شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

سرویس کولر گازی سامسونگ

سرویس کولر گازی سامسونگ یکی از اقداماتی است که به خصوص در فصل گرم سال، بسیار پر ترافیک است. این دستگاه از جمله دستگاه های پر کاربردی است که در حوزه لوازم خانگی کمپانی سامسونگ دسته بندی می شود و برای ارائه سرویس های مرتبط با آن باید برنامه ریزی های دقیق و ویژه ای انجام می شود.

کولر گازی باید متناسب با شرایط جوی و جغرافیایی مورد نظر انتخاب و استفاده شود تا کارایی لازم را داشته باشد. برای سرویس کولر گازی سامسونگ باید از اصول و قواعدی خاص پیروی کنید که در ادامه به آن اشاره می کنیم؛

اهمیت سرویس کولر گازی سامسونگ

وقتی بحث از سرویس کولر گازی می شود، در حقیقت به این معنی است که برای بهبود کیفیت دستگاه باید اقداماتی انجام دهیم یا برای اینکه به تعمیر کولر گازی نیاز پیدا نکنیم و از این موضوع پیشگیری به عمل آوریم، از مسیر سرویس، البته سرویس به موقع کولر گازی، وارد عمل می شویم.

یکی از اقداماتی که برای سرویس کولر گازی سامسونگ می توانید انجام دهید، این است که به طور مرتب فیلتر کولر گازی خود را تمیز کنید، زیرا کثیفی آن باعث می شود، بهره وری و راندمان کار کولر گازی کاهش پیدا کند.

در حقیقت هوای گرمی که به داخل پنل کولر گازی کشیده می شود تا با گذشتن از روی کویل های خنک به هوای خنک و دلچسب تبدیل شود، باید از این فیلتر ها  عبور کند، زمانی که این فیلتر ها کثیف باشند، اساسا این روند با مشکلاتی روبه رو خواهد شد و کیفیت باد خنک دستگاه را متزلزل خواهد کرد.

توصیه می کنیم این کار را هر هفته انجام دهید، زیرا بسیار ساده و راحت انجام می شود و در مقابل تاثیر چشمگیری در عملکرد نهایی دستگاه خواهد داشت.

مراحل سرویس کولر گازی سامسونگ

برای سرویس کولر گازی سامسونگ  قبل از هر اقدامی، برق کولر گازی را قطع کنید تا هر گونه خطر احتمالی را به صفر برسانید. برای این کار یا فیوز را کلا قطع کنید یا کولر را از منبع تغذیه جدا کنید.

 اکنون برای سرویس کولر گازی سامسونگ قاب جلویی پنل را بازکرده و ۲ عدد فیلتر آن را بیرون آورید و با استفاده از فشار آب کاملا تمیز شستشو دهید. به طوری که خاک و گرد و غباری روی آن باقی نماند.

اکنون سنسور کولر را بیرون آورید و تمیز کنید و دوباره جا سازی کنید. این سنسور وظیفه‌ چک کردن دمای محیط را دارد و به برد، فرمان روشن و خاموش شدن خودکار کولر گازی را می‌دهد، لذا اگر این سنسور کثیف باشد، به دلیل فرمان اشتباه به برد  در سیستم اختلال ایجاد می‌شود. پس با سرویس کولر گازی سامسونگ این مشکل را می توان پیشگیری کرد.

چگونگی سرویس کولر گازی سامسونگ

اساسا سرویس کولر گازی سامسونگ  مربوط به نظافت داخلی و خارجی این دستگاه است که راندمان و کارایی این دستگاه را افزایش می دهد.

از آنجا که کولرهای گازی در تماس مستقیم با گرد وغبار و آلودگی ها  هستند؛ با رعایت اصول بهداشتی، باید همه تلاش خود را کنیم تا عمر مفید دستگاه افزایش یابد و مصرف برق کاهش پیدا کند؛ بنابراین سرویس کولر گازی سامسونگ بهره وری از دستگاه را بالا می برد.

نحوه شستن کویل های پنل داخلی در سرویس کولر گازی سامسونگ

اکنون باید فین‌های یا کویل های کولر را شستشو دهید. با این کار هوای تمیز به خوبی و به راحتی در گردش در می آید.شما می‌توانید به‌وسیله یک آب‌پاش به کویل ها آب بپاشید و وقتی کاملا خیس شدند با یک برس نرم به‌صورت عمودی روی آنها بکشیده تا پرز و گرد و خاک آن تمیز شود.

اگر این کویل ها علاوه بر گرد و خاک، چرب هم هستند، از اسپری گاز پاک کن استفاده کنید. برای سرویس کولر گازی سامسونگ و تمیز کردن کویل ها می توانید از بخار شوی هم استفاده کنید. در هر صورت و با هر شرایطی توصیه می کنیم که عملیات سرویس کولر گازی سامسونگ را به یک سرویس کار معتبر و مجرب بسپارید.

 تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

لوازم خانگی یکی از حوزه های کاری کمپانی سامسونگ است که در این حوزه بسیار خوش درخشیده است. این تجهیزات کاربران بسیاری دارد. با وجود اینکه کیفیت این ردیف از محصولات سامسونگ بی نظیر و بی رقیب است، با این حال همواره احتمال اختلال وجود دارد.

برای برطرف سازی این احتمالات نیاز است که مرکزی معتبر و مجاز مسئولیت سرویس و تعمیر و ترمیم این محصولات را بر عهده بگیرد. در واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، همه امکانات و شرایط برای تامین رفاه کاربران فراهم است.

نمایندگی سامسونگ

در نمایندگی سامسونگ می توانید مجموعه ای از بهترین و منحصر ترین امکانات را دریافت کنید. این نمایندگی رسمی و مجاز، در حوزه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت بسیار گسترده و وسیع دارد. کمپانی سامسونگ در ایران طرفداران و کاربران بسیاری دارد. به همین دلیل است که وجود یک نمایندگی رسمی و مجاز از کمپانی سامسونگ ضرورتی انکار ناپذیر است.

در نمایندگی مرکزی سامسونگ می توانید با بهره مندی از تسهیلات و امتیازات ویژه خریدی ایده آل در هر یک از حوزه های کاری سامسونگ داشته باشید و به طور کلی خرید خود را بیمه کنید.

واحد های تعمیرات سامسونگ

لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم  هوشمند و ماشین های اداری، عنوان واحد های تعمیراتی اصلی سامسونگ است که هر کدام زیر مجموعه های خاص و ویژه خود را دارد. هر یک از این واحد ها از ابزار و تجهیزات به روز و مدرن برای عیب یابی و ترمیم و تعمیر استفاده می کنند.

به همین دلیل می توانند کیفیت تعمیر  محصول مورد نظر را از هر لحاظ تامین کنند. در واحد های تعمیرات سامسونگ، تکنسین ها و تعمیرکارانی حضور دارند که در حوزه اختصاصی خود دارای سال ها تجربه طلایی و طولانی هستند.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته