شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

قیمت کولرگازی سامسونگ

قیمت کولرگازی سامسونگ قطعاً یکی از مؤلفه‌های مهم برای افرادی است که قصد خرید این محصول را دارند. چرا که در کنار کیفیتِ ساخت و نوع این دستگاه، آنچه که در نهایت خرید یا عدم خرید این دستگاه را نهایی خواهد کرد، قیمت آن خواهد بود. قیمت این محصول، قطعاً بسته به نوع دستگاه، کیفیت آن، اورجینال یا فیک بودن، دارا بودن گارانتی یا نداشتن آن و مواردی از این دست در نوسان خواهد بود.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت کولرگازی سامسونگ می‌توانید در نمایندگی سامسونگ حضور یافته و از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند گردید.

قیمت انواع کولرگازی سامسونگ

بدیهی است که نوع کولرگازی و ساختار فنی آن نقشی تعیین کننده در قیمت کولرگازی سامسونگ دارد. در حال حاضر غالب کولرهای گازی موجود در بازار را می‌توان در یکی از سه دسته ایستاده، پنجره‌ای و اسپیلت جای داد. قیمت کولرگازی سامسونگ در مدلهای پنجره‌ای نسبت به دو مورد بعدی پایین‌تر است.

در بخش زیر به طور مختصر با مشخصات هر یک از این کولرها آشنا می‌شویم:

ویژگی‌ها و قیمت کولرگازی سامسونگ در مدل‌های اسپیلت:

  • قیمت بیشتر در مقایسه با کولرهای پنجره‌ای
  • مصرف برق پایین (که در درازمدت ‌صرفه‌‌ی اقتصادی خود را نشان می‌دهند)
  • دو تکه بودن (که برای اتصال این تکه‌ها به یکدیگر باید از لوله‌های مسی انتقال حرارت استفاده شود)
  • نیاز به یک نصاب حرفه ای و کار بلد جهت نصب کولر اسپیلت
  • نیاز به تعیین و رعایت حداکثری و حداقلی فاصله‌ی مابین پنل و موتور
    (دقت کنید اگر امکان نصب موتور در فاصله‌ی بین ۵ تا ۱۰ متری پنل را ندارید، یا از فکر کولر اسپلیت بیرون بیایید یا حتما کولری بخرید که در ساختمان شما جوابگو باشد)
  • عدم امکان جابجایی راحت
  • دارا بودن چرخه‌ی معکوس یا همان سیستم «کولر سرد و گرم»

ویژگی‌ها و قیمت کولرگازی سامسونگ در مدل‌های پنجره ای:

  • عدم نیاز به برق‌کشی جداگانه‌ای
  • عدم نیاز به سوراخ کردن دیوار و رد کردن لوله‌های مسی
  • دارای بدنه‌ی یکپارچه که به‌سادگی درون پنجره جا می‌خورد
  • قیمت پایین
  • قدرت خنک‌کنندگی زیاد در مقایسه با قیمت
  • وزن زیاد
  • مصرف برق به‌شدت بالا
  • ایجاد سروصدای نسبتاً بالا
  • امکان جابجایی راحت این دستگاه (در فصل تابستان و زمستان)

ویژگی‌ها و قیمت کولرگازی سامسونگ در مدل‌های ایستاده:

  • استفاده در موارد کاربردی خاص (مصارف صنعتی یا مصارف خانگی بسیار خاص. مصارف صنعتی شامل مکان‌های عمومی پر رفت‌وآمد ( پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد و…. آندسته از کاربرانی که امکان نصب کولر پنجره‌ای ندارند یا بدلیل مستاجر بودن، اجازه‌ی دخل و تصرف در دیوار منزل مسکونی را ندارند هم ممکن است به‌ناچار به سمت این کولرها سوق داده شوند.‌)
  • قیمت بالا

لینک‌های مفید

نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو / نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ / نمایندگی فروش کولر گازی ال جی / قیمت کولر گازی توشیبا /نمایندگی فروش کولر گازی ال جی / نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ / نمایندگی فروش کولرگازی توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو / مرکز تخصصی کولر گازی / فروش کولر گازی / تعمیرات کولر گازی / فروش کولر گازی سامسونگ / فروش کولر گازی

سیستم اینورتر و نقش آن در قیمت کولرگازی سامسونگ

یکی از سیستم‌های نوین استفاده شده در کولرهای گازی که نقشی تعیین کننده در تعیین قیمت کولرگازی سامسونگ دارد سیستم اینورتر است. با توجه به بازار داغ کولرهای اینورتر متأسفانه بسیاری از افراد سودجو از عدم آشنایی خریداران کولرگازی با این سیستم سوء استفاده کرده و کولرهایی با سیستم معمولی را با قیمت بالا به جای کولرهای اینورتر به خریداران عرضه می‌کنند. اگر شما نیز قصد خرید یکی از این محصولات را دارید و قیمت کولرگازی سامسونگ برای شما مهم است به مطالب ارائه شده در بخش زیر توجه فرمایید.

مزایا و معایب اینورتر

از مزایای کولرگازی اینورتر نوسان کم دمای محیط، راه‌اندازی نرم و آرام کمپرسور و مصرف کمتر انرژی در زمان رسیدن کولر به دمای مناسب است. معایب این دستگاه نیز مواردی چون قیمت بالاتر در زمان خرید و تعمیرات و لوازم گرانتر در زمان خرابی می باشد. به خاطر داشته باشید که کولرگازی اینورتر در پیک کار خود و حداکثر توان کارکرد، دارای مصرف برق مشابه کولرگازی معمولی است و تفاوت کولرهای گازی اینورتر و معمولی فقط در نوع کنترل ظرفیت و راه‌اندازی کمپرسور می‌باشد.

به همین دلیل از نظر اقتصادی توجیه اختلاف قیمت زیاد در زمان خرید اولیه کولرگازی کم‌مصرف کار ساده‌ای نیست و نباید به تبلیغات غیر کاربردی برندهای واردکننده این کولرها در خصوص کاهش مصرف برق تا میزان ۶۰ درصد اهمیتی داد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به دریافت مشاوره‌ها و راهنمایی‌های تخصصی در باب قیمت کولرگازی سامسونگ می‌توانید در نمایندگی سامسونگ حضور یافته و اطلاعات موردنیاز خود را از کارشناسان این مرکز دریافت نمایید.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی سامسونگ، تیمی از خبره‌ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. همکاری این دو مجموعه، سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمام خدماتی گردند که در این مرکز ارائه می‌گردد.

دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می‌توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می‌پذیرد.

خدمات مرتبط با فروش محصولات سامسونگ نیز در فروشگاه مرکزی سامسونگ ارائه می‌گردد. قیمت کولرگازی سامسونگ و دیگر کالاهای ارائه شده در این فروشگاه بر اساس نرخنامه مصوب شرکتی تعیین شده است. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

امتیاز شما به این نوشته