید، از ویژگی های آیفون 7  است. با این حال پس از مدتی استفاده از این محصول، توسط کاربران آن، مشکلات عملکردی در آیفون 7 و آیفون 7  پلاس گزارش شد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

اما قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که آیفون‌های اپل هم مصون از بروز مشکلات عملکردی و باگ‌ نیستند و قیمت بالای آیفون‌ها دلیل قطعی برای بی‌عیب و مشکل بودن این محصولات نیست. در هر صورت در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون همه مدل های این دستگاه و همه مشکلات آن بررسی و ارزیابی و رفع می شوند.

مشکلات آیفون 7

بررسی مشکلات آیفون 7

 یکی از اولین مشکلات آیفون 7 دکمه  Home است

در آیفون 7 پوست دست کاربر باید دکمه Home را لمس کند تا سنسورهای اثر انگشت بتوانند به خوبی عمل کنند. تماس مستقیم با این دکمه تنها راه استفاده از آن است. این در حالی است که در بسیار از موارد کاربران نمی توانند تماس مستقیم داشته باشند.

خش خش صدای آیفون7

خش خش آیفون از دیگر مشکلات آیفون 7 است. این دستگاه در هنگام بازکردن فایل های سنگین یا انجام دادن چند کار هم ‌زمان با گوشی  خش خش می کند. ظاهرا این مسئله به سنسور A10 آیفون ها مربوط است، اما قطعیتی برای آن وجود ندارد.

مشکلات حالت پرواز آیفون 7

بر اساس گزاراشات رسیده ظاهرا بعد از اینکه کاربران دستگاه خود را از حالت پرواز خارج می کنند، ارتباط آنها با شبکه های مخابراتی برقرار نمی شود. این مسئله از دیگر مشکلات آیفون 7 است.

دوربین آیفون ۷ به راحتی خراشیده می شود

با وجود اینکه اپل اعلام کرده بود که پوشش لنز آیفون 7 از کریستال است و در برابر ضربه مقاوم خواهد بود؛  اما آنچه که کاربران این مدل از آیفون تجربه کرده اند، چیزی خلاف این ادعا است. به طوری که جنس محافظ دوربین آیفون 7 کریستال نیست و به راحتی خراشیده می شود. این مسئله یکی از مشکلات آیفون 7 است که بسیاری از کاربران را ناراضی کرده است.

مشکلات ریموت کنترل ایرپاد

ریموت کنترل ایرپاد در کم و زیاد کردن صدا، پاسخ دادن و پایان دادن به تماس ها کاربرد دارد. یکی از مشکلات آیفون 7، درگیری های نرم افزاری در قسمت ریموت کنترل است که همراه با هدفون های بیسیم آیفون عرضه می شود.

تعمیرات آیفون 7

آیفون یا گوشی تلفن همراه اپل از محصولات پر طرفدار کمپانی اپل است که در ورژن های مختلفی عرضه می شود. سال هاست که گوشی های اپل با عنوان آیفون و در مدل های متنوع  وارد بازار می شوند. این محصول، ساختاری متفاوت با سایر گوشی های تلفن همراه در سایر برند ها دارد. از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری از فناوری ها و تکنولوژی های منحصر به فردی استفاده می کند. تعمیرات آیفون 7 از جمله خدماتی مهم نمایندگی رسمی اپل است.

اپل تعمیرکاران در این واحد اختصاصی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول را به دقت بررسی و ارزیابی می کنند. شناخت اپل تعمیرکاران از مشکلات و روش های تعمیری آیفون 7 منجر به تشخیص درست ایراد و ریشه یابی دقیق می شود. تمامی خدمات همراه با ضمانت نامه رسمی است.

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل برای تعمیر هر یک از محصولات اپل، واحدی جداگانه در نظر گرفته است. هر یک از محصولات اپل به خودی خود اجزایی پیچیده و ساختاری منحصر به فرد دارند. در نمایندگی تعمیرات اپل هر واحد به طور اختصاصی مسئولیت عیب یابی، ترمیم و تعمیر هر یک از محصولات اپل را بر عهده دارد. تعمیرکاران در هر یک از این واحد ها از میان افراد با تجربه و ماهر انتخاب شده اند. هر کدام تجربه ای طولانی و طلایی در حوزه کاری دارند.

همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع دستگاه های اپل را ریشه یابی می کنند. آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در نمایندگی اپل موجود است. به این ترتیب تعویض قطعه با امنیت بالا و کیفیت مثال زدنی انجام می شود. تکنسین های هر واحد تعمیراتی، اپل تعمیرکاران مجرب و متخصصی هستند که با ساختار درونی و ویژگی های خاص همه محصولات اپل به خوبی آشنایی دارند. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان دارد.

5/5(1 امتیاز)