شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

لاستیک درب یخچال سامسونگ بخش مهمی از این دستگاه است که مانع از خروج هوای سرد یخچال و ورود هوای گرم به داخل یخچال می شود. خرابی این لاستیک مصرف برق دستگاه را بالا می برد و انرژی بیشتری مصرف می کند. به همین دلیل است که می گوییم لاستیک دور درب یخچال بر روی سلامت و کارکرد یخچال و فریزر تاثیر بسیار زیادی دارد. خرابی آن می تواند زمینه ساز مشکلات بسیار دیگری در دستگاه شود. پیشنهاد ما این است که برای بررسی های بیشتر از لاستیک یخچال خود از یک مرکز معتبر و رسمی تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ کمک بگیرید. یک تعمیرکار ماهر به راحتی می تواند تشخیص دهد که با یک ترمیم و تعمیر کوچک مشکل حل خواهد شد یا به تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ نیاز است.

تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

چرا تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ مهم است؟

باید بدانید که که واشر یا لاستیک دور درب یخچال روی کارکرد صحیح این دستگاه تاثیر بسیار زیادی دارد. مقدار مصرف برق یخچال و طول عمر مفید یخچال وابسته به سلامت این بخش از دستگاه نیز هست. توصیه می کنیم که در فواصل زمانی معین و مشخص این بخش از دستگاه را با دقت و با احتیاط تمیز کنید. ریختن مواد غذایی بر روی قسمت های مختلف واشر یخچال یا تماس آن با مواد غذایی مختلف منجر به ایجاد بوی بد در دستگاه می شود تا جایی که حتی با تمیز کردن هم مشکل حل نخواهد شد و تنها راه حل تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ است.

نشانه های خرابی لاستیک درب یخچال سامسونگ

  • بیش از حد معمول کار کردن یخچال و سر و صداهای اضافه و زیاد
  • به خوبی و کامل بسته نشدن درب یخچال
  • وجود رطوبت و کپک روی لاستیک درب یخچال سامسونگ

چگونگی تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

1. گام اول تعویض لاستیک درب یخچال

بدیهی است که برای تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ باید دستگاه را خاموش و مواد غذایی را از آن خارج کنید. قسمت رویی لاستیک را بالا بگیرید و کنار بزنید. پیچ یا گیره هایی را باید در این قسمت ببینید؛ آنها شل کنید، ولی سعی کنید که از جای خود خارج نکنید. اغلب پیچ ها در یک لایه پلاستیکی نگه داشته می شوند.

پس از اینکه همه پیچ ها را کمی باز و شل کردید (این کار را ضربدری انجام دهید)؛ به آرامی و بدون صدمه به لاستیک، پیچ ها را به همان حالت ضربدری خارج و در نهایت با دقت لاستیک را جدا کنید. خیلی از فشار و زور زیاد استفاده نکنید.

2. گام دوم تعویض لاستیک درب یخچال

اکنون زمان تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ است. یکی از گوشه های لاستیک را در بالای یخچال قرار دهید. لبه لاستیک جدید را بر روی گیره فلزی فشار دهید و آن را در پشت نگهدارنده فلزی و اطراف کل محفظه یخچال و فریزر قرار دهید. بهترین نقطه شروع از گوشه های بالای دستگاه است.

فوت طلایی تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

از کمی پودر بچه جهت جلوگیری از چسبندگی لاستیک استفاده کنید؛ این نکته بسیار مهم است. به این ترتیب لاستیک به دست نمی چسبد. پودرها را در گوشه های سمت چپ لاستیک بریزید؛ این کار کمک می کند که لاستیک درب دچار پیچ خوردگی نشود.

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ در خدمت همه کاربران و مشتریان عزیز است تا خدماتی منحصر و درخور ارائه دهد. این نمایندگی در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات سامسونگ از جمله تلویزیون ، تعمیر یخچال و … امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی در اختیار کاربران قرار می دهد. هر کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از مجموعه های بی نظیر خدمات و سرویس رسانی در این مرکز بهره مند شود. کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی های جدید فعالیت دارد. محصولات بسیار متنوعی را در حوزه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای هوشمند تولید و عرضه می کند. همه محصولات سامسونگ کاربران بسیاری دارد و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

در نمایندگی  مجاز سامسونگ که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، تمام خدمات و سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. با مراجعه به این نمایندگی معتبر و استاندارد، می توانید همه خدمات و سرویس های مورد نظرتان را در سطحی تخصصی دریافت کنید. از خدمات متمایز بهره مند شوید و لذت استفاده از امکانات بهتر و برتر را بچشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر ، تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *