شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو

لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو ، دستگاهی فوق العاده ساده و در عین حال شیک و سبک می باشد. نازکی این لپ تاپ زیبا فقط ۳۵ میلیمتر و دارای وزنی معادل  ۱٫۷۲ Ibs ( 780 گرم) البته به غیر از صفحه کلید می باشد. ضمنا، این لپ تاپ، دارای طراحی ساده و در عین حال یکپارچه ای بوده. و بدنه آلومینیومی یک تکه این محصول با لوازم جانبی آن هماهنگ شده است.

روی هم رفته، لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو ، یک مدل کامل و همراهی شیک برای زندگی کاری است و با رنگ مشکی در دسترس می باشد. در ادامه ی این مطلب به بررسی مشخصات کامل لپ تاپ جدید لنوو می پردازیم.

لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو

معرفی لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو

لپ تاپی کامل از هر جهت

لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو ، دارای لولاهای دوگانه قدرتمند و انعطاف پذیری از جنس فولاد ضد زنگ بوده و تا زاویه ۱۵۰ درجه قابل تنظیم می باشد.  برحسب این ویژگی، چه بخواهید فیلم تماشا کنید و یا اینکه بخواهید با آن به کارهای اداری تان بپردازید، در هر صورت به سادگی می توانید ذاویه مناسب و راحت را پیدا کرده و از صفحه نمایش لمسی آن نیز بهره مند شوید.

صفحه نمایشگر

لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو ، از صفحه نمایشگر خیره کننده ۱۲٫۱ اینچی بهره برده است.این صفحه نمایشگر دارای کیفیت QHD و با تعداد پیکسل های X 1920 2880 می باشد.

شایان ذکر است، کیفیت QHD  بسیار بالاتر از HD بوده و همان طور که می دانید، تصاویر با پیکسل های بیشتر بسیار واضح تر و دقیق تر می شوند.بر اساس این قابلیت اکنون می توانید، با تجربه ای جدید و متفاوت تر، فیلم تماشا کنید یا تصاویر خود را ویرایش کرده و به وبگردی و بررسی ایمیل های تان بپردازد.

بهره مندی هوشمندانه تر با استفاده از Windows 10

با کمک لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو می توانید از بهترین ویژگی های Windows 10، به مانند راه اندازی سریع، منوی گسترش یافته استارت، مرورگرجدید و کورتانا (دستیار شخصی و دیجیتال ویندوز۱۰ ( بهره مند شوید.

لپ تاپ یا تبلت

اکنون شما می توانید صفحه نمایشگر ۱۲٫۰ اینچی را جدا کرده و به شکل  یک تبلت سبک وزن استفاده کنید. یا اینکه دوباره آنها را به هم متصل کرده و از آن به عنوان  یک لپ تاپ قدرتمند بهره مند شوید.

سهولت تایپ

صفحه کلید لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو ، کامل و قادر به جدا شدن بوده و همچنین دارای استاندارد نیز می باشد. گفتنی است، هر کلید از نور پس زمینه برای برجستگی بیشتر بهره برده است.

دیگرآن که، این صفحه کلید دارای یک تاچ پد، یکپارچه و دقیق می باشد، به طوری که می تواند به کوچکترین اشاره و لمسی بهترین پاسخ ها را بدهد.

عکس ها و وب چت های با کیفیت

با وجود سیستم اتوفوکس دردوربین ۵ مگاپیکسلی لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو ، حال می توانید لحظات زیبا و دلخواه تان را به راحتی ثبت کنید. همچنین، می توانید تصاویر ثبتی را با کمک صفحه کلید و یا Lenovo Active Pen از روی صفحه نمایشگر، ویرایش کنید.

علاوه بر همه اینها، با استفاده از وب کم و میکروفون داخلی در جلو، امکان ارتباط با همکاران و دوستانتان به سادگی فراهم شده است.

کارایی بالا

با وجود پردازنده نسل هفتم Intel® Core™، لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو شما همواره در طول روز آماده کارکردن و بازی کردن می باشد.  این پردازنده دارای قدرت پاسخگویی بسیار بالا و کارایی فوق العاده بوده و از این حیث، اکنون می توانید کارهای بیشتری را با سرعت و آسانی هر چه تمام تر انجام دهید.

به هر حال در کل می توان گفت با کمک این پردازه قدرتمند، می شود تمام امور مربوط به کار و بازی ها را در سطح کاملا جدید و پیشرفته ای تجربه کرد.

دسترسی به فایل ها و برنامه ها

لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو ، از جدیدترین فن آوری  M.2 PCIe Solid State Drive (SSD)، بهره مند است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا به نسبت دستگاه هایی که فاقد چنین آپشنی هستند، به شیوه ای سریع تر به انجام وظایف خود بپردازید. از کارهایی که این فن آوری انجام می دهد می توان به بوت شدن، اجرای برنامه ها و انتقال فایل ها اشاره کرد.

حفظ شارژ باتری

باتری لپ تاپ Ideapad Miix 720 لنوو ، می تواند در تمام روز شارژ نگه دارد. از این بابت شما هرگز نگران انجام کارهایتان نخواهید بود و می توانید در طول روز پیوسته به کارهایی همچون، امور کسب و کاری ، سرگرم شدن با رسانه های اجتماعی یا حتی تماشای فیلم بپردازید.

به طور کلی، اکنون با وجود این لپ تاپ شگفت انگیز، می توانید تمام کارهای مورد علاقه تان را در هر کجایی که هستید انجام دهید.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو، با مد نظر قراردادن شعار مشتری مداری به عنوان سرلوحه اصل خود، خدمات و سرویس های متمایزی را به کاربران ارائه می دهد. این مرکز، علاوه بر فروش و تعمیرات انواع محصولات لنوو مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و لوازم جانبی لنوو، خدماتی همچون مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسانه ، برگزاری دوره های آموزشی معتبر، خدمات مجازی و …. نیز ارائه می دهد.

متخصصان کلیه بخش های نمایندگی لنوو، نیروهای زبده و با مهارتی می باشند که تمام تلاش و تمرکز خود را معطوف به اصول مشتری مداری کرده اند. در صورت برخورد با هر مشکل و داشتن هر سوالی می توانید با برقراری تماس و یا مراجعه به سایت نمایندگی رسمی Lenovo، از خدمات با کیفیت این مرکز بهره مند شوید.

واحدهای تعمیرات لنوو

برای اینکه کاربران نمایندگی لنوو، از خدمات شایسته و با کیفیتی در زمینه ترمیم محصولات شان برخوردار شوند، واحد های تعمیراتی لنوو برای رفاه حال مشتریان راه اندازی شده است. شایان ذکر است، این واحدها، به تفکیک به یکی از محصولات لنوو اختصاص پیدا کرده و متخصصان در آنها، به بررسی دقیق و موشکافانه ترمیم محصول مورد نظر خواهند پرداخت.

کادر فنی فعال در واحد های تعمیرات لنوو، گروهی از حرفه ای ترین تکنسین ها در حوزه ترمیم محصولات الکترونیک بوده و قادر به رفع کلیه ی مشکلات وایرادات انواع محصولات لنوو می باشند. اکنون کاربران می توانند از تعمیر تخصصی محصول خود و استفاده از قطعات اصل و با کیفیت بهره برده و نسبت به کارکرد دقیق و کامل دستگاه خود اطمینان حاصل کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کمپانی لنوو و محصولات آن به این قسمت مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته