شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

قیمت آیفون ایکس در ایران

قیمت آیفون ایکس در بازار ایران بدلیل واسطه ها و هزینه های ورود به کشور بیشتر از دو برابر قیمت واقعی آن اعلام شده است. کمپانی اپل بمناسب تولد 10 سالگی آیفون ، در کنار نمونه‌های عادی عرضه شده به بازار یک نمونه ویژه با نام آیفون ایکس یا آیفون 10 نیز عرضه کرده است. اپل از آیفون X بعنوان نماد پیشرفت تلفن همراه در یک دهه یاد میکند.

قیمت آیفون ایکس 64 گیگابایتی بطور رسمی 999 دلار اعلام شده است. این قیمت حتی در کشورهای توسعه یافته نیز برای یک موبایل بسیار گران میباشد. ولی همین خاص بودن و تولید اولیه محدود سبب درخواست خرید آن حتی با چند برابر قیمت آن شده است. چند فروشگاه اینترنتی ایرانی پیش فروش آیفون ایکس را با قیمت های زیر آغاز کرده‌اند:

  • قیمت آیفون ایکس با ظرفیت 256GB برابر : 10,850,000 تومان
  • قیمت آیفون ایکس با ظرفیت 64GB برابر : 8,350,000 تومان
قیمت آیفون ایکس در ایران

خدمات تخصصی موبایل اپل در پیشه کمک: تعمیر هارد آیفون

تاثیر حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور بر قیمت آیفون ایکس

بدلیل عدم حضور رسمی کمپانی اپل در بسیاری کشورها مانند ایران شاهد بوجود آمدن بازار سیاه موبایل اپل هستیم. البته همانطور که در خبرها آمده است امسال اپل اپلیکیشن استارتاپ‌های ایرانی را از اپ استور خذف کرده است. این کمپانی با این عمل خود نشان داده‌است تمایل چندانی برای ارائه خدمات به کاربران ایرانی خود ندارد.

در همین راستا طبق آمارهای گرفته شده از کاربران ایرانی در یک نظرسنجی توییتری بیش از نیمی از آنها عدم تمایل به خرید موبایل های اپل را اعلام داشتند. طبق بررسی های صورت گرفته حتی با حذف واسطه‌ها و هزینه های ورود به کشور قیمت آیفون ایکس در ایران معادل 4 میلیون تومان خواهد شد. اما آیا با حذف اپ‌های ایرانی از فروشگاه اپل، کاربران ایرانی بازهم علاقه‌مند به خرید این محصول میباشند؟

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

کادر فنی نمایندگی اپل با تسلط و تکیه بر تجربه و مهارت و با استفاده از درجه یک‌ترین تجهیزات ، تعمیرات موبایل اپل را به مشتریان محترم ارائه می‌دهد. کارشناسان تعمیرات اپل درصورت لزوم به تعویض قطعه حتما از قطعه اورجینال استفاده می‌نمایند. متخصصین مرکز تعمیرات موبایل اپل ملزم به حضور در دوره هایی هستند که از سوی مدیریت جهت به روز رسانی اطلاعات کادر فنی در سیکل های مشخص برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌سازیم ، خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت نمایندگی اپل به شدت مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد. هدف این مجموعه ارائه خدمات تعمیر با کیفیت درکنار گارانتی کلیه محصولات به مشتریان عزیز است. درصورت اطلاع از واحدهای تعمیرات اپل میتوانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

با مراجعه به دیگر بخش های وب سایت می توانید به مطالعه اخبار، مقالات و سوالات متداول اپل بپردازید.

امتیاز شما به این نوشته