شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

قاب باتری‌دار گلکسی نوت۸

قاب باتری‌دار گلکسی نوت۸ توسط شرکت ZeroLemon تولید شده است. هدف از عرضه و تولید این قاب علاوه بر افزایش حجم باتری بدلیل برخی ایرادات مدلهای گوشی سامسونگ بود. اگرچه بزرگترین مزیت باتری گلکسی نوت ۵ و اس۶ امکان شارژ سریع آنهاست اما این باتریها غیرقابل تعویض میباشند.

باتری مدل‌های جدید گوشی سامسونگ ۳۰۰۰ تا ۳۳۰۰ میلی‌آمپری تعبیه شده‌اند. با استفاده از قاب باتری زیرولمون ۵۵۰۰ میلی‌آمپر به باتری دستگاه شما اضافه خواهد شد. چنین ظرفیتی تقریبا سه برابر میزان معمولی شارژ می‌باشد. طبق گفته سازنده آمریکایی، قاب باتری‌دار گلکسی نوت۸ ظرفیت مکالمه این گوشی را تا ۴۸ ساعت و پخش فیلم و موسیقی را به ترتیب بمیزان ۱۶ و ۷۴ ساعت افزایش میدهد.

قاب باتری‌دار گلکسی نوت۸

مزایای قاب باتری‌دار گلکسی نوت۸

یکی از مهمترین مزیت‌های مدل جدید قاب باتری‌دار گلکسی نوت۸ نسبت به مدل‌های قبلی، کاهش طول قاب است. ZeroLemon در این مدل قسمت انتهایی قاب را کمی باریک‌تر طراحی کرده است. علاوه بر این در بخش اسکن اثرانگشت و لنز دوربین بمنظور سهولت در استفاد کاربران فضای بیشتری تعبیه شده است. از این پس تصاویری که با Galaxy Note8 گرفته میشود بدون حاشیه خواهد بود!

از دیگر خصوصیات قابل ذکر این قابِ ضدضربه، پورتهای اضافی درنظر گرفته شده برای آن است. در این حالت قادر خواهید بود دستگاه‌های دیگری را نیز با این قاب شارژ کنید. قاب باتری‌دار گلکسی نوت۸ دارای نشانگر سطح باتری و وضعیت شارژ نیز میباشد.

معایب قاب باتری‌دار گلکسی نوت۸

از مهمترین معایبی که کاربران قاب باتری‌دار گلکسی Note8 ذکر کرده‌اند وزن سنگین آن است. وزن این قاب ۱۴۹ گرم میباشد که در کنار وزن ۱۹۵ گرمی گوشی به ۳۴۴ گرم میرسد. همچنین با استفاده از این قاب ضخامت گوشی گلکسی نوت۸ از ۸٫۶ میلی‌متر به ۱۹٫۰۵ میلی‌متر خواهد رسید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ / نمایندگی samsung / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیرات گلکسی نوت۸ سامسونگ / تعمیر لپ‌تاپ سامسونگ / تعمیر کولرگازی سامسونگ / تعمیرات تلویزیون سامسونگ / تعمیر پرینتر samsung

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران را برآورده سازد. این مرکز ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سامسونگ میباشد. این خدمات بدست زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی انجام میگیرد.

محصولات کمپانی سامسونگ همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. همانطور که مستحضرید موبایل‌های سامسونگ در بازار جهانی با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو بوده‌اند. به همین دلیل تعمیرات گلکسی نوت۸ سامسونگ نیز در این مرکز بصورت کاملا تخصصی انجام میگیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات سامسونگ و ویژگی‌های هر یک از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

لینک‌های مفید

تعمیرات تخصصی موبایل اپل / تعمیرات تخصصی موبایل ایسوس / تعمیرات تخصصی موبایل ایسر / تعمیرات تخصصی موبایل فوجیتسو / تعمیرات تخصصی موبایل لنوو / تعمیرات تخصصی موبایل سونی / تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ / تعمیرات تخصصی موبایل هواوی / تعمیرات تخصصی موبایل شارپ / تعمیرات تخصصی موبایل ال جی / تعمیرات تخصصی موبایل پاناسونیک / تعمیرات تخصصی موبایل کیوسرا

در دیگر صفخات سایت به مطالعه اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول سامسونگ بپردازید.

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

امتیاز شما به این نوشته