شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

رونمایی از اولین تلویزیون 8K QLED سامسونگ

تلویزیون هوشمندQ900FN  سامسونگ طی رویدادی به صورت رسمی رونمایی شد.

 رونمایی از تلویزیون هوشمند جدید سامسونگ خبری است که توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان لوازم خانگی را جلب کرده است. این کمپانی در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۸ ، به صورت رسمی تلویزیون هوشمند 8K QLED  جدیدش را معرفی کرده است. این محصول یک تلویزیون 8K  است که سامسونگ عنوانQ9S  را برای آن انتخاب کرده است. هوش مصنوعی یکی از قابلیت های جالب توجه این محصول است که نظر کاربران و کارشناسان را به خود جلب نموده است. در ادامه در مورد اولین تلویزیون 8K QLED  سامسونگ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های اولین تلویزیون 8K QLED  سامسونگ

سامسونگ در کنفرانس اخیر خود درIFA 2018 ، به صورت رسمی از اولین تلویزیون 8K QLED  خود پرده برداری کرد. این محصول که تحت عنوانQ900FN  عرضه شده است، از ویژگی ها و قابلیت های متمایزی برخوردار است که آن را به یک محصول ویژه تبدیل کرده است. یکی از این ویژگی های جالب توجه، پایه‌ ی نگه‌ دارنده‌ ی آن است که وِیژگی های جالبی دارد. همچنین مواردی از جمله رزولوشن 8K  واقعی و آپ ‌اسکیل تصاویر به ‌کمک هوش مصنوعی را می توان به عنوان مهم ترین قابلیت های این تلویزیون هوشمند به شمار آورد. طبق ادعای کمپانی سازنده، حداکثر روشنایی اولین تلویزیون 8K QLED  سامسونگ ۴۰۰۰ نیت است و از استاندارد HDR10+ هم پشتیبانی می ‌کند.

QLED در تلویزیون جدید سامسونگ

اولین تلویزیون 8K QLED  سامسونگ علاوه بر ویژگی های یاد شده، بیشتر قابلیت های تلویزیون ‌های QLED فعلی را نیز پشتیبانی می کند. توانایی شناسایی خودکار دستگاه‌‌ های متصل‌شده، حالت Ambient و اپ‌ هایی نظیر اخبار، تصاویر و آب ‌و‌ هوا از جمله مهم ترین قابلیت های این محصولات به شمار می روند. در مورد قیمت و تاریخ دقیق عرضه این محصول، فعلا اطلاعاتی منتشر نشده است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، خدمات مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این کمپانی چند منظوره را به کاربران محترم ارائه می دهد. این مرکز به واسطه تلاش شبانه روزی کارکنانش در طول سالهای اخیر توانسته در جلب رضایت شما کاربران گرامی موفق عمل کند. همکاران ما در این نمایندگی تلاش می کنند با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازند. فروش جدیدترین محصولات لوازم خانگی، ماشین های اداری، گوشی، تبلت، کامپیوتر، دوربین، تجهیزات جانبی و … سامسونگ به صورت اورجینال، تعمیرات سامسونگ و نیز سرویس های گسترده ی پس از فروش، عمده خدماتی هستند که در نمایندگی samsung به کاربران ارائه می گردد.

برای پیگیری اخبار روز فناوری، می توانید به این بخش وب سایت مراجعه نمایید.

[us_carousel columns=”3″ items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته