شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لپ تاپ MacBook Pro 13-inch

کمپانی اپل از جلمه تولیدکنندگانی است که همواره با ارائه لپ تاپ های حرفه ای و قابل توجه اش کانون توجه بسیاری از کاربران بوده است. در مقاله پیش ما به بررسی  یکی از دستگاه های این سازنده محبوب یعنی کامپیوترiMac 21.5-inch 4K  پرداختیم اما به عنوان یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این ابرکمپانی آمریکایی می توان به لپ تاپ MacBook Pro 13-inch اپل اشاره داشت. این دستگاه پیشرفته دارای نقاط قوتی همچون ظاهری زیبا و ظریف، نمایشگرآزمایش شده قابل تحسین، اسپیکرهایی با صدای همه جانبه و لذت بخش، تاچ پدی وسیع و کاملأ پاسخگو و همچنین هارددیسک با عملکردی بالا می باشد. اما از نقاط ضعف آن نیز می توان به تهیه آداپتور جداگانه برای اتصال به بیشتر دستگاه ها، آشکار نبودن هدف در نوار لمسی، صفحه کلیدی پایین تر از سطح متوسط و عمر باتری ضعیف اشاره داشت.

طرحی مجدد مک بوک پرو در سال 2016 با نوار لمسی فانتری جدید، کاهش اتصالات و صفحه کلید متفاوت ارائه شد و روی هم رفته چیزی نبود که از اپل انتضار می رفت ولی مدل لپ تاپ MacBook Pro 13-inch اپل بدون تاچ بار با قیمت 1.300 دلاری، حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی و پردازشگر نسل هفتم اینتل Core همراه شده است؛ که البته اگر شما به دنبال گزینه ای هستید که شامل تاچ بار باشد مجبور به پرداخت قیمت 1.800 دلاری هستید که اکنون با یک پردازنده جدید 8 گیگابایتی و صفحه کلیدی جدید عرضه شده است.

لپ تاپ MacBook Pro 13-inch

ویژگی های لپ تاپ MacBook Pro 13-inch اپل

طراحی لوکس و شیک MacBook Pro 13-inch

با نگاهی اجمالی به لپ تاپ MacBook Pro 13-inch اپل با تاچ بار متوجه خواهید شد که این محصول همچنان همان چیزی است که شما از یک مک بوک عالی انتظار دارید؛ حتی می توان به جرأت گفت که این دستگاه بسیار چشمگیر و تأثیرگذارتر از آن چیزی است که کمپانی اپل برای جلب توجه طرفداران طراحی کرده بود. این لپ تاپ دارای بدنه ای صاف با آرمی براق و ظریف شبیه به دیگر دستگاه های اپل می باشد. به طور کلی طراحی و تولید لپ تاپ MacBook Pro 13-inch اپل به صورت یکپارچه و زیبا بوده به گونه ای که هیچ نقصی در کلیات ساخت آن دیده نمی شود؛ اما نسخه جدیدتر آن بسیار باریک تر و یکنواخت تر می باشد و از وزن 3.48 پوندی به وزنی معادل 3.02 پوند رسیده و حتی ضخامت آن نیز از قطر 0.71 به 0.59 اینچی تنزل داشته است که مسلمأ این موضوع قابل تمجید و قدردانی می باشد. البته این همه ماجرا نیست چرا که کمپانی اپل در طراحی این دستگاه به مانند شرکت دل سعی کرده است تا قاب باریک تری را ارائه داده و نمایشگری مطلوب تر را عرضه کند؛ اگر چه لپ تاپ MacBook Pro 13-inch اپل از لپ تاپ Dell XPS 13 بزرگتر بوده و یک دهم پوند از آن سنگین تر می باشد.

طراحی در رنگ MacBook Pro 13-inch

ازسویی دیگر، لپ تاپ MacBook Pro 13-inch اپل وارد فضای خاکستری شده است که به نظر می رسد رنگ پیش فرض جدید اپل می باشد که آن را اخیرأ در آیفون ها نیز به ارمغان آورده است. اما اگر شما به دنبال گزینه های رنگ بیشتری هستید می توانید آن را در مدل لپ تاپ 12-inch MacBook پیدا کنید که خوشبختانه با تنوعی از رنگ های نقره ای، خاکستری، رزگلد و طلایی همراه شده اند. شاید ارائه رنگ های بیشتر خیلی امر مهمی به نظر نرسد اما این عامل کمک می کند تا قدرت انتخاب طرفداران بیشتر شود و ما امیدواریم که اپل برای این موضوع نیز تدابیری در نظر بگیرد.

تنوع پورت های لپ تاپ MacBook Pro 13-inch

در حالی که لپ تاپ MacBook Pro 13-inch اپل با نوار لمسی (Touch Bar) دارای یک جک هدفون است؛ شامل اتصالات دیگری نیز می باشد که در نوع خود بسیار بحث برانگیز و مهم تلقی می شوند. کمپانی خوش نام اپل خوشبختانه برای این دستگاه حرفه ای پورت USB-C، پورت Thunderbolt 3 و درگاه هایی دیگری را در نظر گرفته که بدین لحاظ دسترسی بیشتری را فراهم نموده. همان طور که می دانید درگاه USB-C کارایی بسیار خوبی را ارائه می دهد و لپ تاپ MacBook Pro 13-inch اپل با قابلیت تاچ بار دارای چهار تا از این درگاه ها می باشد که در هر طرف دوعدد از آنها گنجانده شده است. ناگفته نماند، عملکرد این پورت ها بسیار سریع بوده و از این حیث شما می توانید به راحتی چندین نمایشگر را به دستگاه متصل نمایید یا حتی می توانید از ذخیره سازهای خارجی SSD بدون نگرانی از پهنانی باند اتصال استفاده نمایید. از سویی دیگر این مک بوک دارای اتصالات بی سیم نیز بوده و از آداپتور 802.11ac WiFi  و Bluetooth 5.0 نیز برخوردار می باشد.

نمایندگی تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش حرفه ای سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع سخت ترین و پیچیده ترین ایرادات بوجود آمده در انواع محصولات اپل اعم از آی مک ها، مک بوک ها، آیفون ها، آیپد ها و… می باشد. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع نواقص و اختلالات بوجود آمده در کلیه دستگاه های شخصی خود می توانید به این نمایندگی مورد اطمینان مراجعه نموده و از برترین و قابل اعتماد ترین خدمات مرتبط با آنها بهره مند شوید. لازم به ذکراست، خدمات و سرویس های عرضه شده در این نمایندگی با برخورداری از بروزترین ابزارها و تجهیزات پیشرفته و همچنین به دست گروهی از باسابقه ترین تکنسین های این حوزه انجام می پذیرد و از این جهت، کلیه امور تعمیری شما کاربران گرامی در سطحی شایسته پشتیبانی خواهد شد. از سویی دیگر،نمایندگی تعمیرات اپل  همواره در تلاش است تا روز به روز خود را با استانداردهای بین المللی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی بی عیب و نقص را به مشتریان اش ارائه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در نمایندگی اپل تماس حاصل نمایید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%88%da%a9,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته