شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ 2018

در مقاله  پیشین به دو نمونه از بهترین لپ تاپ های سامسونگ اشاره داشتیم که خوشبختانه شامل مشخصات فنی خارق العاده و تحسین برانگیزی بودند. اکنون در این متن سعی به معرفی لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ خواهیم داشت؛ در صورت تمایل می توانید با ما همراه باشید.

اگر چه لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ  با اندازه 15 اینچی از صفحه کلیدی پرسروصدا و همچنین ظرفیت کمی برای ذخیره سازی نسبت به قیمت اش بهره مند شده است؛ اما خوشبختانه محصولی کامل و تمام عیار برای افراد خاص به شمار می رود. به عبارتی دیگر این دستگاه برای کاربرانی که در جستجوی لپ تاپی با قدرتمندی پایدار و عملکردی تحسین برانگیز هستند؛ مناسب بوده و حتی این افراد می توانند از نقص کیبورد چشم پوشی کرده و به راحتی از آن استفاده کنند. به هر حال، از نقاط قوت این اولترابوک می توان به عملکرد قابل تمجید، طول عمر باتری بی سابقه، نرم افزارهای مفید ، ویژگی های مهم سخت افزاری و حمل پذیری بسیار خوب آن اشاره داشت. البته این دستگاه همان طور که ذکر شد دارای نقاط ضعف بسیارکمی نیز بوده که در ارتباط با آنها می توان از ذخیره سازی ناکافی، صفحه کلید پرسروصدا و سیستم صوتی ناخوشایند آن نام برد.

لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ 2018

بررسی مشخصات لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ 2018

کارایی مطمئن و عمر باتری بالای Notebook 9

گفتنی است، لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ و دستگاه هایی به مانند آن از شاخصه های جالب توجهی برخوردارند؛ زیرا با وجود آنکه دارای معایبی آشکار هستند با مزایای بسیار زیادی همراه شده اند که برهمین اساس به آسانی می توان جنبه های عملکردی ضعیف آنها را نادیده گرفت. به عنوان مثال، لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ دارای کارایی خیره کننده و عمرباتری طولانی مدتی است که ما تاکنون در یک اولترابوک دیده ایم اما این دستگاه دارای صفحه کلیدی نامناسب و حافظه کم ظرفیت SSD است که برهمین اساس جایگاه این دستگاه را کمی پایین تر نشان می دهد. به طور کلی، لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ در برخی شاخصه ها به اندازه کافی برتری داشته و بنا به نظر یک سری از کاربران خاص تر حتی می تواند یکی از بهترین لپ تاپ ها نیز به شمار آید. البته، منظور آن دسته از کاربرانی هستند که به قدرت عمل و ظرفیت خوب باتری بییشتر از هر چیز دیگر اهمیت می دهند.

مشخصات لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ

لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ شامل مشخصاتی همچون پردازنده اینتل Core i7-8550U  با فرکانس 1.8GHz (quad-core, 8MB to 4.0GHz)، گرافیک Nvidia GeForce MX150 (2GB GDDR5); Intel UHD Graphics 620، رم 16GB DDR4، نمایشگر 15-inch FHD (1,920 x 1,080) LED (350 – 500 nits brightness)، ذخیره سازی  512GB SSD، یک پورت Thunderbolt 3، دو پورت USB 3.0، یک درگاه USB 2.0، HDMI، خروجی هدفون، درگاه mic-in combo ، کارت خوان 3 ، پورت DC-in ، اتصال وای فای Intel Dual-Band Wireless-AC 8265، بلوتوث 4.1، دوربین720p HD  وب کم با میکروفون داخلی، وزن 1.82 کیلوگرمی و نهایتأ ابعاد 13.70X9.03X  0.61 اینچی می باشد.

طراحی لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ

خوشبختانه لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ برپایه شیکی و همچنین ویژگی هایی ایده آل طرحی شده است که به همین دلیل متناسب با قیمت اش می باشد. به هر حال این موضوع را در نظر داشته باشید که این دستگاه در مقایسه با نسخه قبلی که در سال 2017 عرضه شده است تغییرات چندانی نکرده است. روی هم رفته این محصول دارای طراحی خوبی می باشد و این همان چیزی است که ما معمولأ از لپ تاپ های سامسونگ انتظار داشته و همیشه قدردان آن هستیم. همچنین این محصول در جاهایی که نیاز بوده مسطح است و فقط از کمی انحنا برخوردار می باشد و دیگر آنکه دارای قاب آلومینیومی نقره ای رنگ است. علاوه بر همه اینها این لپ تاپ دارای وزنی کمتر از سه پوند و ضخامتی برابر با 0.61 اینچی بوده که بدین لحاظ آن را یکی از قابل حمل ترین اولترابوک های 15 اینچی ساخته است که تاکنون ما آزمایش کرده ایم.

صفحه کلید لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ

صفحه کلید لپ تاپ Notebook 9 سامسونگ نیز از سوئیچ های عمیق با فاصله طراحی شده که متأسفانه به هنگام استفاده از آن متوجه بازخورد نامناسب آن خواهید شد. اما با وجود قابلیت های خارق العاده این لپ تاپ می توانید از این ایراد چشم پوشی کنید که البته این عمل کاملأ بستگی به خودتان خواهد داشت. از سویی دیگر، نورپس زمینه این کیبورد نیز کارایی ضعیفی ارائه داده و در محیط های تاریک به اندازه کافی روشنایی ندارد. اما سوئیچ ها در فاصله خوبی تعبیه شده و فضایی برای سنسور اثر انگشت و پد لمسی نیز در آن گنجانده شده است. و نکته پایانی آنکه ، نمایشگر FHD در این دستگاه بسیار فوق العاده بوده و تولید رنگ هایی عالی در یک پانل ال ای دی را به نمایش می گذارد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ یکی از فعال ترین واحد های مرکز سخت افزار ایران به شمار می رود. این نمایندگی به لحاظ تأکید بر اصول و ضوابط مشتری مداری و همچنین اهتمام خاص به خدمت رسانی سریع و قابل اعتماد توانسته است به عنوان اولین گزینه انتخابی از سوی کاربران گرامی تبدیل شود. شایان ذکر است، این نمایندگی کلیه خدمات این مرکز را براساس استانداردهای بین المللی و اصول علمی عرضه داشته و همواره سعی کرده است تا با فراهم آوردن برترین پشتیبانی های تعمیراتی رضایت مصرف کنندگان را به خوبی کسب نماید. این مرکز سرشناس از پارت های متعددی تشکیل شده که هر کدام از آنها مرتبط با یکی از محصولات الکترونیکی سامسونگ بوده و برهمین اساس کلیه محصولات این کمپانی کره ای اعم از انواع و اقسام لوازم خانگی، لپ تاپ ها، تبلت ها، سیستم های صوتی و تصویری، کولرهای گازی و گوشی های هوشمند به گونه ای کاملأ تخصصی و حرفه ای عیب یابی و ترمیم می گردند. خوشبختانه این مرکز به لحاظ برخورداری از تکنسین های باسابقه و کارشناسان مجرب و همچنین به دلیل تجهیز به امکانات و ابزارهای پیشرفته قادر است، خدمات تعمیری را در بهترین سطوح کیفی عرضه نموده و ضمانت کارکرد بی عیب و نقص آنها را تأیید نماید. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات عمومی و تخصصی بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته