شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

صدای تلویزیون ال جی

صدای تلویزیون ال جی یک بخش مهم همچون سایر بخش های این دستگاه است که نبود آن عملا استفاده از دستگاه را بی معنی می کند. وقتی صدا در تلویزیون دچار اختلالاتی شود، تنها تصویر است که باقی می ماند که اصلا رضایت بخش نیست. خرابی صدا اگر با قطع شدن خود را نشان ندهد، با کم شدن و بی کیفیت شدن و کم کیفیت شدن خود را نشان خواهد داد.

در این شرایط کاربر تلاش می کند برای حل موضوع و تعمیر صدای تلویزیون ال جی حجم صدا را تا جایی که می تواند زیاد کند، تا صدای دیالوگ ها در تلویزیون را بشنود. این کار یا تاثیر گذار نیست و یا باعث می شود که صوت‌ های بلند و گوش خراشی چون انفجار، تصادف ماشین‌ ها و… را بسیار بی کیفیت و آزار دهنده بشنوید.در چنین شرایطی نمی توانید یک حجم صدای واحد را روی محتوا تنظیم کنید و در نهایت تجربه استفاده از تلویزیون برای شما تلخ می شود.

صدای تلویزیون ال جی

فهرست مطالب

رفع مشکل صدای تلویزیون ال جی

بدیهی است که اگر با اجرای درست تنظیمات و چک کردن همه موارد موثر در پخش صدا به این نتیجه رسیدید که مشکل چیزی فراتر از این حرف ها است، باید با مرکز تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید. نگران نباشید. این مشکل راه حل دارد، راه حلی که اجرای آن تنها از عهده یک تعمیرکار ماهر و یک مرکز معتبر بر می آید.

احتمالا مین برد درگیر اختلالاتی است که  صدای تلویزیون ال جی در نمی آید. با تعمیر مین برد  هیچ نگرانی برای برگشت به این عیب وجود ندارد. در صورتی که قطع صدای تلویزیون ال جی ناشی از خرابی بلندگو باشد، بلندگوها باید تعویض شوند، این تعویض باید از سوی یک مرکز معتبر و مجاز که آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال در اختیار دارد، انجام شود.

علل خرابی صدای تلویزیون ال جی

خرابی مین برد و  عملکرد ناقص این قطعه  یکی از علل شایعی است که موجب قطع صدا تلویزیون ال جی می شود. خرابی بلندگو و اسپیکر ها نیز در عملکرد ناقص صدا در تلویزوین ال جی موثر است. به همه اینها باید تنظیمات غلط را نیز اضافه کنید. در واقع اگر صدای تلویزیون ال جی شما به دلیل تنظیمات غلط و نادرست، قطع شده باشد، باید بگوییم که کاربر  بسیار خوش شانسی هستید. می توانید با کمک دفترچه راهنما و مرور آن تنظیمات درست را اجرا کنید و در نهایت تعمیر صدای تلویزیون ال جی را خودتان انجام دهید.

دلیل بی صدا شدن تلویزیون ال جی

بی صدا شدن تلویزیون مساله ای محدود به تلویزیون های ال جی نیست و تمامی مدل ها و برندهای این دستگاه ممکن است درگیر آن شوند. در این حالت، با وجود عادی بودن نمایش تصویر، صدای دستگاه قطع می شود. عوامل مختلفی ممکن است در بروز این مشکل دخالت داشته باشند. معمولا یکی از اصلی ترین علل قطع شدن صدای تلویزیون ال جی یا هر برند دیگری، خرابی اسپیکرهاست.

قطع شدن اتصالات بلندگوها و یا از کار افتادن آنها مانع از پخش صدا خواهد شد. معیوب بودن مین برد هم می تواند منجر به بی صدا شدن تلویزیون ال جی شما شود. در نهایت این که گاهی به دلیل به هم ریختن تنظیمات، صدای تلویزیون قطع می شود. بهتر است در صورت بروز این مشکل اول تنظیمات صدا را چک کرده و در صورت نیاز این بخش را اصلاح کنید. چنانچه تلویزیون همچنان بی صدا بود، از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

مشکل صدای تلویزیون ال جی

تنظیمات صدای تلویزیون ال جی

یکی از اقداماتی که باید برای بهبود صدای تلویزیون ال جی و یا هر برند دیگری انجام دهید، تنظیمات صداست. شما باید بر اساس مدل تلویزیون خود وارد بخش تنظیمات شده و گزینه تنظیم صدا را انتخاب کنید. سپس بر اساس دستگاه های جانبی (اسپیکر یا سینمای خانگی) صدا را مطابق میل و سلیقه خود تنظیم نمایید. این کار گاهی به رفع مشکلات صدای تلویزیون lg هم کمک می کند. توجه داشته باشید که تنظیمات صدا بر اساس مدل و برند تلویزیون متفاوت است. معمولا در دفترچه راهنمای همراه دستگاه اطلاعاتی راجع به روش های تنظیمات صدا درج شده است. چنانچه در این زمینه با مشکل مواجه شدید، می توانید از تیم تعمیرات تلویزیون ال جی در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

تعمیر تلویزیون ال جی

کمپانی ال جی، یک شرکت معتبر و خوش نام است که با استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های جدید، مدل های مختلفی از تلویزیون را طراحی، تولید و روانه بازار می کند. برای تعمیرات تلویزیون ال جی از هر مدل می توانید به تخصص و دانش تعمیرکاران واحد اختصاصی تلویزیون ال جی اعتماد و اطمینان کنید. تحقیق، اعتماد و اطمینان حق شماست.در این واحد تعیراتی ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای فراهم است که مسیر عیب یابی، تعمیر و ترمیم را سهل و ساده می کند. تماس بگیرید و از سایر امکانات این واحد بهره مند شوید.

واحد های تعمیرات ال جی

لوازم خانگی و لوام صوتی و تصویری، موبایل، تبلت و تجهیزات وابسته به آنها از جمله محصولات کمپانی ال جی است که هر کدام زیر مجموعه های خاص خود را دارد. از جمله محصولات ال جی می توان به یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر، کولرگازی، اجاق گاز، تلویزیون، سینمای خانواده، دستگاه های پخش فیلم و … اشاره کرد.هر یک از این محصولات و هر محصول دیگری که متعلق به برند ال جی باشد و لوگوی ال جی را به همراه داشته باشد، در هر یک از این واحدهای تعمیرات ال جی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و تعمیر و ترمیم می شود.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی یکی از واحد های معتبر و مجازی است که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به صورت گسترده و وسیع فعالیت می کند. این نمایندگی با ارائه خدمات و تسهیلات منحصر و اختصاصی توانسته است درصد قابل توجهی از رضایت کاربران را به خود جلب کند. در تنها نمایندگی ال جی در ایران می توانید با استفاده از خدمات مشاره ای رایگان، اطلاعات مفید و مناسبی درباره محصول مورد نظر خود به دست آورید و با دانش و آگاهی وارد مسیر خرید شوید.

می توانید مسئولیت صفر تا صد خرید خود را به کارشناسان ما واگذار کنید؛ به این معنی که با استفاده از دانش و تجربه این کارشناسان و با در نظر گرفتن فاکتور های اساسی در خرید، محصولی متناسب با شرایط اختصاصی خود خریداری نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های موجود در وبسایت رسمی نمایندگی ال جی، با کارشناسان مربوطه صحبت کنید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

5/5(3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *