شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

عرضه آیپد پرو 2018 بدون جک هدفون

آیپد پرو 2018 اپل بدون جک هدفون به بازار عرضه می‌ شود. اپل یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع تبلت است که این محصول خود را تحت عنوان آیپد و در مدل های متنوع تولید و به کاربران عرضه نموده است. اخیرا اطلاعاتی فاش شده مبنی بر اینکه آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل با ضخامت ۵.۹ میلی ‌متر و بدون جک هدفون،‌ به زودی به بازار عرضه خواهد شد. بر طبق اخبار منتشر شده، تبلت جدید اپل قرار است باریک ترین تبلت دنیا باشد و با توجه به ضخامت کم این دستگاه، فضایی برای قرار دادن جک هدفون ۳.۵ میلی ‌متری در این دستگاه باقی نخواهد ماند. در ادامه خبر عرضه آیپد پرو 2018 را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

ویژگی های آیپد پرو 2018

در مورد ویژگی های آیپد پرو 2018 حدس ها و شایعات بسیاری منتشر شده است. این محصول به احتمال زیاد دارای بریدگی نمایشگر خواهد بود و همچنین، از فیس آیدی نیز در حالت عمودی پشتیبانی می کند. با توجه به ضخامت ۶.۱ میلی ‌متری آیپد پرو، به احتمال زیاد مدل جدیدتر، باریک ‌تر از مدل قبلی طراحی خواهد شد. همچنین گمانه زنی های منتشر شده حاکی از این است که محصول مورد بحث، در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی ۵.۹ میلی‌ متر و دیگری، ۱۰.۵ یا ۱۱ اینچ ضخامت خواهد داشت. همچنین انتظار می رود حاشیه‌‌ی بالایی، پایینی و دو طرف آیپد پرو جدید در حدود ۶ میلی ‌متر باشد. به طور کلی اخبار و حدسیات منتشر شده در مورد آیپد پرو 2018 ، باریک تر شدن حاشیه دستگاه نسبت به مدل های قبلی را خبر می دهند. همچنین در خبرهای قبلی گفته شده بود که باید منتظر آیپد پرو با بریدگی بالای نمایشگر برای قرار گرفت دوربین TrueDepth برای فناوری فیس‌ آیدی باشیم. یکی دیگر از ویژگی های احتمالی این دستگاه نیز حذف دکمه فیزیکی هوم می باشد. همچنین گفته می شود که این دستگاه قرار است به جای اتصال لایتنینگ از USB-C بهره ببرد.

حذف جک هدوفون در آیپد جدید

در میان شایعات و اخبار موجود، آنچه بیش از همه در مورد آیپد پرو 2018 جلب توجه می کند، حذف شدم جک هدفون است که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره کردیم. البته این اولین بار نیست که چنین خبرها و شایعاتی در مورد جک هدفون منتشر می‌ شود. در ماه جولای، مک اواتاکارا اعلام کرد که مدل‌ های آینده‌ ی آیپد پرو اپل، فاقد جک هدفون خواهند بود. در واقع این کمپانی با حذف کردن جک هدفون از محصولاتش، تلاش می کند که کاربران خود را به سمت استفاده از هدست ‌های بلوتوث مانند  AirPodها یا استفاده از راهکارهای مبتنی بر درگاه لایتنینگ تشویق کند.

زمان عرضه تبلت جدید اپل

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آیپد پرو 2018 فاش نشده است. اما از آنجا که این شرکت در ماه اکتبر‌ (اوایل آبان ‌ماه) قصد برگزاری رویدادی را دارند، انتظار می رود که تبلت جدید اپل نیز در همین رویداد به صورت رسمی رونمایی گردد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل ، مرکزی رسمی برای ارائه ی خدمات حوزه ی فروش و تعمیر کلیه ی محصولات این کمپانی به کاربران می باشد. این مرکز، با به خدمت گرفتن کارشناسان مجرب فروش و نیز تعمیرکاران حرفه ای، توانسته خدمات با کیفیتی را در طول سالها فعالیت به کاربران خود ارائه دهد. کاربران گرامی در صورت تماس با هریک از واحدهای نمایندگی apple، راهنمایی لازم را در جهت رفع نیاز و مشکل خود دریافت خواهند نمود. در این مرکز، در ازای کلیه ی خدمات ارائه شده به کاربران ضمانت نامه ای ارائه می گردد که ضامن صحت این خدمات می باشد. تعمیرات اپل نیز یکی از تخصصی ترین واحدهای فعال در نمایندگی این شرکت است که با بهره مندی از کادری مجرب و استفاده از دستگاه ها و ابزار آلات پیشرفته و مدرن، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهد.

امتیاز شما به این نوشته