شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

در اندروید حرفه ای شوید

[us_separator size=”custom” height=”32px”][us_separator size=”custom” height=”32px”]

در این مقاله قصد داریم شما کاربران عزیز را با ترفند های اندروید آشنا کرده و به این ترتیب، شما را در استفاده از موبایل ال جی تان حرفه ای تر نماییم. امکانات و قابلیت های بسیاری در گوشی های اندرویدی وجود دارد که بسیاری از کابران یا از آنها اطلاعی ندارند و یا فراموش می کنند از آنها استفاده کنند. این قابلیت ها معمولا مخفی هستند و آگاهی و استفاده از آنها، سبب به کار گیری پتانسیل استفاده نشده موبایل می ‌گردد. مطالب و ترفندهایی را که در ادامه این مطلب ذکر می شود، می توان حرفه ای ترین ترفندهای استفاده از موبایل های اندرویدی به شمار آورد. اطلاع از این ترفند ها باعث می شود که شما به صورت حرفه ای تر و کاربردی تر از موبایل ال جی خود استفاده کرده و به یک کاربر حرفه ای اندروید مبدل شوید. با ما همراه باشید تا با کاربردی ترین ترفندهای اندروید آشنا شوید.

ترفندهای اندروید

حرفه ای ترین ترفندهای اندروید

به عنوان حرفه ای ترین و البته کاربردی ترین ترفندهای اندروید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه‌جویی در زمان اتصال به WIFI

وقتی قصد اتصال گوشی به وای فای را دارید، باید رمز را تایپ نمایید. یکی از ترفندهای جالب اندروید در این زمینه این است که می توانید بدون تایپ کردن رمز و تنها با انتخاب یک گزینه، به WiFi متصل شوید. دکمه  WPSبه شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به جستجوی رمز، یک اتصال ایمن را در موبایل ال جی خود برقرار نمایید. ضمن باز کردن منوی WiFi موبایل خود، Advanced  را باز کرده و روی دکمه WPS بزنید. بعد از چند ثانیه باید ارتباط برقرار گردد. کارشناسان تعمیرات موبایل معتقدند که این کار امنیت استفاده از اینترنت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

استفاده از جستجوگر داخلی گوشی

یکی از جالب ترین ترفندهای اندروید و موبایل lg، استفاده از جستجوگر داخلی این دستگاه است. با استفاده از این قابلیت، دیگر احتیاجی به یک اپلیکیشن جستجوگر فایل (Explorer) نخواهید داشت. برای این کار کافی است به تنظیمات و بخش Memory & USB  بروید. به این ترتیب می توانید در بین فایل ها جستجو کرده و فایل مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

افزایش سرعت تصاویر متحرک

یکی دیگر از جالب ترین ترفندهای اندروید ، افزایش سرعت تصاویر متحرک است. برای این کار، وارد Setting و قسمت تنظیمات   Developeموبایل ال جی خود شده و همه زمان‌ های Animation را روی ۰٫۵ تنظیم کنید. منوها از این به بعد دو برابر سریع‌ تر باز خواهند شد و عملکرد سریع تلفن هوشمندتان را حس خواهید کرد.

قرار دادن تنظیمات مهم روی صفحه اصلی

در بخش تنظیمات گوشی مواردی وجود دارد که ممکن است مرتبا به آنها نیاز داشته باشیم. اگر این قسمت مدیریت سیم ‌کارت‌ها باشد یا بلوتوث، یا  WiFi، می توانید با استفاده از یک ویجت ۱×۱ که برای دسترسی در بخش تنظیمات قرار دارد، این موارد را به صفحه اصلی منتقل کرده و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. این مورد از ترفندهای اندروید به شما کمک می کند که برای دسترسی به موارد ذکر شده، نیازی به باز کردن مرتب بخش تنظیمات گوشی ال جی خود نداشته باشید.

از ماوس استفاده کنید

یکی از کاربردی ترین ترفندهای موبایل lg، استفاده از ماوس برای کار کردن با این دستگاه است. این طرفند به ویژه برای زمانی که صفحه نمایش گوشی شکسته و تاچ دچار مشکل شده، کاربرد خواهد داشت. با استفاده از  یک موس USB و اتصال آن به موبایل خود، می توانید عملیات مورد نظر را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای اجرای این مورد از ترفندهای اندروید ، نیاز به یک کابل OTG  دارید. نکته ویژه این است که این قابلیت برای آیفون تعبیه نشده و تنها کاربران اندروید می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

استفاده از کدهای مخفی

شرکت‌های تولیدکننده تلفن هوشمند کدهایی را ارائه می ‌دهند که با وارد کردن آن‌ها در قسمت شماره گیری می‌ توانید امور مختلفی مانند خاموش کردن صندوق دریافت پیام، نمایش IMEI و ورود به منو مخفی را انجام دهید. استفاده از این کدها یکی از مهم ترین ترفندهای اندروید است که بسیاری از کاربران از آنها مطلع نیستند. با اجرای هریک از ترفندهای ذکر شده در موبایل ال جی خود، می توانید ضمن استفاده از قابلیت های مخفی گوشی خود، به یک کاربر حرفه ای اندروید تبدیل شوید.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی در مرکز سخت افزار ایران شامل بخش های فروش و تعمیر کلیه ی محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و تجربه ی بالا در این مرکز، موجب ارائه ی خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است. در این نمایندگی، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند. در بخش فروش، تولیدات شرکت ال جی شامل: انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری، گوشی و تبلت، تجهیزات جانبی و … به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. همچنین در بخش تعمیرات ال جی محصولات ذکر شده به تخصصی ترین شکل بررسی و تعمیر می گردند.

برای مطالعه مطالب بیشتر، می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته