شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

فلت مک بوک اپل

فلت مک بوک اپل یکی از قطعات بکاررفته در این دستگاه است که امکان بروز خرابی در آن وجود دارد. خرابی های پیش آمده در کابل فلت عموماً به دلیل وارد شدن ضربه به این دستگاه و تحمل فشار بیش از حد اتفاق می‌افتد. از این‌رو توصیه می‌شود در جابجایی‌های دستگاه و در حین کار با آن، به این مسئله توجه شود. خوشبختانه خرابی های فلت مک بوک با تعویض و تعمیر این بخش از دستگاه قابل رفع است و این مسئله –یعنی نیاز به تعمیر یا تعویض فلت- بسته به نظر کارشناس تعمیر مک بوک دارد.

نکته آخر آنکه خرابی‌های پیش آمده در فلت نشانه‌هایی دارد که با مشاهده آنها، می‌توان پی به خرابی این بخش از دستگاه برد. شما کاربران گرامی می‌‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اشکال در مک بوک مورد استفاده خویش به نمایندگی اپل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر فلت مک بوک اپل

تعمیر فلت مک بوک اپل

برای تشخیص خرابی فلت، کافی است تا به نشانه‌های ظاهر شده در لپ تاپ توجه کرد. خرابی های پیش آمده در لپ تاپ در صورتی که ناشی از فلت باشند، با تعویض و یا تعمیر این قطعه برطرف می‌گردد. برای مثال یکی از نشانه‌های خرابی فلت لپ تاپ اپل بروز مشکل No-Boot در لپ تاپ است. مشکل No-Boot در لپ تاپ زمانی رخ می دهد که لپ‌تاپ ظاهراً روشن بوده و حالت نرمال دارد اما تصویری در آن مشاهده نمی‌شود.

در چنین مواردی کارشناسان تعمیر فلت لپ تاپ Apple به کنترل سیگنال‌های خروجی گرافیک پرداخته و پس از بررسی نتایج، جهت تعمیر این بخش از دستگاه اقدام می‌نمایند. در صورت خرابی فلت مک بوک اپل توصیه می‌شود سرویس‌های مرتبط با تعویض و تعمیر فلت لپ تاپ را صرفاً از مراکز مجاز و استاندارد این حوزه دریافت نمایید؛ زیرا قرار گرفتن فلت جایب دیگر –یعنی جایی جز مکان اصلی آن-  ممکن است منجر به له شدگی، پارگی یا آسیب فلت شود. بعلاوه ممکن است در اثر برخورد سیمهای فلت دستگاه، لپ تاپ شما دچار اتصالی شده و در نهایت مادربرد دستگاه آسیب ببیند.

علائم خرابی فلت مک بوک اپل

فلت مک بوک اپل در صورت خرابی علائمی دارد که با مشاهده آنها می‌توان به خرابی این قطعه پی برد. جهت اطمینان از این مسئله که نشانه‌های مشاهده شده، به دلیل خرابی فلت هستند می‌توانید دستگاه خود را به یک مانتیور خارجی وصل کنید. در این وضعیت اگر مانیتور خارجی همه داده ها و تصاویر دستگاه را به خوبی نشان داد، این بدان معناست که خرابی های پیش آمده ناشی از بروز اشکال در فلت لپ تاپ است. در غیراینصورت باید علت اشکالات پیش آمده را در جای دیگر جستجو کرد. برخی از علائم خرابی فلت لپ تاپ اپل عبارت است از:

  • مشکی بودن صفحه نمایش لپ تاپ علی‌رغم روشن بودن آن: در این وضعیت در صورت تکان دادن دستگاه، احتمال دارد صفحه نمایش روشن شود و کار کند.
  • تاریک بودن صفحه نمایش مک بوک علی‌رغم کار کردن لپ تاپ: ضمن آنکه می‌توان مقدار کمی تغییر رنگ و تصاویر کم نور را نیز مشاهده کرد.
  • تیره شدن صفحه نمایش مک بوک پس از چندبار چشمک زدن: در این وضعیت با تکان دادن لپ تاپ دستگاه دوباره شروع به چشمک زدن می‌کند.
  • سیاه و سفید شدن صفحه نمایش: یکی دیگر از نشانه‌های خرابی فلت مک بوک اپل آن است که صفحه نمایش سفید یا سیاه است اما با یک مانیتور خارجی کار می‌کند.
  • ظاهر شدن خطوط راه راه افقی و عمودی: یکی دیگر از علائم خرابی فلت لپ تاپ اپل آن است که خطوط راه راه افقی و عمودی بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شود، که این خطوط با تکان دادن صفحه تغییر می‌کنند. شما کاربران گرامی می‌‌توانید در صورت مشاهده هر ک از این نشانه‌ها در مک بوک مورد استفاده خویش به نمایندگی رسمی اپل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.
فلت مک بوک اپل

نمایندگی رسمی اپل

خدمات تخصصی نمایندگی رسمی اپل منحصر به دستگاهی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه ها – اعم از آیفون، مک بوک، آی مک، آیپد و … می توانند پس از حضور در نمایندگی رسمی اپل به پارت تعمیرات مرتبط با محصول خویش مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. چیره‌دستی کارشناسان نمایندگی رسمی اپل در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در پارت های تعمیرات اپل گردند. نمایندگی رسمی تعمیرات اپل در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”5″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″ overriding_link=”post”]
امتیاز شما به این نوشته