شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چگونه رجیستری آیفون را چک کنیم؟

چگونه رجیستری آیفون را چک کنیم؟ یا روش رجیستری کردن آیفون  چگونه است؟ این سوالات و سوالات مشابه وقتی مطرح شدند که طرح رجیستری با قدرت بیشتری در ایران کلید خورد. در حقیقت منظور از رجیستری  ثبت گوشی تلفن همراه در یک سامانه جامع است. این طرح سال ها در مرحله آزمایشی قرار داشت و بارها اجرایی شده بود، اما به دلیل مشکلات فنی بسیاری که داشت، متوقف می شد.

تا اینکه در نهایت از 14 آذر ماه 96 به صورت رسمی و با قدرت تمام کلید خورد و آغاز به کار کرد. آغاز به کار طرح  رجیستری با برند اپل بود و کم کم سایر برندها نیز وارد این طرح شدند. انجام طرح رجیستری فقط برای دستگاه هایی است که هنوز سیم کارت وارد آنها نشده است. هدف اصلی طرح رجیستری، مبارزه با قاچاق و واردات غیر قانونی گوشی های هوشمند است.

روش رجیستری کردن آیفون

بررسی روش رجیستری کردن آیفون

اجرای همه این مراحل قطعا و حتما باید توسط خریدار انجام شود و نه فروشنده: 

1. قبل از باز کردن جعبه آیفون، شناسه ۱۵ رقمی (IMEI) روی دستگاه را به شماره ۷۷۷۷ پیامک کنید و با انتخاب گزینه استعلام اصالت، از اصالت گوشی مطمئن شوید. این کار با استفاده از کد دستوری#7777* نیز قابل انجام است.

چگونه آیفون را رجیستر کنیم؟

2. در مرحله بعدی روش رجیستری کردن آیفون ، دستگاه را از جعبه خارج کنید، روشن کنید و کد دستوری #6#* را وارد کنید تا شناسه بین المللی ۱۵ رقمی (IMEI) نمایش داده شود. در این مرحله باید با دقت چک کنید تا IMEI نمایش داده شده با IMEI‌ ای که روی جعبه دستگاه درج شده کاملا یکسان باشد.

3. در ادامه روش رجیستری کردن آیفون ، کد دستوری#7777* را یک بار دیگر شماره‌گیری کنید و عدد مربوط به گزینه فعال سازی را انتخاب کنید. پس از آن شناسه بین‌المللی ۱۵ رقمی (IMEI)، کد فعال سازی مربوط به دستگاه و شماره سیم‌کارت دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، به همین ترتیبی که گفتیم وارد کنید و منتظر دریافت پیام موفقیت آمیز بودن فرایند باشید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

4. در نهایت به یاد داشته باشید که فاکتور رسمی با مهر فروشگاه که شماره شناسه ۱۵ رقمی (IMEI) دستگاه بر روی آن درج شده است، از فروشنده دریافت کنید.

نکات مهم در رجیستری کردن آیفون

  • همه پیام ها در مسیر رجیستری کردن آیفون با سرشماره HAMTA ارسال می شوند. به این نکته توجه کنید.
  • هنگام فعالسازی از سیم کارتی استفاده کنید که همواره مورد استفاده قرار می دهید. اگر با یک سیم کارت دیگر عملیات فعال سازی را انجام دهید، لازم است فرایند انتقال بهره بردار را طی کنید. اگر این فرایند را طی نکنید تنها به مدت 30 روز تلفن همراه بر روی سیم‌کارت جدید قابل استفاده خواهد بود.
  • اگر بعد از رجیستری کردن آیفون، پیامکی با مضمون عدم ثبت گوشی دریافت کردید، از خرید گوشی اجتناب کنید.
  • استفاده از طرح رجیستری هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است.

تعمیر موبایل اپل

موبایل اپل یا تخصصی تر بگوییم آیفون،  از جمله محصولات اپل است که طرفداران بسیار زیادی دارد. هر یک از ورژن های مختلف تلفن همراه اپل ساختار جداگانه و منحصر به فردی دارند. باید تعمیر موبایل اپل را به تعمیرکاران متخصص و حرفه ای واگذار کنیم. این دستگاه ممکن است به هر دلیلی دچار اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری شود. باید با ریشه یابی و عیب یابی دقیق مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا کنیم.

در واحد تعمیرات آیفون ابزارآلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای وجود دارند که هر کدام در مسیری خاص مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تعمیر آیفون خود را به این مرکز بسپارید، می توانید از ضمانت نامه های رسمی و امکانات و تسهیلات ویژه بهره مند شوید.

تعمیرات اپل

اجرای تعمیرات اپل کار هر تعمیرکاری نیست. همه محصولات کمپانی اپل ساختاری پیچیده و منحصر دارند. هر کدام به تنهایی دنیایی از فناوری و تکنولوژی را همراه خود دارند. آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بود، اپل واچ و اپل تی وی و … مجموعه ای از محصولات کمپانی اپل هستند که برای تعمیر هر یک از آنها باید تخصص مربوطه را داشته باشیم تا بتوانیم تعمیری درست و اساسی را پیاده کنیم. واحد تعمیرات اپل از حضور متخصصان و تکنسین های مجرب و زبده کمک گرفته است.

هر یک از این اپل تعمیرکاران در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری محصولی خاص مهارت دارند. بنابراین می توانند مطمئن ترین خدمات تعمیراتی را به کاربران ارائه دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات را از همکاران ما در نمایندگی اپل جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی اپل و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)