شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لنوو قدرتمند ترین لپ تاپ جهان را میسازد

با انتشار این خبر لنوو انتظارها رو برای خیلی از طرفدارن عرصه ی تکنولوژی پایان داد. این کمپانی بزرگ که مدت هاست بسیاری از مردم دنیا اون رو با لپ تاپ های بی نظیر و زیبا میشناسن، از مدت ها پیش توجه خودش رو به ساخت و معرفی قوی ترین لپ تاپ جهان گذاشته بود. وقتی صحبت از لپ تاپ های قوی به میون میاد، احتمالا خیلی از مردم اون رو مختص گیمر ها میدونن، اما ظاهرا این لپ تاپ برای گیمر ها ساخته نشده.

لپ تاپ لنوو ThinkPad P73 رو باید یک ایستگاه کاری با کلی از امکانات و سخت‌‎افزار رده بالا بدونیم که نظیر اون در میان محصولات دیگه شرکت‌ها کمتر دیده شده و یا اصلا موجود نیست. قبل از هر چیزی لازمه بگیمر این لپ تاپ، نه تنها قوی و قدرتمنده، بلکه سنگین و بزرگ هم هست. این پرچم دار پر قدرت 3.4 کیلوگرم وزن داره و ضخامتش نیز 2.5 سانتی متر هست و از نمایشگری 17 اینچی استفاده می‌کنه که نسبت به محصولات دیگه با این نمایشگر، بسیار بزرگ و سنگین هستش. از مشخصات فنی این لپ تاپ هم غافل نمیشیم.

قبل هر چی لازمه بگیم که لپ تاپ لنوو ThinkPad P73 با چند تا کلاس سخت افزاری به بازار عرضه میشه و این شما هستید که میتونید انتخاب کنید کدومش رو داشته باشین. در واقع شما میتونید حق انتخابی بین پردازنده‌های نسل نهم اینتل Core i7-i9 و یا Xeon هشت هسته‌ای داشته باشین.

لپ تاپ لنوو ThinkPad P73

از مشخصات فنی لپ تاپ لنوو ThinkPad P73 چی میدونیم؟

شما میتونید مقدار حافظه ی رم دستگاه خودتون رو مشخص کنید. به همین دلیل 4 اسلات رم از نوع SO-DIMM برای این دستگاه در نظر گرفته شده  که کاربر می‌تونه با توجه به نیاز خودش تا 128 گیگابایت حافظه رم رو دراون ها جا بده و محدودیتی بابت این مورد وجود نداره. از جذاب ترین قسمت های لپ تاپ لنوو ThinkPad P73 قدرتمند، کارت گرافیکی هستش که بهش مجهز شده.

کارت گرافیک بسیار قدرتمند NVIDIA RTX 5000 روی این لپ‌تاپ استفاده شده که توانایی ارائه بالاترین قدرت پردازش گرافیکی و پشتیبانی از انواع جلوه‌های بصری رو به دستگاه داده. در مورد نمایشگر این لپ تاپ قدرتمند هم میدونیم که از یک پنل IPS LCD با رزولوشن 4K استفاده شده که در نوع خودش بی نظیره. این نمایشگر میتونه شدت نور زمینه حداکثر تا 500 نیت داشته  باشه و با استاندارد های Dolby Vision و HDR سازگار باشه.

لپ تاپ لنوو ThinkPad P73 چه امکانات دیگه ای داره ؟

یکی از امکانات بسیار خوب لپ تاپ لنوو ThinkPad P73 ارائه دو نسخه وبکم با قابلیت کنترل امنیت دستیه که شامل یک سنسور دوربین RGB معمولی و یک سنسور دیگه همراه با فرستنده و گیرنده‌های مادون قرمز هستش که فرآیند احراز هویت دستگاه از طریق تشخیص چهره ره بهبود می‌ده. همچنین میتونیم اضافه کنیم که این دستگاه انبوهی از پورت‌های کاربردی مانند یک پورت USB-C 3.1 Gen1، دو پورت USB-C Thunderbolt 3، سه پورت USB-A 3.1 Gen1 به همراه یک پورت گیگابیت اترنت و البته یک خروجی تصویر HDMI 2.0 داره که اون رو از هر لحاظی تکمیل می‌کنه.

جدیدترین اخبار لنوو رو میتونید از ما بخواهید

وبسایت نمایندگی لنوو جدا از خدمات فروش و پشتیبانی از فروش محصولات لنوو ، بخش قابل توجهی از فعالیت خودش رو به ارائه ی مقاله های آموزشی و جدید ترین اخبار این محصولات اختصاص داده. شما عزیزان هم اگه به دنبال کردن جدید ترین های تکنولوژی و تمام حاشیه های جذاب اون علاقمندید میتونید با دنبال کردن بخش اخبار وبسایت، همراه ما باشید.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
5/5(2 امتیاز)